וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת גבר: הצצה לקולקציית החורף של SKETCH

13.8.2014 / 15:21

יוסי קצב, בעלים ומעצב מותג אופנת הגברים המקומי SKETCH, מחמם מנועים לקראת העונה הקרה ומעניק הצצה מקרוב לבשורה האופנתית שהוא מביא עמו לקהילה הגברית. בתפריט: סריגי צמר בהירים, מעילי עור רכים, חליפות קלילות, צווארונים סינים והרבה סקסאפיל

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

קשה בכלל עוד לחשוב במונחים של סתיו, אחת על כמה וכמה של חורף, אך מותגי האופנה כבר עם הפנים אל השלכת. יוסי קצב, בעלים ומעצב מותג אופנת הגברים המקומי SKETCH, מחמם מנועים לקראת העונה הקרה ומעניק הצצה מקרוב לבשורה האופנתית שהוא מביא עמו לקהילה הגברית.

על אף המצב הבטחוני המעורער, החליט קצב שלא להרים ידיים ולנסות להמשיך בעסקים כרגיל. וכך בין הפסקת אש אחת לשנייה, רגע לפני פתיחת החנות החדשה במתחם שרונה בתל אביב, חבר לצלם האופנה המוערך והחבר הקרוב רון קדמי ליום צילומים אינטנסיבי. השניים יצרו אטמוספרה קולנועית אפלולית, מלאת אווירה, שנותנת טוויסט דרמטי לסגנון הקז'ואל השיקי ונטול המאמץ שמאפיין את הקו של קצב, שלדבריו הולך להיות צבעוני מהרגיל ביחס לחורף הישראלי.

אז מה בתפריט? סריגי צמר בהירים, מעילי עור רכים ומסוקסים, חליפות מחויטות קלילות, חולצות מכופתרות בהדפסים, צווארונים סינים, צעיפים מלטפים ופחות או יותר כל מה שהגבר הישראלי הממוצע צריך בארון בשביל להיראות כמו שצריך.

קולקציית סתיו-חורף 2014-15 SKETCH. רון קדמי
ביס מהחורף. קולקציית הגברים של SKETCH/רון קדמי
קולקציית סתיו-חורף 2014-15 SKETCH. רון קדמי
קולקציית סתיו-חורף 2014-15 SKETCH/רון קדמי
קולקציית סתיו-חורף 2014-15 SKETCH. רון קדמי
קולקציית סתיו-חורף 2014-15 SKETCH/רון קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully