וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקר מפז: סדרת 'הזהב האדום' החדשה של איב סן לורן

23.10.2014 / 16:42

מותג העל הצרפתי משיק בהמשך למחקר על הזדקנות העור ליין טיפוח חדש המבוסס על ע?ל?י פרח הכרכום הצומח בהרי האטלס במרוקו ומבטיח שדרוג עור פנים בוגר - העלויות, עם זאת, הרבה פחות משמחות

יח"צ - חד פעמי

מרוקו היתה מפלט מרגוע עבור מעצב האופנה הצרפתי הצעיר איב סן לורן במחצית השנייה של שנות ה-60. כאן בקצה הצפון-מערבי של יבשת אפריקה בין השדרות הרחבות ועמודי הענק, הצבעים העזים והרוחות המדבריות, הוא מצא השראה.

עשורים מאוחר יותר בית אופנת העל שייסד סן לורן חוזר לכאן ומפיק מפרח הכרכום, המקור לזעפרן, את סדרת התכשירים החדשה אור רוז' ('זהב אדום'). ממש כמו הזעפרן, היקר שבתבלינים, הסדרה החדשה גם היא דורשת כיסים עמוקים לא פחות.

הסדרה מושקת בימים אלו בהמשך למחקר גליקוביולוגי (הזדקנות העור) הגורס כי בפרח הכרכום ריכוז גבוה במיוחד של גליקנים (סוכרים המצויים בעור באופן טבעי וממריצים את הפעילות התאית, אך פוחתים עם הגיל). פורמולת מוצרי אור רוז' מופקת מע?ל?י פרח הכרכום המשמש מקור לתבלין הזעפרן הצומח בהרי האטלס של מרוקו בקרבת מרקש, וליתר דיוק מצלקת הע?ל?י (מקום מורחב בראש עמוד העלי המשמש לקליטת תאי המין הזכריים). על פי הנמסר פרחי הכרכום נאספים באופן מסורתי במשך יום אחד כל שנה בסתיו על ידי נשים מקומיות החל משעות הבוקר כאשר הפרחים עדיין נוטפים אגלי טל. לאחר מכן מוסרים בעדינות את שלושת חוטי הזעפרן בכל פרח, מיובשים ומאוחסנים בצנצנות אטומות. מכאן המשך תהליך הפקת הפורמולה or rouge GFCTM) נעשה במעבדה והוא כולל סחיטה, הפרדה וריכוז. התוצאה - קוסמטיקת אנטי-אייג'ינג במרקם רך הנושאת הבטחה גדולה: עור יותר רענן, מוצק, מתוח, זוהר ואחיד.

כרגע מוצעים קרם פנים וקרם עיניים. בעתיד הליין יתרחב גם לסרום ושמנים שונים. התכשירים ארוזים בקופסאות שחור וזהב אשר עוצבו על ידי מעצב הפנים והריהוט נואה דושפור לוראנס.

ספטולה (מכשיר עם להב קהה המשמש למריחת משחות) המורכבת מכפית שחורה קטנה למדידה מדויקת, כדור זהב לעיסוי הפנים וקצה אדום ספציפית לאזור העיניים, מזכירה בעיצובה את צורתו הטבעית של עמוד הע?ל?י של פרח הכרכום והיא מותקנת על המכסה הזהוב.

קרם פנים (50 מ"ל): 1,900 שקלים
קרם עיניים (15 מ"ל): 1,050 שקלים

להשיג בסניפים נבחרים של הסופרפארם, ניו פארם והמשביר לצרכן.

נשים במרוקו אוספות עלי כותרת של פרח הכרכום.
נשים במרוקו תולשות מפרידות את חלקי פרי הכרכום
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטחה גדולה. סדרת אור רוז' של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully