וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: לא למטרוסקסואלים בלבד

2.11.2014 / 7:57

השגרה המתישה ואורח החיים של ימינו מחייבים גם את בני המין החזק להקדיש כמה דקות ביום לטיפוח האגו ועל הדרך גם המראה החיצוני. מדור חדש שיעשה לגברים קצת סדר במערבולת התכשירים המוצעים להם. סטטוסטונים ונהנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרת תכשירי החודש. צילומים: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גברברים יקרים, זה הזמן לבחינה עצמית: האם אתם מאלה שנסחבים עם אהובתכם לקניות ולא מבינים למה חיוני שתרכוש קרם נפרד לכל איבר בפניה או דווקא מהבחורים שמוצאים את עצמם מרחרחים מספר דו ספרתי של בשמים בחדווה, בכל כניסה אקראית לדראגסטור השכונתי? כך או כך, השגרה המתישה ואורח החיים של ימינו לא מותירים ברירה, אלא מחייבים גם את בני המין החזק להקדיש לפחות כמה דקות ביום לטיפוח האגו ועל הדרך גם את המראה החיצוני.

הרי גילוח, מריחה וצחצוח הם כבר לא נחלת ידידנו המטרוסקסואל (המתיש) בלבד - בין אם כעכבר העיר הטרוד או דווקא כעכבר הכפר המיוזע, על כל גבר שהוא גבר לבחון את עצמו במראה ולעשות שימוש מושכל בשלל התכשירים המיוחדים שמוצעים כיום לתושבי הפלנטה עם הטסטוסטרון. לכן, מדי כמה שבועות יוצעו לכם שלל מוצרים שתוכלו לכלול בתיק הרחצה שלכם וישפרו את חייכם. האישה תרחרח ותודה לאל, השכן יבקש להשאיל ולא יחזיר, החבר יעתיק בבוטות ורק אמא לא תבין למה אתה נראה צעיר בלפחות עשור שלם. כנראה.

1. קוצץ זקן Styler של ג'ילט

מותג תכשירי הגילוח משתף פעולה עם בראון - ויחד הם יצרו מכשיר שמקצר את שיער הזקן (וכן שאר חלקי גוף שאינם הראש) בצורה אחידה, שיעלה לכם 100 שקלים.

לאמץ או לקצץ? לא משנה אם אתם בעלי זקן צרפתי, שפמפם קריפי או חוטבי עצים עם שיער פנים מדובלל - מכונת הגילוח הניידת עם הראשים המתחלפים מסייעת בעיצוב הזקנקן שעל פניכם - בלי שהתוצאה תיראה כאילו המספריים של אדוארד היו מעורבים בעניין. לא בקטע של שיער פנים? הסטיילר יכול לקצץ כל שיער גוף שיש צורך בעיצובו. ויש צורך. לקצץ.

2. דאודורנט CROSS-TERRAIN של קיל'ס

בוטיק הטיפוח האמריקני הביא לארץ דאודורנט סטיק שמבטיח 24 שעות נטולות זיעה או ריח גוף מרתיע, במחיר של 75 שקלים.

לארוז או לגנוז? הבחור של "אולד ספייס", זה שחווה הרפתקה טרופית אורגזמית בזמן הפסקת הפרסומות, כנראה היה מתעלף על הדאודורנט. אחרי השימוש הראשון בסטיק תרגיש כאילו מרחת בבית השחי גינת תבלינים (עם המון מנטה ורוזמרין) בזמן שאתה מטפס על הר אוורסט, בניחוח שלא ירפה לפחות עד המקלחת. מטפסי הרים, חיות חדר כושר ואנשים מיוזעים במיוחד? מצאתם את הקיק שלכם. לארוז.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

3. קרם עיניים רב תכליתי לגבר של AHAVA

בשפופרת של אהבה נמצא ג'ל - קרם שאמור להעניק לעיניים קרירות מרעננת מרגע המריחה ומותיר את העור העדין חלק למראה. אתם תשלמו 135 שקלים לתכולה של 15 מ"ל.

משפיע או מושפע? כמו שינת לילה טובה, ג'ל אייג' קונטרול לגבר של החברה מים המלח עשוי להעלים סימני עייפות, שקיות, יובש וקמטים מאזור העיניים. אבל קשה לבחון תוצאות של קרם שאמור לטפל באזור הרגיש ביותר בפנים תוך זמן קצר. בפועל הוא נספג בקלות, קל על העור ומתאים לשימוש פעמיים ביום, לפני (או אחרי) צחצוח השיניים. הרי אתה לא רוצה קמטים, נכון?

4. קצף ניקוי לעור הפנים של שייסדו מן

תכשיר ניקוי ולחות נשטף לפנים בניחוח עלים ירוקים, כאשר 125 מ"ל עולים 252 שקלים חדשים.

למחזר או לוותר? גם מי שאינו מתפקד בתור כורה פחם צריך לדאוג לעור פנים מצוחצח - וזה של שייסדו הוא בחירה יוקרתית אך לגמרי מושלמת עבור המטרה. מעט סבון חלומי הופך לקצף בקלות ואז גם חודר לנקבוביות מבלי להכאיב. כך שאחרי השטיפה התרחיץ מותיר את העור לא רק נקי אלא גם רענן, בוהק ומטופח. כלומר, משובח.

5. הבושם Chemistry מבית קליניק

מותג הטיפוח מבטיח בושם שיתאים את עצמו לכימיה של גופך - עם תערובת חושנית של ג'ינג'ר, פלפל שחור, הדר וענבר במחיר של 395 שקלים ל-100 מ"ל.

המריח הוא המסריח? למרות ההבטחות הכימיות, הבקבוק השקוף אינו כולל בתוכו נוזל שממנו עשויים ניסויים במעבדה - אך דווקא בעל ריח כבד ורציני, שהופך עם הזמן לקליל ומושך יותר. אם אחרי סיבוב קצר בשכונה תשכח שהתזת על עצמך, הנשים שיסובבו מבטים ידאגו להזכיר כמה שריח הגוף שלך מעורר.

6. קרם אפטשייב ערער פראי של ל'אוקסיטן

קרם לאחר הגילוח שכולל חמאת שיאה ותמצית שרף מעץ תרזה, פלוס שמנים אתריים של ערער ואלמוג. הכל כדי לחטא לנקות ולהרגיע אחרי שהסכין עוברת על העור, ב-152 שקלים ל-75 מ"ל.

לאמץ או לקצץ? השפופרת שבה מגיע האפטרשייב והעיצוב הפשוט של מוצרי הבוטיק, יכולים להטעות - אבל רגע אחרי המריחה על העור, גם הגבר המחוספס ביותר ירגיש כמו המלכה המפונקת מרי אנטואנט, אחרי שרחצה את פניה בתחליב מהצומח, בלי שום צורך בקרם לחות או כל תכשיר אחר. נעים מאוד.

7. קרם עיצוב שיער מסדרת עץ התה של פול מיטשל

קרם גמיש וקליל למראה קצר ומעוצב במראה מט, אבל כזה שגם עוזר לחיזוק השיער. ב-90 ש"ח ל-100 מ"ל.

חביב או מלהיב? מי ידע שאפשר לדאוג למראה הפדחת באמצעות תה. לא, ממש לא זה של קווין אליזבת', אלא עץ התה שגדל באוסטרליה הרחוקה - וגורם לבעלי השיער הקצוץ להיראות כאילו ממש לפני רגע יצאו מטיפול אצל מיקי בוגנים. כל עוד לא מפריזים בכמות (זה לא דלי ג'ל מהסופרמרקט) ומשתמשים בקרם בטעם, הריח מלהיב והתוצאה מושלמת.

8. ג'ל רחצה Z-MAN אדם

מותג הבישום מהעבר מתחדש בסדרת בישום שכוללת מוצרי רחצה כמו סבון ג'ל, במחיר של 20 שקלים לבקבוק.

פחות או יותר? אולי לחובבי הנוסטלגיה שזוכרים לטובה את סדרת האפטרשייב מהניינטיז לא כדאי לקנות את הג'ל של אדם. הניחוח מיושן כמו העיצוב של המוצר, שמזכיר בריחו סבון מוצק מהתקופה שבה השתמשתם בג'ל רחצה רק אם חזרתם איתו בבקבוקון מבית מלון בחו"ל. בזמן השימוש, הסבון עצמו לא מקציף במיוחד, כך שאלא אם אתה עוד מפזז לצלילי הקוקו ג'מבו, עדיף לוותר. פחות.

9. הבושם CARVEN POUR HOMME של קארבן

הניחוח החדש לגבר מבית האופנה הפריזאי כולל בין השאר תמציות אלגום, עץ ארז, אשכולית ופריחת התפוז. על התענוג תשלמו 385 שקלים ל-100 מ"ל ברשת אפריל.

המריח הוא המסריח? המותג הצרפתי החליט לבחור בישראל כנקודה הראשונה בעולם שתזכה לרחרח את הבושם החדש - אבל קשה שלא לתהות אם הוא לא מריח כמו שאר הבשמים שכבר הסנפתם פעם. הוא אכן מרענן, אלגנטי אבל מאופיין בחיסרון בולט אחד: רגע לאחר השימוש הוא מתנדף ונעלם כאילו לא היה על הגוף, במיוחד לנוכח שלל הריחות האינטנסיביים שבנים אוהבים.

10. ג'ל לחות לפנים של קלרינס מן

ה-Super Moisture Gel של קלירנס אמור להחיות את עור הפנים, למי שזקוק למעט לחות. כמה חומצות, תמציות עשבים וזרעי חמניה נכנסים לבקבוק שעולה 207 שקלים ל-50 מ"ל בסופר פארם.

למרוח או לזנוח? המצח התייבש בשל שינויי מזג האוויר בעונת המעבר, הלחיים אדמומיות ולא בגלל שקיבלת מחמאה, אז הגיע הזמן לתכשיר לחות מרענן. לחיצה אחת על הבקבוק, רגע אחרי שרחצת את הפנים היטב, אמורה להשיב את המראה הזוהר. הג'ל עצמו לא דביק, לא מכביד ועושה את העבודה למי שמחפש תחליף לא יקר (אך גם לא יוקרתי) במיוחד ללחות ברגע.

אל תגלה לחברה אבל...

אומרים שהפנים הן כרטיס הביקור שלך, אז כדי לא להשאיר רושם רע עדיף שלא רק תרחץ אותן פעם ביום (מכובד, אבל) - אלא תשתמש בתכשיר פילינג שמיועד לעור הפנים המחוספס שלך מדי פעם. פחות לכלוך ופצעונים, גילוח חלק הרבה יותר והסרת העור המת, במחיר כמה שפשופים עם תרחיץ גרגירים? דיל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully