וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס: "נשלם את המע"מ עבורכם"

18.8.2014 / 13:19

ענקית האופנה הבריטית אסוס מפנקת את הלקוחות הישראלים שלה ומכריזה על הנחת 18 אחוזי המע"מ למשך חודש על כל רכישה מעל 75 דולר. בנוסף תינתן האופציה לקבל משלוח לארץ תוך שלושה ימים בלבד עבור תוספת תשלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך אתר האופנה אסוס. חגיגה ללא מע"מ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאיר לפיד, מאחוריך: ענקית האופנה הבריטית אסוס מרימה ללקוחות הישראלים שלה ומשיקה פעילות מיוחדת באתר תחת ההכרזה כי היא תשלם עבורנו את המע"מ. קניית פריטים בסכום העולה על 75 דולר תזכה בפטור מ-18% מע"מ על כל הזמנה. המבצע החל השבוע ויהיה תקף למשך חודש, עד ה-15 בספטמבר. ניתן לממש את ההטבה באמצעות קוד הנחה מיוחד לישראל, Israel18, אותו יהיה ניתן להזין בכל הזמנה מעל 75 דולר. בנוסף, כשיפור לשירות המשלוחים חינם לישראל, לקוחות יוכלו מעכשיו לקבל את ההזמנות שלהם תוך שלושה ימים בלבד עבור עשרה פאונד, באחריות.

אתר הקניות הפופולרי הוקם בשנת 2000 על ידי פרסומאי בריטי, והוא מציע כיום אופנה מהירה ונגישה ב-234 מדינות ברחבי העולם. האתר סחף את קהל הקונים הישראלי עם פתיחת גבולות השילוח ב-2010, והצליח להפיג את הרתיעה העזה משופינג וירטואלי ולשנות את התפיסה הצרכנית של הישראלים. באסוס מעסיקים כ-5,000 עובדים ברחבי העולם; מצלמים בין 2,000 ל-2,500 פריטים חדשים בשבוע אחד, כ-50% מהם שייכים לשבעת קווי האופנה הפנימיים המיוצרים בלעדית על ידי אסוס; ובסופו של דבר מגיעים לתפוצה העומדת על כ-83 מיליון כניסות חודשיות לאתר; מגזין האופנה המושקע אוחז במערך תפוצה חודשי של כחצי מיליון מנויים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully