וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנח לו תלתל

שירלי אכסלרוד

7.8.2014 / 13:51

כשבחוץ מתוח, חם, לחוץ, דביק ולח - תנו חיבוק למי שזקוקות להכי הרבה אהבה בימים הקשים האלה: המתולתלות

ביונסה נואלס, אולסטאר 2013. רויטרס
לא מתעוררת בבוקר ונראית כמו ביונסה?/רויטרס

טוני וגיא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו הפריזים המעטים שמרו על איפוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

Toni&Guy, מותג מוצרי השיער הבריטי שעשה לאחרונה עלייה, מזכיר למה המנדט לא היה רעיון כל כך רע, אחרי הכל. בגזרת המתולתלים מציעים טוני וגאי ג'ל-ספריי שמבטיח מראה עדין ופחות פריזים, ונמצא מוצלח ביותר. אמנם דרושות אין ספור לחיצות בשביל להוציא כמות מספיקה לשיער ארוך, מה שמעורר תהיה למה צריך את תיווך הספריי במקום משאבה רגילה, אבל למה להיות קטנוניים – הג'ל קליל, לא שמנוני ולא דביק כמקובל בקטגוריה, יש לו ריח מעניין ויוצא דופן, והכי חשוב – הצליח לארגן תלתלים חמודים, רכים ומסודרים, ואפילו הפריזים המעטים שמרו על איפוק, התכונה הנדרשת ביותר בימים אלה.
ספריי ג'ל לתלתלים, מחיר: 80 שקלים ל- 150 מ"ל. להשיג בסופר פארם. תאריך תפוגה: אין.

נטורל פורמולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמרטוטיות אלגנטית עם שמירה על סדר יחסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוס לבניית תלתלים של נטורל פורמולה הפתיע בגדול: משהו בחזותו ובמרקמו הקצפי אמרו עשור קודם, והמתולתלת א' התכוננה לקום בבוקר עם תלתלים נוקשים ודוקרניים ולקוות שאף אחד לא יחשוב ללטף אותה. בניגוד לציפיות, היא התעוררה ליום שיער מוצלח – רך, נטול שמנוניות ואפוף ניחוח נקי, סבוני וקצת זול, שהזכיר לה את הריח הקלאסי של נקה 7. התלתלים עצמם כבר ידעו ימים עגולים ומושלמים יותר, והפעם פשוט נשכבו לרגליו של המוס בסמרטוטיות אלגנטית, אבל שמרו על סדר יחסי – תמורה מספקת מאוד ביחס למחיר הקטנטן.
מוס לבניית תלתלים, מחיר: 28 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

Jul

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אחד מאותם מיליונתלפים קרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח' כבר ניסתה את *כל* מוצרי התלתלים שידעה האנושות, כולל לא מעט בייבוא אישי. חלק ניכר מהם השאיר אותה עם שיער מקורזל, חור בכיס ולב שבור. ועדיין, כל מוצר תלתלים חדש מפיח בה תקווה לעתיד טוב יותר ולשלום אזורי. Jul, מותג חדש שנמכר במספרות בלבד, מגיע בבקבוק ירוק נאה וסולידי, ומספר על עצמו שהוא "עשיר בשמנים יוקרתיים, סיבי כותנה וקומפלקס אצות" – שילוב אקלקטי שכזה. אחרי שבועיים שימוש על בסיס יומי הבינה ח' שגם הפעם לא תבוא הישועה - Jul התגלה כעוד אחד מאותם מיליונתלפים קרמים שכבר ניסתה – ריח סביר, אופטימיות זהירה ואכזבה לטווח ארוך: תלתלים נחמדים ביום הראשון, שאריות שמנוניות ביום השני, ושיער ממש מטונף וכבד ביום השלישי ובכל אלה שאחריו, שגם חפיפה יסודית בין לבין לא פתרה. שום דבר לכתוב עליו הביתה.
design it, קרם לטיפוח תלתלים, מחיר: 63 שקלים ל- 300 מ"ל. להשיג במספרות ברחבי הארץ. תאריך תפוגה: יש.

MOROCCANOIL

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומן אווזים שהכביד על שיער מסכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהמוצרים של MOROCCANOIL עמדו בתור לריח השתלטני שמאפיין אותם, הקרם לתלתלים הצליח לחמוק – וזה הדבר הטוב הראשון שאפשר להגיד עליו. אבל האפיל הבינלאומי של המותג לא הצליח להכניע פריזים ים תיכוניים עצבניים, וכמו קודמו מהפסקה למעלה, לא עשה נפלאות. כשנמרח לבדו, ארגן המרקם החמאתי תלתלים סבירים שהגיעו עם קורט תחושת דביקות מציקה. בשילוב עם השמן הטיפולי של המותג, כפי שמציעות ההוראות, נוצר שומן אווזים שהכביד עוד יותר על שיער מסכן, ועמעם את מעט הברק שעוד נותר בו, ואופסן יחד עם הבדיחות העדתיות, עד להודעה חדשה. לבעלות תלתלים מאוד יבשים בלבד.
קרם הזנה לתלתלים ,מחיר: 89 שקלים ל-500 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully