וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ארגז כלי עבודה

שירלי אכסלרוד

14.10.2014 / 13:59

והפעם במדור: האם מצאנו את המפתח השוודי של התמרוקיה?

מברשת חשמלית של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קתרזיס של ניקיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמכרות שלא מדברים עליה מספיק היא לקרצוף קבוע בסקראב, כזה שמשחרר את הנקבוביות מכל הג'יפה והרגשות השליליים שהן אוגרות במהלך היום, ומשאיר אחריו עור חלקלק ושמח. אם אתן שם, ומעוניינות להעלות את היחסים עם ההתמכרות שלכן מדרגה, וגם להפוך אותה לחשמלית, זה הזמן לשקול בכובד ראש הצטיידות במברשת החדשה של קליניק שהגיעה לא מזמן לארץ. למברשת הנטענת יש ראש אליפטי נוח שמצליח להגיע לכל קימור, ושני סוגי זיפים - לבנים רכים ורוטטים קלות לקרצוף עדין, וירוקים קצרים וקשים יותר, לאזורים מטונפים במיוחד. היא מתוזמנת לעבוד 30 שניות בכל סיבוב, כדי שלא תשכחו את עצמכן ותשייפו את כל האפידרמיס, ואפשר להרטיב אותה בכיף, לקצר תהליכים ולהשתמש בה באמבטיה, עם כל סבון נוזלי אהוב. ובקיצור, במחיר של 10 שפופרות סבון גרגירים מהזן הפושטי תוכלו לייצר לעצמכן מדי ערב קתרזיס של ניקיון, בעדינות מופלגת, מינוס שריטות, אדמומיות ויובש.
Sonic System Purifying Cleansing Brush של קליניק, מחיר: 599 שקלים, ראש מברשת להחלפה - 99 שקלים. להשיג בסופר פארם.

פינצטה מאירה של סופט טאץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוצאות אכזריות, בקטע טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל דבר חשוב בחיים, גם בגבות - אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. מצוידת במידע הזה, ובמראה מגדילה פי 7, ניגשה מ' לבדוק את הפינצטה המאירה החדשה של סופט טאץ' ו- la tweez, שכוללת גם נורת לד הממקדת אלומת אור אסטרטגית באזור הנמרט. השילוב של שני האמצעים הקיצוניים האלה - המראה והתאורה המדויקת – הוליד תוצאות אכזריות, בקטע טוב: אף שערה, ולו הדקה, הפלומתית והבהירה ביותר, ואפילו כזאת שעוד לא יודעת שהיא כבר בחוץ, מצליחה לחמוק מהתאורה המוצלחת. "הבעיה היא שהפינצטה כשלעצמה אינה התולשת המצטיינת ביותר: לא כישלון מוחלט, אבל יש שולפות מוצלחות ממנה. אקרובטיות יצליחו להשתמש במקביל בנורה ובפינצטה טובה יותר, אני העדפתי לחזור לפינצטה הישנה והטובה שלי".
Softouch by la-tweeze, מחיר: 60 שקלים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מעגל ריסים של נטאשה דנונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין ציפיות מיוחדות, אבל עושה את העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה מכשיר שלא כדאי לנסות בזמן נהיגה. מספרים שדגמים קדומים של מעגלי ריסים נמצאו בחפירות ארכיאולוגיות, לצד מכשירי עינויים אחרים; פ' האמיצה, שאין לה קווים אדומים בכל מה שנוגע ליופי, וכבר עיגלה יותר ריסים ממה שאי פעם יצמחו לכם, קיבלה את המעגל של נטאשה דנונה והסתכלה לו בלבן של העין. "כשמו כן הוא. מעגל ריסים. לא היו לי ציפיות מיוחדות, והוא בהחלט עשה את העבודה. נראה שהחומר איכותי, אבל אני לא באמת בטוחה שיש הבדל בין המוצרים של החברות השונות שכבר יצא לי לנסות. זה מוצר שמחזיק לנצח, אז אפשר להשקיע, ובאופן כללי הוא מומלץ ומשתלם למי שיש סבלנות לא לוותר על אף שלב, ולהשקיע בכל עין. האם אשתמש בו באופן קבוע? קשה לומר".
מעגל ריסים של נטאשה דנונה, מחיר: 95 שקלים. להשיג בחנות הסטודיו או ב-natashadenona.com

מברשת שיער של ננוקראטין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משהו בכל הקומפלקס של זרועות סירוק פשוט לא עבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו רבים וטובים, גם המברשת החדשה של ננוקראטין סוחבת אחריה מחקר, פיתוח, פטנט ולא פחות מטכנולוגיה (!) קינמטית (!), שאמורה לדמות את צורת כף היד במהלך הסירוק ותנועת הזרוע. המברשת עצמה עצומת ממדים וחייזרית למראה, רק שכל הטכנולוגיה הזאת השאירה את ש' עם עיני עגל ועם קשרים בשיער. "עבדתי לפי ההוראות, וסירקתי כשהמברשת במצב אנכי ואז במצב אופקי. המברשת הרגישה מסורבלת, נוקשה ונתקעה אפילו בקשרים העדינים ביותר. ניסיתי גם להפך. משהו בכל הקומפלקס הזה של 'זרועות סירוק' פשוט לא עבד לי. יקר ומיותר".
ננוקארטין סיסטם, מברשת Befri, מחיר: 199 שקלים. להשיג במספרות נבחרות וב- shopnano.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully