וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: ללבוש את קייט מוס, להציץ לאלכסנדר וונג

8.9.2014 / 16:27

פארל וויליאמס דוהר על קולקציית הביכורים, קייט מוס מככבת בסרטון של גוצ'י, ריהאנה מרימה לאלכסנדר וונג וחושפת פריט מהקולקציה שלו ל-H&M, תרבות הסלפי מגיעה לטישירטים לוהטים, והדוגמנית בינקס וולטון היא המרעננת הרשמית של התעשייה. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הופעת הבכורה של פארל וויליאמס בשבוע האופנה בניו יורק

פארל וויליאמס בשבוע האופנה בניו יורק. GettyImages
פארל וויליאמס בתצוגה של G-STAR בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

הבנאדם שמגדיר את גבולות ההייפ כל פעם מחדש עושה זאת שוב, והפעם על תקן יזם אופנה. פארל וויליאמס, ככל הנראה המוזיקאי המגניב והחביב ביותר בתעשייה הגיע לשבוע האופנה בניו יורק על מנת להציג את הפרויקט החדש שלו - קולקציית ביכורים. וויליאמס שמקדיש את זמנו הפנוי בין היתר גם להצלת כדור הארץ, שיתף פעולה עם מותג הדנים ההולנדי G-STAR לכבוד המטרה הנעלה. הקולקציה מבוססת על בדים אקולוגיים מיוחדים שיוצרו על ידי חברת הטקסטיל שברשותו של וויליאמס, במטרה לקדם את המודעות לאיכות הסביבה. זה מה שנקרא סטייל.

הוידיאו: גוצ'י חושפים סרטון חדש בכיכובה של קייט מוס

אי אפשר לשבוע מקייט מוס. הבוקר (שני) נחשף ברשת סרטון חדש של גוצ'י בכיכובה של הסופרמודל הכי עסוקה בתעשייה. עלילת הסרטון מציגה את מוס כשהיא עושה את שני הדברים שהיא יודעת לעשות הכי טוב בעולם - להיראות הורסת ולעשות פוזות לצלמי פפראצי. הסיבה למסיבה: The Jackie Soft, התיק החדש של גוצ'י, שנוצר במעטה של פרשנות חדשה לדגם הסיגנצ'ור הקלאסי המזוהה עם בית האופנה היוקרתי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הסטילס: ריהאנה חושפת פריט מהקולקציה של אלכסנדר וונג ל-H&M

ריהאנה לבושה בקולקציה המשותפת של אלכסנדר וונג ו-H&M בשבוע האופנה בניו יורק. אינסטגרם,
ריהאנה חושפת, ולא רק את הבטן/אינסטגרם

שבוע האופנה בניו-יורק מספק לנו בינתיים לא מעט רגעים מעניינים, אך אחד המסקרנים שבהם התרחש בכלל מחוץ למסלולי התצוגות. פאשניסטת העל ריהאנה הגיעה להרים למעצב יקיר התעשייה אלכסנדר וונג, ועל הדרך חשפה את הבטן וגם הצצה עולמית ראשונה לשיתוף הפעולה המדובר בינו לרשת H&M. רירי נתפסה תחת עדשת המצלמה עושה את דרכה לתצוגת המעצב כשהיא לבושה במכנסי טייץ וחולצת קרופ מתוך הקולקציה המשותפת, ומשם הגיעה ישירות לחשבון האינסטגרם של וונג. המשך יבוא?

הטרנד: תרבות הסלפי - עכשיו המרצ'נדייז האופנתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעשות סלפי עם קארה וקייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה משותף לריאן גוסלינג, ג'וני דפ, ג'יימס פרנקו, קארה דלווין, קייט מוס והאחיות קנדל וקיילי ג'נר? את כולם אתם יכולים ללבוש. תרבות הסלפי עולה שלב ומציעה כעת את המרצ'נדייז האידיאלי - חולצות טי מעוטרות בסמלי הסקס, האופנה והריאליטי החזקים ביותר בעולם. מותג האופנה הקליפורני Clashist (הנמכר באתר האופנה המקומי בל אנד סו), מותג האופנה הפריזאי Eleven Paris (שעשה עלייה לארץ באמצעות רשת סטורי) ומותג האופנה הקליפורני אף הוא PACSUN הם רק חלק מנושאי הדגל של התופעה. קריצה צינית אל תרבות התיעוד וההערצה העצמית או קורבן שלהם? כך או כך זו ככל הנראה האפשרות היחידה שתהיה אי פעם לרובנו להתחכך בקייט מוס או ג'וני דפ במרחק נגיעה.

הנערה: בינקס וולטון חורכת את התעשייה

בינקס וולטון על שערי המגזינים I.D ו-VAMP. סריקה, עיבוד תמונה
מה שטוב לשאנל. בינקס וולטון/עיבוד תמונה, סריקה

היא מככבת לצד קארה דלווין בקמפיין החורף המחוספס של שאנל, מופיעה על כל שער מגזין אופנת אינדי שמכבד את עצמו, ומוכתרת פה אחד על ידי כל אותם מגזינים לפני העתיד של האופנה. קוראים לה ליאונה וולטון, אך היא מוכרת בשם בינקס וולטון, הניתן לה על ידי אחיה שכינו אותה על שם ג'אר ג'אר בינקס מ"מלחמת הכוכבים". עם גזרה גבעולית, יופי לא קונבנציונלי, ידע מוזיקלי רחב ומבט שקשה להתעלם ממנו - וולטון בת ה-16 בסך הכל, מסתמנת כמרענן הרשמי של התעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully