וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בגאגא: 10 מעצבים ישראלים מלבישים את הליידי

11.9.2014 / 9:07

פנינו למעצבים ושאלנו כיצד הם היו רוצים להלביש את ליידי גאגא. חלקם זרמו עם הסטייל הפורימי המזוהה איתה, אחרים דווקא היו מתים להפשיט ממנה את הפומפוזיות ולראות אותה בטישירט וג'ינס, ומה שבטוח - כולם רצו להלביש אותה בבגדים פרי עיצובם. נו, אפשר להבין

GettyImages

יוסף

"מכיוון שליידי גאגא נוטה לפעמים לזוועות, הייתי חונט אותה בבגד סגור ולא חושפני, עם נפח ומקום לתנועה. מעין שמלת שכבות, דגם שלא מאבד את הדומיננטיות ואת הדרמה שהיא כל כך אוהבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחנוט אותה בבגד סגור אך דרמטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מור ולין, PIOO PIOO

"הכי קל לבחור בעוד משהו מופרך, באיזו פנטזיה גרנדיוזית, אבל החזון שלי הוא דווקא להפשיט אותה מכל הפומפוזיות ולראות אותה במערומיה האופנתיים. אין לי שום בעיה עם אאוטפיטים מוגזמים עיין ערך ביורק, אבל הגאגא בעיניי לוקחת את כל העניין למקום קצת וולגרי והייתי רוצה לראות אותה הרבה יותר נשית, קוקטית ועדינה, עם טוויסט של מגניבות בלתי נמנעת כמובן. הייתי רוקחת עבורה את שמלת המשאלות הלבנה שלי מקולקציית הכלות ומשדכת לה נעלי עקב שחורות מטורפות. השמלה היא לא כלתית, קצפתית וקלאסית, אלא מיועדת לכלות מיוחדות עם אדג', והייתי רוצה לראות את הליידי באופציה הנקייה, משוללת הדרמות, אבל עם טוויסט אופנתי עדכני".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשית, נקייה, קוקטית ועדינה עם טוויסט של מגניבות בלתי נמנעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טובל'ה

"התלבושות של ליידי גאגא לא יכולות להישפט בתור בגדים כי אלה תחפושות, והן חלק בלתי נפרד מהאישיות ומהדמות שהיא בנתה. אני מעצבת בגדים לאנשים אמיתיים ולכן כרגע אני לא רואה שום דבר שהייתי רוצה להלביש בו אותה. אבל ביום שבו היא תחליט להתקלף מהתחפושות - שמלה של טובה'לה תהיה לה מהממת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביום שבו היא תחליט להתקלף מהתחפושות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי צוקרמן, קסטרו

"הפנטזיה שלי היא להלביש את ליידי גאגא בשמלת חיתוכי קליידסקופ עור מקולקציית המסלול של תצוגת האופנה האחרונה שלנו לסתיו-חורף 2014. זו אחת השמלות המרגשות בעיניי ויש בה שוני מאוד גדול ממערכות הלבוש המוכרות של גאגא, ועם זאת אני בטוחה שהיא הייתה מרגישה בה מדהים. הייתי רוצה לשלב אותה במפגש התרבותי בין מזרח ומערב - המקורות הישראליים ושילובי הקליידסקופ המשלבים את התום של שנות השישים עם הקולאז' התרבותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפגש התרבותי בין מזרח ומערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

SISTER M

"מאחר וליידי גאגא היא בחורה ללא עכבות, היא הלקוחה האולטימטיבית למעצבות כמונו. איתה היינו יכולות ללכת עד הסוף ולהלביש אותה באאוטפיט מקולקציית ה-one peices שלנו. כמובן שהלוק שהיינו בונות לה היה מורכב מאלמנטים אתניים בוהמיינים בשילוב פרנזים ונוצות עם עבודות יד של חרוזים צבעוניים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזרום עם הליידי עם אלמנטים בוהמייניים וחרוזים צבעוניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רזיאלה גרשון

"בשנה האחרונה משהו בה התמתן ונרגע מעט, ועכשיו אפשר לראות שיש גם אשה מתחת לכל הקשקושים והמסכות, ודווקא אחת שנראית לא רע בכלל. הייתי מלבישה אותה בשמלת ערב ארוכה וסגורה שכולה פאייטים מתוך קולקציית החורף שלי 'פריז – תל אביב'. הגלאם לא חסר לה, אבל היא בהחלט זקוקה למנה הגונה של קלאס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנם התמתנה לאחרונה, אבל זקוקה למנה הגונה של קלאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לי גרבנאו

"בגלל שליידי גאגא כל כך פרובוקטיבית ומוחצנת הייתי מלבישה אותה במשהו רך ועדין, שמוציא את הנשיות שלה החוצה. משהו פחות גרוטסקי, יותר מינימליסטי וקוקטי. אני מדמיינת שמלת סטרפלס עשויה משכבות של טולים בגווני שמנת ופסטלים, עם רקמות של פרחים תלת-מימדיים עשויים דווקא מעורות באותם הגוונים, לעשות שילוב בין חומרים קלאסיים למודרניים. ליידי גאגא מאוד מחדשת ומפתיעה בסגנון שלה, אבל זה נהיה כבר כל כך מצופה ממנה, כך שמשהו יותר פשוט ונשי יכול דווקא להפתיע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להפתיע בהפוך על הפוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני צימרמן

"הייתי עושה לה ג'אמפ סוט שמתחבר לכדור פורח, משהו ביזארי שמתאים לאופי שלה. הייתי בוחרת בצבעים חזקים בשלל גוונים וטקסטורות, למד צבעים זוהרים להשלמת המראה הייחודי, ומחברת את הבגד בחוטי זהב אל הכדור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד שמתחבר בחוטי זהב לכדור פורח/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגית טסה

"מכיוון שאין פנטזיה שליידי גאגא עוד לא לבשה, הייתי דווקא רוצה להלביש אותה הכי קז'ואל שיש, בג'ינס חתיכי שהולך ונהיה סקיני במכפלת בצבע כחול אינדיגו משופשף ועדין, ובחלק העליון חולצת משי שזרוקה על הגוף, נעלי סירה עקב מסמר קלאסי.הייתי מפזרת לה את השיער למראה טבעי וחופשי וזורקת כמה שרשראות ארוכות מתכתיות, זה הכל. שפעם אחת נראה אותה לבושה כמו האדם האמיתי שמאחורי השם סטפני ג'רמנוטה ולא כמו הדמות שנקראת ליידי גאגא. ואם היא ממש תתעקש אז אפשרי לעשות לה כמה קרעים בגי'נס באזור הישבן כדי לחשוף קצת כמו שהיא אוהבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי קז'ואל שיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום: מילה מאחד שבאמת מלביש אותה - אלון ליבנה

"ליידי גאגא בשנה האחרונה שינתה את הכיוון האופנתי שלה וממישהי שהייתה ידועה כלובשת תחפושות או בגדים מופרכים היא מנסה היום לגבש דמות רצינית יותר וזה לדעתי נובע מהחיבור שלה לעולם הג'ז ולטוני בנט שמאוד השפיע עליה. באחד הראיונות היא אמרה שהיא ליידי ביום וגאגא בלילה. מכיוון שהלבשתי אותה כבר כמה פעמים אז למעשה הזכות שלי כבר התממשה. הייתי רוצה לעצב לה את שמלת הכלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליידי גאגא בשמלה של אלון ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully