וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות הטיפוח של הדבורה מאיה

5.8.2014 / 16:32

קרם אנטי-אייג'ינג חדש מבית גרלן מבטיח להיאבק באובדן הגמישות והזוהר, כך שנבחין בתוצאות אפקטיביות הטיפול תוך חודש אחד בלבד. מה הטריק? המוצר מכיל מזון מלכות המופרש על ידי דבורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תכלס, הכל אותו שיט", אומרת רינת אביבי, מדריכה בכירה בגרלן על מוצרי קוסמטיקה חדשים ומבטיחים הצצים על המדפים חדשות לבקרים. אבל מסבירה גם ש"קוסמטיקה עושה משהו לנפש, זה כיפי, זה משהו שאת עושה לעצמך". ולמען האמת, דווקא האמירה הגלויה הזאת גורמת להאמין בקרם חדש מבית מותג הטיפוח הצרפתי. כל מה שעושה לנפש בימים אלו מתקבל בשמחה, במיוחד אם יש לו שם צרפתי והוא בא באריזה מוזהבת. בנוסף, נדרשת פה התעסקות חביבה - ערבוב עצמי של שני מרכיבי הקרם שגורם לנו לחוש את עצמנו כמו קוסמטילוגים צרפתים.

אז מסתבר שבגרלן מגדלים דבורים! מותג הטיפוח הוותיק, אחד מן ראשונים בעולם, לא רק משקיע במחקר ופיתוח, אלא גם בהפקה עצמית של רכיבים עבור תכשיריו. ובמקרה של סדרת Abeille Royale ('הדבורה המלכותית'), מדובר ברכיב טבעי - מזון מלכות. לסדרה שעד כה כללה סרום ושלושה סוגי קרם יום, מצטרף כעת מוצר נוסף, One Month Youth Treatment ('טיפול נעורים לחודש אחד') תכשיר אנטי-אייג'ינג חדש.

מזון מלכות הוא תוצר מזון המופרש על ידי דבורי דבש ומשמש להזנת זחלים ומלכות. כאשר פועלות הכוורת מחליטות ליצור מלכה חדשה כי הישנה נחלשה או מתה, הן בוחרות כמה זחלים קטנים ומאכילות אותם בכמויות עצומות של מזון מלכות. סוג זה של האכלה מעורר את התפתחות של הפיזיולוגיה של המלכה, כלומר גודל ומשקל ניכרים ושחלות מפותחות הדרושות להטלת ביצים. במזון המלכות ויטמינים שונים כגון B6 ו-B5, כמויות מזעריות של ויטמין C, כמו גם סוכרים, חומצות אמינו ושומן. מיוחסות לו סגולות רפואיות שונות המבוססות בדרגה כזאת או אחרת.

בגרלן הגיעו למסקנה כי "במזון מלכות רכיבים פעילים המגבירים את יכולת העור לתיקון עצמי ומאבק באובדן הגמישות והזוהר", ולכן התחילו לגנוב אותו מן הדבורים שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערבבים את מזון המלכות עם הקרם ושמים על הפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתכשיר החדש והנוצץ, One Month Youth Treatment, מזון מלכות של ממש והוא נועד לתיקון קמטים, הרמה, מיצוק והעשרת העור בזוהר. מזון המלכות נארז פה בקפסולה אטומה המשמרת אותו בשיא יכולתו להיאבק בהזדקנות. הקפסולה, באופן מלבב, מעוצבת כחלת דבש. לאחר שפותחים אותה מתגלה חומר צהבהב בתוך כדוריות קטנטנות. כמו פועלת חרוצה, המשתמשת מתבקשת לערבב אותו באמצעות המרית המצורפת עם הקרם האקטיבי המגיע בקופסת זכוכית. לאחר הערבוב, סוגרים את התכשיר למשך 10 דקות (פרק הזמן המדויק הנחוץ לקפסולות להשתחרר מתוכנן אל תוך הקרם). התרכובת שנוצרת מזינה ומעשירה את העור מדי יום ולמשך חודש. יש למרוח בוקר וערב, ללא כל תוספת אחרת. חודש אחד הוא פרק הזמן האידיאלי המבטיח את אפקטיביות הטיפול ותוצאות ניכרות לעין. ואם לא, נראה שיהיה כיף. או אפילו "הנאה רב חושית כבר מהמגע הראשון", כפי שמבטיחים לנו.

One Month youth Treatment, תכולה: 40 מ"ל קרם; 8 מ"ל מזון מלכות: 1,566 שקלים (להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל ובפרפומירות נבחרות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully