וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיצבתי את הנעליים אחרי ניסיון רב עם נשים": ליאת אשורי לסקופ

27.10.2014 / 11:23

גם השנה הסטייליסטית העסוקה ליאת אשורי משתפת פעולה עם רשת סקופ ומציגה קולקציית קפסולה בעיצובה. "הנשים הרבות שאני זוכה לפגוש בחיי מפרות אותי ומעניקות לי בלי משים לב טיפים", מתארת אשורי את השראתה

רותם סלע מדגמנת נעליים בעיצוב ליאת אשורי לרשת סקופ, חורף 14. מחיר: 439 שקלים. שי יחזקאל,
"סופר קול, אבל לקהל הרחב". רותם סלע בנעלי ליאת אשורי לסקופ/שי יחזקאל

בפעם השנייה ולאחר הצלחת שיתוף הפעולה הקודם, ליאת אשורי חוברת לרשת סקופ ומציגה קולקציית קפסולה בעיצובה. בעוד שקולקציית שנה שעברה הייתה עבור גברים, קולקציית העונה פונה לנשים. הסטייליסטית המנוסה אשר ביקשה מאורחי חתונתה בדצמבר שנה שעברה להגיע בשחור, בחרה בצבע האהוב עליה עבור כל דגמי הקולקציה שלה לסקופ. בסך הכל מדובר בקולקציה מצומצמת הכוללת לא יותר משמונה דגמים שימושיים: נעלי אוקספורד, מגפונים ומגפיים. ההשראה - נשים. "במסגרת העבודה אני פוגשת נשים רבות. במהלך שהותי איתן אני מתקשרת, מתחברת, מכירה אותן ומגלה כמה הן חזקות, עמוקות ומלאות חיות. הנשים הרבות שאני זוכה לפגוש בחיי מפרות אותי ומעניקות לי בלי משים לב, טיפים והשראות אותם שילבתי בכל נעל בשילוב נגיעה מהסטייל שלי", מסבירה אשורי.

אז מה התוצאות? נעליים בדרך כלל שטוחות עם מראה מגושם, אך גם נגיעות קוקטיות ועקבי סטילטו מדי פעם. השורה התחתונה, נעליים שיתאימו לכל דבר בכל זמן. השחור הוא כמובן חלק מרכזי ברעיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה מייחד את הקולקציה שלך?

"הקולקציה קטנטנה, אבל מצליחה להיות מגוונת. כל נעל הופכת כול אאוטפיט למגניב. מבחינת החומרים והשילובים, יש עור, ניטים ושילובי זברה באזור העקב. בקיצור סופר קול, אבל לקהל הרחב. אפילו דוסית בחצאית מקסי תמצא נעליים. ואם את טיפוס יותר קוקטי ונשי, יש גם נעליים עם שפיץ סקסי ומחודד ועקב הגיוני (הייתי שמחה לנעליים עם עקבים גבוהים במיוחד אבל זה לא שימושי וחבל). לכל נעל יש אופי חזק. יש משהו בועט בעיצוב ופחות מלוקק. עיצבתי את הנעליים אחרי ניסיון רב עם נשים. מה שמייחד ומאחד אותנו הוא שכולנו רוצות להראות צעירות. אף אחת לא רוצה להיראות 'דודה', אז עיצבתי נעלים 'קוליות' וטרנדיות".

האם ניתן לך חופש פעולה מוחלט או ששיתוף הפעולה היה כרוך במגבלות כלשהן?

"לעצב קולקציה לרשת מלמד לעמוד בתקציב הגיוני. בעיצוב ובייצור תמיד יש מגבלת תקציב כי אין לזה סוף ואפשר להיסחף ואז מגיעים לעלויות מטורפות. במילים אחרות הנעליים יהיו יקרות. רציתי שלנעליים יהיה מחיר הגיוני ושיהיו נוחות. בכדי לעמוד בשני האילוצים האלו הייתי צריכה להיות מרוכזת ולא לעוף, לא להתפרע ולא לעשות דגמים מיוחדים יותר, אבל מוגזמים שיתאימו רק לצילומים. מצאתי את האמצע. גם לא יקר ונוח וגם מיוחד במידה. עבודה עם רשת מלמדת להיות מסחרית ועדיין לעשות שימוש ב- DNA שלי".

את מי היית רוצה לראות בנעליים מן הקולקציה שלך לרשת?

"הייתי רוצה לראות בנעליים שלי כל אשה, גם את אמא שלי וגם שחקניות וזמרות וכמה שיותר נשים בכל הגוונים שלנו. וברוך השם יש לנו אנחנו הנשים עומקים וסגנונות במגוון עצום שלא נגמר. ובכלל, ההשראה לקולקציה היתה הנשים המגוונות שאני פוגשת בחיי. אני חייבת להודות שהצלחה מבחינתי זה שהכוכבת הכי גדולה תנעל נעליים שעיצבתי, אבל גם חברה שלי שבחופשת לידה תמצא לה דגם מהקולקציה לימים האלו 'הפחות סקסיים בחייה'. בקיצור לכל אחת".

האם לא חשת צורך לעשות שימוש בצבעים נוספים מלבד שחור הכל כך שכיח?

"האמת שרציתי לעבוד עם צבעים נוספים חוץ משחור ולהפתיע גם את עצמי. נכון שזה שכיח וברור ובכלל לא מפתיע, אבל בגלל שהחלטנו לעשות קולקציה רק של שמונה דגמים, שזאת כמות קטנה יחסית, החלטתי לא להתפזר וללכת עם הברור, ה"אובייס". תכלס,יותר נשים קונות נעליים שחורות. מה גם שבשחור אפשר לעשות נעליים שונות אחת מהשניה. לרובנו יש זוגות נעלים בשחור יותר מאשר בצבעים אחרים. שחור שולט, גם לאחר ההכרזה על היורש שלו - האפור (שאני באופן אישי מאוד אוהבת). מה לעשות השחור הוא קונצנזוס. מה לא?"

יש סיכוי למותג נעליים פרטי משלך בעתיד?

למה לא בעצם? כן, נראה לי שגם נעליים עוד אעשה בעזרת השם".

להשיג בחנויות רשת סקופ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
299.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
499.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
249.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
נעליים בעיצוב ליאת אשורי לרשת סקופ, חורף 14. אפרת אשל,
249.90 שקלים/אפרת אשל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully