וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחלה חומר: משקפי השמש שעשויים מקנאביס

אם בא לכם לגוון קצת מריי-באן או גוצ'י, שני יזמים צעירים מסקוטלנד מציעים לכם את משקפי הקנאביס הראשונים בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינינו, לא חבל על החומר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפים, אקו פרנדלי ולא תראו אותם על אף אחד אחר: אם בא לכם לגוון מפראדה, גוצ'י ושאנל, תנו צ'אנס למשקפי השמש החדשים שעשויים מצמח הקאנביס. אמנם אי אפשר לעשן אותם, אבל הן בהחלט מצדיקות בזבוז של חומר טוב.

מאחורי המוצר החדשני עומדים שני יזמים צעירים, סם וויטן וברדלי סמית'. וויטן, בוגר המחלקה לעיצוב אקולוגי באוניברסיטת גלזגו (סקוטלנד), מספר שהרעיון נולד במוחו כששכב בבית עם רגל שבורה. כן, זה מה שקורה כשיש יותר מדי זמן פנוי.

במהרה יצרו השניים אבטיפוס מזוקק מסיבי קנאביס, צמח הנמצא לא מכבר בשימוש חוקי ברחבי בריטניה לייצור בגדים, דלק ביולוגי ונייר. משם נותר להם רק להשיג מימון ראשוני בשווי 25,000 ליש"ט להקמת המותג " Hemp Eyewear", ולשם כך החליטו לפנות לגיוס המונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לך כיוון? וויטון, ממציא המוצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בחרתי בפרויקט ממספר סיבות", אומר וויטן ומפרט: "קודם כל, מדובר בצמח שימושי ונוח לעבודה להפליא. גם העובדה שטרם נוצרו משקפי שמש כאלו אתגרה אותי. לבסוף, רציתי שיהיה לי זוג משלי".

וויטן אף מוסיף כי "בתהליך חקירת החומרים סביבי, אני תמיד שואף להוציא מוצר שטרם נראה בשוק. משקפי קנאביס בהחלט עונים על הדרישה הזו, ופוטנציאל ההצלחה העסקי של תוצרי קנאביס בימינו רק הולך וגדל".

היזמים הגאים הציגו את הבייבי החדש שלהם בכנס השנתי למעצבים צעירים שנערך בלונדון, ומעידים שזכה לתשומת לב רבה: "הוא פורסם במאמרים ובאתרים רבים, מה שייצר מאות הזמנות מראש". בזכות הפופולריות המהירה הצליחו השניים לגייס את סכום המימון המבוקש בקיקסטארטר, ולאפשר לתורמים להיות הראשונים להסתובב עם משקפי קנאביס מגניבות במתנה.

עוד בנושא:
אדידס למתקדמים: דגם בעיצוב יוז'י ימאמוטו
עושות היסטוריה: נשים נכות מדגמנות בשבוע האופנה בניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully