וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גליאנו יהיה המנהל האמנותי של מרג'יאלה?

5.10.2014 / 6:59

ג'ון גליאנו ממשיך בניסיונות לפלס את דרכו חזרה אל תעשיית האופנה ומצהיר כי הפעם יעשה זאת בגדול. על פי דיווחים, מעצב-העל המטורלל מנהל מו"מ חשאי מול בית האופנה מיסון מרטין מרג'יאלה במטרה להשתלט על קו הקוטור

תצוגת חורף 2010/2011 של דיור בשבוע האופנה בפריז. Benoit Tessier, רויטרס
גליאנו/רויטרס, Benoit Tessier

ג'ון גליאנו מתכנן את הקאמבק הסופי שלו ומצהיר כי הוא יעשה זאת בגדול. על פי דיווחים בפייג' סיקס, מעצב-העל המטורלל מנהל בימים אלה משאים ומתנים מול מיסון מרטין מרג'יאלה. בשיחות סודיות שמתקיימות עם בית האופנה האוונגרדי מדובר על האופציה שגליאנו ישתלט על קו הקוטור. כזכור, המעצב הבלגי האוונגרדי מרטין מרג'יאלה פרש ב-2009 בחשאי מבית האופנה הקרוי על שמו ותפקיד המנהל האמנותי לא אויש מאז. "גליאנו בדיבור עם מרג'יאלה במטרה להוביל את קו הקוטור של המותג. הוא כבר שכר חמישה אנשים שיעבדו איתו על זה בפריז".

רענון קל למי שבמקרה שכח - גליאנו, שנחשב שנים לכשרון-על בתעשיית האופנה, הודח מתפקידו כמנהל הקריאטיבי של דיור לאחר התפרצות אנטישמית בבית קפה פריזאי שתועדה בווידיאו חובבני שהופץ ברשת, ופוטר גם מן המותג הנושא את שמו. הוא הפך למוקצה ומבוזה והורשע בבית משפט בפריז בשני סעיפי "עלבון ציבורי המבוסס על מוצא" - עבירה פלילית בצרפת.

מאז הוא כבר התנצל וניסה לשקם את תדמיתו ועבודתו ולחזור ליצירה. בפברואר שנה שעברה השיק קולקציה בעיצובו בשיתוף פעולה עם אוסקר דה לה רנטה, שנחלץ לעזרתו.
הקולקציה אמנם היתה להצלחה גדולה, אך הוחלט כי הוא לא ימשיך רשמית לעוד עונה, ככל הנראה בגלל ענייני כסף ותנאים שעליהם השניים לא הגיעו להסכמה משותפת.

בדצמבר האחרון זכה גליאנו לעדנה מחודשת בתחום הפרינט שמגזין ווג הבריטי שילב אותו בתור עורך אורח ואיפשר לו לייצר הפקת אופנה וצילום שער בכיכובה של חברתו הטובה קייט מוס. אגב, גם דוגמנית-העל סירבה להיכנע לתכתיב הפומבי, הקפידה להיחלץ לעזרתו במספר הזדמנויות ואפילו התחתנה בשמלה בעיצובו. נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות.

קייט מוס וג'ון גליאנו. GettyImages
עם ה-BFF קייט מוס. הדהירה משתלמת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully