וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר אייפון 6: קרם לילה חדש של לה פררי

27.10.2014 / 15:20

קרם לילה חדש של מותג הקוסמטיקה לה פררי עושה רושם של עוד מוצר איכות מבית החברה השוויצרית הוותיקה, אך העלות הגבוהה מהווה שיא חדש בתמחור קוסמטיקת היוקרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
'סלולואר רדיאנס נייט קרים': 3,850 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיל באי יווני קסום כולל הכל, שכר דירה חודשי (אפילו בתל-אביב), שכר מעון יום אנתרופוסופי, אייפון 6 (16 ג'יגה). הרבה דברים ממש לא רעים אפשר לעשות היום עם 3,850 שקלים. אבל יש מי שיוציאו ללא הינד עפעף את הסכום הנכבד הזה על זה על קרם פנים. כך טוענת יהודית בלאוואט, מנהלת ההדרכה בלה פררי, מותג הקוסמטיקה השוויצרי. ולמען האמת, אין שום סיבה שלא להאמיו לה ולא רק בגלל האישה היפה הזאת נראית הרבה פחות מ-60 שנותיה. העובדה שהחברה הוותיקה משקיעה רבות בקידום קרם חדש הנמכר בסכום הזה, מעידה כי קיים שוק לטיפוח יוקרה. יותר נכון אולטרה יוקרה.

הקרם, 'סלולואר רדיאנס נייט קרים', הוא תכשיר נוסף בסדרת הרדיאנס הכוללת גם קרם יום, קרם עיניים וסרום. הוא מיועד לעור בוגר חסר לחות, אלסטיות וזוהר שעם השנים נעשה מחוספס ונוספו לו קמטוטי הבעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבטחת המוצר קוסמת מאין כמותה: "קרם הלילה החדש מעניק זוהר נעורים תוך כדי הלילה והשינה החיונית לנפש ולגוף. עור הפנים ייכנס לתיקון והתחדשות, ושעות הלילה יהפכו לטיפול האפקטיבי ביותר לעור הפנים". כל זה מסביר קצת איך יש מי שמוצאים ש- 3,850 שקלים הוא סכום סביר. אבל האם יש בסיס לדברים? רק מעטות יידעו. נשות אוליגרכים בגיל מסוים, וכד'.

מה מכיל הקרם? שאלה במקומה. מרכיבי המפתח פה הם:
החומצות טטרפפטיד 3, טטרפפטיד 1, תמצית ים פראית וחומצה היאלרונית. כל אלו מסייעות במוצקות העור, לכידת סיבי חלבוני הקולגן והאלסטין והשבת לחות. תמצית פפאיה המקלפת את העור בעדינות ומובילה כך לשיפור הגוון. השימוש נעשה לאחר מריחת סרום כלשהו לפני שנת לילה "כשהעור נוח ודרוך להתחדשות".

להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל ובפרפומיירות נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully