וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטלה מקרטני וקייט מוס בקמפיין לגילוי מוקדם של סרטן השד

5.10.2014 / 15:06

במסגרת העלאת המודעות למחלה, סטלה מקרטני עיצבה סט לנז'רי ורוד שהרווחים ממכירותיו יועברו למרפאה בליברפול. היא פנתה לחברתה קייט מוס בבקשה לדגמן אותו - וכשהטופמודל מדגמנת חזיות, אף אחד לא נשאר אדיש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קייט היא אישה חזקה ונשית". סטלה מקרטני על קייט מוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

באפריל 1998, שלוש שנים לאחר שאובחנה כחולת סרטן שד, מתה לינדה מקרטני מהמחלה הממארת. היא היתה רק בת 56. בתה סטלה מקרטני, היום שחקנית מרכזית בתעשיית האופנה הבריטית, משתפת פעולה למען מחקר המחלה שגרמה למות אמה בטרם עת, מחלה שהיא גם השכיחה ביותר בקרב נשים בעולם המערבי.

מקרטני עיצבה סט לנז'רי ורוד משגע שהרווחים ממכירותיו יועברו ל'מרכז לינדה מקרטני', מרפאה מתקדמת לטיפול בסרטן שד הפועלת במסגרת בית-החולים האוניברסיטאי בליברפול. לקידום היוזמה היא פנתה לחברתה קייט מוס בבקשה לדגמן אותו. וכשהטופמודל מדגמנת חזיות, אף אחד לא נשאר אדיש.

סט החזייה והתחתונים בוורוד ניאון, Gemma Relaxing bra ו- Gemma Relaxing briefs, מתיישב עם שאר הפריטים בקולקציית הלנז'רי של המעצבת לעונת סתיו/חורף 2014 ועם סגנונה הקליל, הנוח והבלתי מתאמץ.

צמד צלמי האופנה הידועים מרט ומרקוס צילמו את מוס בחזייה באופן סולידי באופן יחסי, כדי שפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות יפרסמו בלי טענות. סמל המאבק במחלה, סרט ורוד, מסתיר את פטמתה הימנית של מוס והוא נמצא פה כמובן כדי לקשר את החזייה ליוזמה היפה.

"רציתי להזכיר לנשים שילבשו את החזייה להיבדק על בסיס קבוע. רציתי להיות נקודת פתיחה למודעות למחלה האיומה הזאת. לא רק שהסט הוא תזכורת, הוא גם נראה מצוין והוא נוח ומסוגנן", אמרה מקרטני. על חברתה הטובה היא הוסיפה: "קייט היא אישה חזקה ונשית עם בת ובעל; משפחה גרעינית חזקה. זה היה חשוב עבורה להעלות מודעות למחלה במטרה לשמור על אחידות משפחות. נשים הן חלק בלתי נפרד בכל משפחה, הן שומרות ומחזיקות את המשפחה יחד והן מקור לכוח".

את הסט ניתן לרכוש באתר המעצבת, בבוטיקים שלה ובנקודות מכירה בבתי כלבו שונים בעולם.

מחירים:
חזייה: 60 יורו
תחתונים: 35 יורו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully