וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בואו נחזיר לעצמנו את החיוניות

שירלי אכסלרוד

21.8.2014 / 8:00

והפעם מדור אופטימי, חיובי, אוהב אדם. מכל המוצרים שהצטברו לאחרונה, בחרנו רק את הטובים ביותר, את אלה ששימחו אותנו, שעשו לנו חיים קלים, נעימים ומלאי זוהר

אם יש משהו ששובה את הלב במראה לא מתאמץ, זה בעיקר החלק של הלא מתאמץ. לכל מי שמאסה באיפור בשלבים ובשכבות, שני המוצרים הבאים יסדרו לבדם פנים סבירות פלוס פלוס, במינימום מאמץ:

קרם CC של לנקסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מעט מלים כבר נשפכו על קרמי ה-BB והדור הבא המשודרג שלהם קרמי ה-CC, שאמורים לתת פתרון לכל הצרות-עולם-ראשון, ולשמש כמייק אפ, לחות והגנה מהשמש ומטילים גם יחד. ה-CC החדש של לנקסטר מתעלה על כולם, ומספק את כל אלה ואף הרבה יותר – הוא משכיל להיות בו זמנית לח, נעים ומרגיע בלי שמנוניות או ברק, גם מאחד ומכסה וגם שקפקף במידה, כך שאפשר למרוח אותו ביעף בלי לחשוש מתקלות צבע מביכות בשוליים. בנוסף לכל אלה, הוא אפילו מצליח גם לתת איזו עטיפת זוהר חיננית ולהוציא את האפרסקית שמסתתרת בך – וכך להצדיק, באופן יחסי, את העובדה השערורייתית שהוא עולה כמו קרם עיניים.
ANTI AGING CREAM CC של לנקסטר, מחיר: 370 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסופר-פארם. תאריך תפוגה: אין.

שפתון צ'אבי סטיק של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצ'אבי סטיק של קליניק אינו חדש (גוונים מעודכנים הושקו לאחרונה לפני שנה), אבל הקיץ הוא הזדמנות מצוינת להצטייד בשפתון הכי שמנמן, לח, נעים וחמוד. הצבע המושלם למריחה אגבית הוא ה-curviest caramel, משהו בין ניוד לוורוד, שיוצר אשליית בריאות ורעננות גם אצל הסחבות האנושיות שאנחנו, ומהווה בן זוג מוצלח ביותר ל- CC מהפסקה הקודמת.
צ'אבי סטיק curviest caramel של קליניק, מחיר: 130 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

CHANCE EAU FRAICH של שאנל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרסה המסויימת הזאת של CHANCE הושקה כבר לפני אי אלו שנים, אבל איכשהו נשארה מתחת לרדאר, ומשאירה את הבמה לבשמים הכבדים והפרחיים יותר של שאנל. וחבל – מדובר בריח האביב/קיץ המושלם – שילוב מדויק של נקי אחרי מקלחת, לימוניות ורעננות על גבול הניחוח הגברי, לא יותר מדי משום רכיב ותמיד תמיד בטוב טעם. מושלם.
CHANCE EAU FRAICH של שאנל, מחיר: 437 שקלים ל- 50 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

סדרת clear start של דרמלוג'יקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיץ הוא מחווה לנעורים – לא כל כך בגלל החופש, כמו בגלל שגם העור הנורמלי ביותר נוטה להקיא מתוכו בעצבים כל קרם לחות, ועל הדרך להנביט מיני נקודות שמנוניות ופצעים כאילו זה גיל 16 אול אובר אגיין. מי שזמנית מוצאת את עצמה תחת מתקפה של תנאי מזג אוויר קשים והורמונליים, מומלץ לה להצטייד בערכת מוצרים מוקטנים של סדרת clear start של דרמלוג'יקה, שתעזור לעבור את הסערה הזמנית הזאת בשלום.
במקור, אמנם מדובר בערכת התנסות לשבועיים של טיפול יומיומי בסדרה שמיועדת לבני נוער מחוצ'קנים, אך בת 30 פלוס שחמדה אותה לעצמה, חילקה ציון לשבח לכל מוצר לחוד ולכולם גם יחד: הקרמים הטיפוליים ליום וללילה הכחידו פצעונים סוררים בלי לייבש; הסבון הנוזלי המשובח, יסודי אך עדין, ניקה היטב גלונים של פיח עירוני ושמן טיגון מהנקבוביות הפעורות; דוגמית המסכה הקרירה והנעימה הרגיעה את העור ועשתה חשק לעוד; ומעל כולם הצטיין קרם לחות קליל שיוצר מראה מאט שפוי וגם מגן מפני השמש - ויאומץ בחום מעתה ועד גיל הבלות.
סדרת clear start של דרמלוג'יקה, ערכת התנסות ב-244 שקלים. כל תכשיר בנפרד בגודל מלא: 115-139 שקלים. תאריך תפוגה: יש. להשיג בהולמס פלייס ספא, מלונות ישרוטל ובנקודות מכירה מורשות.

דאודורנט של קרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכוד האימים של הדאודורנט: מצד אחד – שילוב בין צחנת אוגוסט לבין ריח בושם דומיננטי מדי, עלול לגבות קורבנות בנפש. מצד שני – ניחוח עדין מדי או בכלל בלי, עלול להיות לא אפקטיבי. ואז הגיע הדאודורנט בניחוח המאסק של קרמה. דווקא הריח המאסקי שלכאורה הגיע לשיא תהילתו בשנות ה-80 ומאז דעך, בשילוב עם מוצר שאפשר להשיג בכל מכולת, ושעדיין מכיל רכיבים כמו אלכוהול ואלומיניום (ואולי בגללם?), הצליח לעמוד בכל הדרישות: סוס עבודה יעיל, שיודע שדאודורנט אינו תחליף לבושם, עם ריח נקי ועדין שנשאר בדיוק כזה גם אחרי יזע ודמעות, לא דביק, לא מלכלך בגדים וגם מצליח לא לשרוף – והכל במחיר פצפון.
דאודורנט ספריי או רול און מאסק של קרמה, מחיר: 20 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

מסיר איפור של גרנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעידן של מסירי איפור דו שכבתיים – שכבה אחת שורפת והשנייה מעוורת - נחמד לפגוש מסיר איפור רחום וטוב לב: שקוף, מיימי, נטול ריח, עדין ומתאים גם לעיניים וגם לפנים, יעיל ביותר ולא דורש שפשוף. כל הטוב הזה מגיע באריזת ענק ובמחיר קטן.
Micellar Cleansing Water של גרנייה, מחיר: 70 שקלים ל-400 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

סבון נוזלי של פלמוליב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבון וניל. אם בא לך לאכול אותו, סימן שזה הווניל הנכון. כזה בדיוק הוא הסבון הנוזלי החדש של פלמוליב: האם הקצף שלו סמיך יותר? לא בטוח. האם הוא משאיר את העור לח ורך? בדיוק כמו אחיו לקטגוריה. האם הוא מריח נפלא, משמח את כל מי שנכנס לחדר עוד שעות אחרי המקלחת ועושה חשק לתת לעצמך ביס? הו כן, כן! אכן, גורמה.
פלמוליב ספא גורמה וניל, מחיר: 18 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג בסופר פארם. תאריך תפוגה: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully