וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתולה של קרל לגרפלד זוכה לקולקציה שלמה בהשראתה

29.9.2014 / 15:52

לואי ויטון משיק מגזין דו-שנתי ומפנק בשער עם שרלוט גינזבורג, ז'אן פול גוטייה דוהר בגראנד פינאלה חגיגי, להקת Yelle משחררת קליפ עמוס שיק פריזאי, החתולה של קרל לגרפלד זוכה לקולקציה שלמה בהשראתה והדוגמנית האוסטרלית ג'מה וורד עושה קאמבק. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: שער גיליון ההשקה של המגזין החדש מבית לואי ויטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לואי ויטון, עכשיו המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שקרל לגרפלד החליט להשיק עיתון יומי, גם בבית האופנה לואי ויטון החליטו להשתלב בשוק התקשורת. בית האופנה הצרפתי משיק מגזין דו-שנתי חדש בשם "The Book", שיופץ בחנויות המותג בלבד החל מחודש אוקטובר הקרוב. גיליון הביכורים כולל שער חגיגי בשחור ולבן עליו מתנוססת כמתבקש איקונת הסטייל שרלוט גינזבורג (שגם לוקחת חלק בקמפיין העונתי של לואי ויטון) ואף ראיון מיוחד עם שחקנית העבר והמוזה הנצחית קתרין דנב. המגזין המתפרש על פני 126 עמודים, מפרגן גם למין הגברי ומקדיש לו לדוגמא הפקת אופנה של הצלם פיטר לינדברג וממתקים אופנתיים נוספים. מניפיק!

הסטילס: ז'אן פול גוטייה נפרד בשבוע האופנה בפריז

הפינאלה של תצוגת הרדי טו וור האחרונה של ז'אן פול גוטייה בשבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2015. AP
טוב שהיה. ז'אן פול גוטייה עושה אקזיט בשבוע האופנה בפריז/AP

שבוע האופנה בפריז עדיין בעיצומו, אך בשביל ז'אן פול גוטייה היה זה הפעם יותר מעוד איוונט אופנתי. מעצב העל הצרפתי שהודיע כי יפסיק לייצר קולקציות מוכנות ללבישה בשל שיקולים כלכליים בעיקר, נפרד בגראנד פינאלה כמו שרק הוא יודע לעשות. בתומה של תצוגת רטרוספקטיבה ביזארית, הן ברמה הלבישה והן ברמה האמנותית, עלה גוטייה על המסלול לסיבוב פרידה אחרון כשברקע הררי קונפטי, צי של דוגמניות מרימות לצלילי פרינס, ישבן חשוף אחד של הדוגמנית ג'יג'י חדיד ושואו קברטי כמיטב המסורת. נתראה בשבוע הקוטור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הוידיאו: סוכריית פופ צרפתית ושמה Yelle

הם מעצבים אופנה משובחת, רוקחים קסמים מפחמימות, ופחות או יותר טובים בכל מה שהם עושים הצרפתים האלה, גם כשזה נוגע לפופ. להקת האלקטרו-פופ Yelle משחררת קליפ חדש ונוטף שיק מהביט הראשון, בעיקר בזכות הסולנית ומייסדת ההרכב הקרוי על שמה. אבל לא רק אאוטפיטים וקארה עם שיק פריזאי, אלא גם אסתטיקה שלמה ומסוגננת שמרגישה כמו הפקת אופנה חיה - סופת קונפטי נוצצת, שברי מראות מנופצות, בריכת פופוקורן, פסלים בצורת קלחי תירס וארבעה רקדנים לוהטים שמפזזים בחולצות קרופ צבעוניות בסגנון שמזכיר קליפים ישנים של מדונה וקיילי מינוג. בקיצור, מדובר במרענן הרשמי של עונת המעבר.

הטרנד: מחווה לחתולה האופנתית ביותר בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלומה המשופם של כל פאשניסטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט ארבעים אלף עוקבים בטוויטר, חוזה עם מותג טיפוח וכעת קולקציה - לא, לא מדובר בהלו קיטי, אלא בשופט לגרפלד, ככל הנראה החתולה הכי מפורסמת בעולם האופנה. הבייבי של קרל לגרפלד זכתה למחווה שכל פאשניסטה הייתה מוכנה להרוג בשבילה - קולקציה שלמה בהשראתה. האב המעריץ שהצהיר ללא הרף בעבר כי החתולה הסיאמית שלו היא האקססורי שהוא לא יכול בלעדיו, החליט להקדיש עבורה קולקציית אקססוריז חתולית הכוללת נעליים, תיקים, ארנקים, נרתיקים, כובעי צמר, כפפות עור, מחזיקי מפתחות וצעיפים. הקולקציה נמכרת כעת אך ורק בחנויות המותג הפרטי של לגרפלד, אבל יש תחושה באוויר כי בקרוב הרשתות החברתיות יוצפו בפריטי אופנה משופמים.

הנערה: ג'מה וורד מתקאמבקת

הדוגמנית ג'מה וורד עושה קאמבק בתצוגת אביב-קיץ 2014 של פראדה בשבוע האופנה במילאנו. AP
הקאמבק של ג'מה וורד בתצוגה של פראדה בשבוע האופנה במילאנו/AP

היא התגלתה בגיל 14, התחילה לעשות תצוגות אופנה נחשבות בגיל 15, נכנסה לנעליה של קייט מוס בקמפיין הבושם "נייט אובסשן" של קלווין קליין והיא נחשבת לדוגמנית הצעירה ביותר שהופיעה על השער של ווג. אחרי שלקחה פסק זמן של שש שנים מעולם האופנה לטובת התנסות כושלת בעולם המשחק, הדוגמנית האוסטרלית ג'מה וורד עושה קאמבק. שמה של האוסטרלית היפהפיה חזר לכותרות עם הידיעה על השתתפותה בתצוגה של פראדה בשבוע האופנה במילאנו, אך בימים האחרונים הוא מהדהד שוב בעקבות צילום שנוי במחלוקת למגזין מארי קלייר. חברי האקדמיה הניו-זילנדית הביעו את זעמם על כך שהדוגמנית הצטלמה למגזין כשעל הסנטר שלה מצויר קעקוע מאורי מסורתי. מה שנוצר בסך הכל כמחווה לז'אן פול גוטייה שהפך את הסמל התרבותי לאופנתי, נמצא פוגעני ומעליב על ידי האקדמיה. במגזין מארי קלייר מסרו את התנצלותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully