וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: כל מה שחם

11.8.2014 / 8:40

אופנה עילית ומזון מהיר מנהלים רומן סוער, טרנד ההנקה מקבל הכרה רשמית, ריהאנה מחליטה לפרוע קבלות, קייטי פרי דוהרת בקליפ חדש ותוסס והבלוגרית המפורסמת בעולם חוגגת יומולדת 18 - אלוהים, אז מה זה אומר עלינו? כל הדברים היפים והנכונים שקרו השבוע בעולם האופנה

הדיבור: ריהאנה הופכת רשמית לאימפריית אופנה

ריהאנה. GettyImages
ריהאנה. כבר לא מסתפקת בטייטלים/GettyImages

היה זה רק עניין של זמן עד שאמזונת הפופ האופנתית ביותר בעולם תפרע את הקבלות מהתעשייה ותהפוך רשמית לאימפריית אופנה. אחרי שהוכרזה כאושיית סטייל על ידי מועצת האופנה של אמריקה ושיתפה פעולה עם ענקיות אופנה וטיפוח כמו ריבר איילנד ו-MAC, ריהאנה עושה את הצעד המתבקש לאור מעמדה ומגישה בקשה לרישום סימן מסחר. לפי דיווחים זרים, המסמכים שהגישה רירי נגעו לקטגוריות של הלבשה, הלבשה תחתונה, בגדי ים וקוסמטיקה. מעניין אם נזכה לראות בקרוב גרסה מוכנה ללבישה של שמלת העירום המפורסמת.

הטרנד: המקדונליזציה של מוסקינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין הקולקציה. פריטים ממכרים כמו הג'אנק פוד עצמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

באמצע שנות התשעים טבע הסוציולוג האמריקאי ג'ורג' ריצר את המושג "מקדונלדיזציה", תחת הביקורת החריפה שהשמיע נגד הקפיטליזם הטובעני, השתלטות הכמות על האיכות והטכנוקרטיה על הרגש. אך מסתבר שאופנה עילית ומזון מהיר - שני יקומים מקבילים שלא אמורים להיפגש לעולם, יכולים לנהל רומן סוער, ככל הנראה אך ורק במוחו הקודח של ג'רמי סקוט. קולקציית הביכורים הפופ-ארטית של הרכש הטרי לבית האופנה מוסקינו הוצגה בחורף האחרון במסגרת שבוע האופנה במילאנו והרעידה את המסלול. קריצת המחווה הסמי-ביקורתית אל תרבות הצריכה האמריקאית הפכה כמצופה ללהיט. קמפיין הקולקציה בכיכובה של לינדה אוונג'ליסטה ששוחרר לאחרונה, אפילו מחדד עוד יותר את המתח שבין קלאסיקה על-זמנית (בדמותה של הסופרמודל הוותיקה)לפריטי האופנה שמתכתבים עם אימפריית הג'אנק. עכשיו כשהקולקציה מתחילה לטפטף ברחבי העולם, אי אפשר שלא להיתקל ב-M הצהובה ברחבי ההאשטאג. ג'אנק פוד כידוע הוא ממכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסטילס: אוליביה ויילד מניקה בגלאמור

אוליביה וויילד. מגזין גלאמור, סריקה
הוקעת האינטימיות בשמלת קוטור ונעלי סטילטו/סריקה, מגזין גלאמור

כבר דובר על כך שההנקה בפרהסיה מסתמנת כטרנד הלוהט ביותר בעולם האופנה כרגע, אך במגזין גלאמור האמריקאי לקחו את הסוגיה הטעונה צעד אחד רחוק יותר. לא עוד צילומי סלפי הנקה ביתיים נוסח ג'יזל ומירנדה קר, אלא הפקת אופנה ממלכתית שממסדת את האינסטינקט האימהי במעטה מיסיונרי של טאבו אופנתי. אימהות מודל 2014 - הוקעת האינטימיות, הפרטיות וזכות הבחירה בשמלת קוטור ונעלי סטילטו מעוצבות.

הוידיאו: הקוקטייל הקיצי של קייטי פרי

בסך הכל שבוע באוויר וכבר הקליפ החדש של קייטי פרי גורף למעלה מ-20 מיליון צפיות. "This Is How We Do" נוצר על ידי אצבעות הזהב של במאי הקליפים ג'ואל קפאלי, שאחראי בין היתר על הקליפים של לורד, טיון יארדס, פליינג לוטוס, טיים אימפלה ועוד יפים ונכונים. הקליפ מציג את פרי הפרובוקטיבית באור חדש, עדכני ומתוחכם - החל מתספורת הבוב הא-סימטרית; דרך הקולאז' הצבעוני והמרענן הנע בין מיקס פירות קיץ ושלגונים למחוות לפיט מונדריאן, ארת'ה פרנקלין, זיגמונד פרויד ושאנל; וכלה בפיסים של סן לורן פריז וכריסטופר קיין - במקום עוד להיט קיץ ריקני, קיבלנו יצירת מופת ויזואלית.

הנערה: טאבי גבינזון כבר בת 18

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתנה: הפקת אופנה מיוחדת בכיכובה שצילמה אנני ליבוביץ' למגזין ואניטי פייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה להאמין אבל טאבי גבינזון כבר בת 18, ותעשיית האופנה לא נשארת אדישה. הילדה הצנומה והממושקפת שהפכה לבלוגרית האופנה המפורסמת ביותר בעולם כשהיא רק בת 13, חגגה באפריל האחרון את המעבר מנערה מעט מוזרה אך מחוננת אופנתית לאוטוריטת אופנה בלתי ניתנת לעצירה. החגיגות מסתבר לא מפסיקות, ורק אתמול (ראשון) פרסם הטלגרף הבריטי ראיון אינטימי עמה, כשבמקביל נחשפה הפקת אופנה מיוחדת בכיכובה שצילמה אנני ליבוביץ' עבור גיליון ספטמבר של מגזין ואניטי פייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully