וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לעור – לא רק בהוליווד

נטלי סילבר בשיתוף מאק

7.9.2014 / 10:18

איפור מינרלי הוא הטרנד החדש למראה פנים זוהר, טבעי ובריא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איפור מינרלי הוא הטרנד החדש למראה פנים זוהר, טבעי ובריא. לא סתם הוא נחשב לדור הבא של האיפור: יתרונותיו רבים, החל מטשטוש הקמטוטים (בשל אפקט החזר האור) דרך ההגנה מפני השמש ועד לעמידות במים וספיחת שומן. בזכות השילוב של המינרלים בתכשירים, העור הופך לחלק ובעל מראה אחיד, הנקבוביות מקבלות חיטוי טבעי ויכולת הריפוי של העור עולה. התוצאה: גימור מושלם, מואר ותחושה ומראה של כוכבת קולנוע.

עוד בתקופת קליאופטרה השתמשו באיפור מינרלי טבעי, כלומר במינרלים המופקים מסלעים ומגבישים מרוסקים אשר שימשו לייצור אבקות שבשילוב עם מים או גיר הפכו למייקאפ הראשון והפודרה המוכרת לנו כיום. החידוש הוא בחזרה לבסיס המינרלי באיפור ובמוצרי טיפוח, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המשלבת איפור עם מינרלים וחומרי גלם טבעיים. מדוע דווקא מינרלים? מאחר והמינרל הוא חומר טבעי המצוי בשפע על פני כדור הארץ. מרכיביו טובים לעור הפנים, מסייעים בשמירה על מאזן החומציות, מזרזים תהליכים כימיים ובעצם נחשבים לאנאורגניים - פיגמנטים מינרליים בעלי הרכב יחיד.

איפור מינרלי מאוד מתאים לאקלים באזור הים התיכון ובעיקר לישראל, בה האקלים לח מאוד, בעיקר בימי הקיץ שטופי השמש. ניתן לשחות איתו, ובזמן ההזעה הוא שומר על עמידות לאורך זמן. שימוש באיפור בעל מרכיבים מינרליים מעניק גימור מושלם וכיסוי עמיד ועדין, מותיר את העור אוורירי ונעים למגע, ושומר על כיסוי אחיד לאורך זמן תוך שמירה על מראה קבוע וטבעי. לעור הסובל מרגישות, אדמומיות או אקנה, האיפור המינרלי מתאים במיוחד, הן בשל ההגנה מהשמש והן בשל מרכיביו הטבעיים, המחטאים ושומרים על בריאות העור. למראה בריא וגם עמוס שיק, כדאי לך להכיר גם את הליפסטיק או הליפגלוס המינרלי היוצר מראה נוצץ ושפתיים רכות במיוחד, המוגנות מפני השמש והחשש להסרה מיידית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאור ההצלחה, הפכו מוצרי האיפור והטיפוח לפריטי חובה בתיק האיפור של דוגמניות וכוכבות הוליוודיות. רובן ככולן מודות כי העובדה שיש בתיק האיפור שלהן מוצרי איפור שלא רק מטפחים את העור אלא גם מגנים עליו, שינתה את חייהן וגם אם הן שוכחות למרוח קרם הגנה או לחות, אין להן סיבה לדאוג. כיום קיימים בשוק מוצרי איפור רבים הכוללים מינרלים, מקדמי הגנה וויטמינים המסייעים בשמירה על לחות ובריאות הפנים, מטפחים את העור ומותאמים למספר רב של סוגי עור. אלו מגיעים במנעד רחב של גוונים ותת גוונים החל מבז' בהיר מאוד ועד לשזוף ואף מעושר בברונזה ובמספר אופציות גימור למראה טבעי ובריא. שילוב שפתון, מסקרה וצלליות מאותה סדרה, יהפכו את חווית האיפור לקלה ונעימה יותר, הודות לגימור הייחודי והשילוב בין איפור לטיפוח. דוגמא לכך, הינו מותג האיפור MAC שהשיק את Mineralize collection - סדרת מוצרים מינרליים לפנים, לשפתיים ולעיניים למראה בריא, זוהר ומלא שיק. הסדרה אומצה בחום על ידי כוכבות הוליווד ומאפרים מובילים בארץ ובעולם. סדרת המוצרים בשילוב מינרלים מגיעה באריזה חדשה ומעוצבת. התוצאה: מגוון רחב של מוצרים שיהפכו את חייך לקלים יותר וזוהרים, בכל הקשור לאיפור וטיפוח.

סרטון למראה עור מינרלי קורן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למראה טבעי ואחיד: לאיפור מושלם ועור פנים טבעי ללא נראות של פגעי עור כמו אדמומיות, רצוי לשלב שלושה מוצרים: קונסילר, מייק אפ ופודרה לגימור מושלם. קונסילר מינרלי Mineralize Concealer עשיר במינרלים ובחומרי הזנה לעור, מטשטש פגמי עור ומוסיף לחות. לפיזור אחיד של המייק אפ על העור רצוי להשתמש ב - 132 Duo Fibre Foundation Brush, מברשת דואו פייבר למייק אפ המתאימה לשימוש עם מרקם נוזלי או מוצק ועשויה סיבים עבים וטבעיים לפיזור אחיד.
מעל הקונסילר מרחי מייק אפ מינרלי - Mineralize Moisture SPF 15 Foundation המשלב פודרה ואפקט טשטוש המקנה לעור מראה אחיד וגימור סאטן רענן וטבעי המפחית נראות של קמטוטים ופגעי עור. לגימור משולם רצוי לפזר באופן אחיד, פודרה מינרלית בגימור טבעי - Mineralize Skin finish Natural, המתאימה לגימור בעל מראה מאט טבעי עם כיסוי רב ממדי, המפחית קמטוטים ושומר על עור במראה טבעי לכל היום, בעוד שימוש בפודרה מינרלית בגימור מאט - Mineralize Skin finish מחליק את עור הפנים, מוסיף הארה לאזור הלחיים ושומר על גימור מאט מועצם.


תעשי עיניים: עיניים הן ראי הנפש ולכן חשוב להקפיד על איפור איכותי ועמיד השומר על בריאותן. יתרה מכך, איפור עיניים המשלב מינרליים וצבעוניות עשירה, ייצור מראה בלתי נשכח ועמיד, כזה שיגרום לך ולסובבים אותך להסתכל לך ישר לעיניים. שימוש במסקרה מינרלית ישנה לך את החיים ויקצור מחמאות. ייחודה בכך שהיא יוצרת מראה מולטי אפקט לריסים מלאות, ארוכות בסימטריה מושלמת במבחר גוונים חדשים. על העפעף מרחי צללית מינרלית Mineralize Eye Shadow לכיסוי מלא, לא כבד ושקוף במיוחד.

לרכישת מוצרי הסדרה המינרלית

חתום בנשיקה: להשלמת האיפור שלבי ליפסטיק מינרלי M∙A∙C MINERALIZE RICH LIPSTICKS המגיע במבחר עשיר של שפתונים לשפתיים עשירות בלחות, נוגדי חמצון ומינרלים מזינים, במגוון עשיר של צבעים וגוונים המעניקים לשפתיים מראה חלק ללא קמטוטים. תרכובת עשירה שכזו, לא רק ששומרת על רכות, לחות ועמידות לאורך זמן אלא גם מטפחת את השפתיים, מחליקה קילופים וקמטים ומגינה על העור הרגיש והדק של השפתיים. הייתרון בשימוש בשפתון מינרלי הוא בכך שהוא אינו נכנס לקמטים או סותם את הנקבוביות ולכן שומר על העור, אינו גורם לאלרגיות, מטפח אותו ומקנה לו מראה חלק ורך. מחפשת מראה מבריק? כדאי שתאמצי את ה- מינראל ליפגלוס Mineralize Glass הכולל תרכובת של 77 מינרלים על בסיס ג'ל לכיסוי בינוני ומדויק, מטפח מרכך ומבריק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully