וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגי אזליה תעצב נעליים לסטיב מאדן

26.8.2014 / 14:49

זמרת ההיפ-הופ הכי אופנתית בגזרה תעצב קולקציה עבור מותג הנעליים והאקססוריז הניו-יורקי "סטיב מאדן". שיתוף הפעולה צפוי לראות אור בפברואר 2015

איגי אזליה. GettyImages
איגי אזליה בטקס ה-VMA שלשום/GettyImages

זה היה בסך הכל עניין של זמן, והנה איגי אזליה מסמנת וי על עוד צעד חשוב בדרך למעמדה המתהווה כאושיית אופנה אמיתית: זמרת ההיפ-הופ הכי אופנתית בגזרה תעצב קולקציה עבור מותג הנעליים והאקססוריז הניו-יורקי "סטיב מאדן".

הקרקע לשיתוף הפעולה סומנה בחודש מאי האחרון, כאשר האוסטרלית הלוהטת נבחרה לנעול את סדרת הופעות המוזיקה שהפיקה חברת "סטיב מאדן" תחת חסותה לאחרונה בברוקלין. מעבר לכך - עם אטיטוד קולי, סטייל עכשווי שמלהטט בין אופנת רחוב לאופנה עילית, אסתטיקה שהופכת כל קליפ שהיא משחררת ללהיט מיידי וטייטל חדש של מנחה ב-MTV - הבחירה באזליה שהפכה לאחד השמות היותר רותחים בעולם כיום, נראית אך טבעית.

הבוקר (שלישי), יום לאחר טקס ה-VMA שבו כיכבה בנאמבר משותף ומרים עם ריטה אורה, אושיית מוזיקלית ואופנתית בפני עצמה, הכריזו ב"סטיב מאדן" על הבחירה באזליה כמשת"פית.

טרם נחשפו פרטים מלאים על שיתוף הפעולה הצפוי והמסקרן, אך מסתמן כי הקולקציה המשותפת תראה אור בפברואר 2015. מה שבטוח זה שהקולקציה לא תהיה משעממת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובשת אלון ליבנה על שער אוגוסט של קוסמופוליטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully