וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה תלביש אתכם ליוגה

28.10.2014 / 15:10

שיתוף הפעולה של ביונסה עם טופשופ נמשך. והפעם: קולקציית ביגוד ספורט וריקוד המיועדת לבנות שמתרגלות יוגה והולכות למועדון כושר

ביונסה בטקס פרסי MTV, אינגלווד, קליפורניה,  אוגוסט 2014. GettyImages
מצאה זמן לעוד שיתוף פעולה. ביונסה/GettyImages

שיתוף הפעולה של ביונסה עם טופשופ נמשך. עם 17 פרסי גראמי, הסכמי חסות למספר מותגים, אחות עצבנית ופעוטה מתוקה, היא מוצאת זמן לעוד פרויקט עם הרשת הבריטית. והפעם: קולקציית ביגוד ספורט וריקוד המיועדת לבנות שמתרגלות יוגה והולכות למועדון כושר, או ליתר דיוק מי שרוצות להיראות כאילו שאסאנות והליכונים הם חלק בלתי נפרד מחייהן. הכל על רקע מוזיקה של קווין בי כמובן.

שיתוף הפעולה יתקיים במסגרת חברה חדשה שהכוכבת והרשת ייסדו, 'פארקווד טופשופ אתלטיק Ltd.', מותג אופנת רחוב. הקולקציה תגיע למדפים בסתיו של שנה הבאה לכל המוקדם. הקולקציה היא למעשה צעד ראשון לביסוס החברה. "ביגוד הספורט המבוסס על הסגנון של ביונסה הוא משהו שטופשופ שואפת לעשות מזה זמן מה", אמר סר פיליפ גרין, בעלי הרשת ליומון האופנה wwd. בסביבות מאי-יוני השנה גובש קונספט - ביגוד טכני ואופנתי עם ממד סקסי וחזק, ממש כמו ביונסה עצמה, כפי שהיא מוכרת מן הבמה. הקולקציה תכלול גם נעליים ואקססוריז.

ביונסה בטקס פרסי MTV, אינגלווד, קליפורניה,  אוגוסט 2014. GettyImages
"אחת הרקדניות הטובות בעולם". ביונסה בהופעה/GettyImages

מאז תום ההתקשרות עם קייט מוס, טופשופ לא שיתפה פעולה עם שום ידוען אחר. כרגע זהו שיתוף הפעולה היחיד שלה והוא ללא ספק טומן בחובו הרבה מאוד ברמת השיווק, במיוחד לאור הפופולריות של ביונסה ברשתות החברתיות; רק לחשבון האינסטגרם שלה יש 19 מיליון עוקבים (לעומת 3.2 מיליון לטופשופ).

החברה המשותפת לטופשופ וביונסה תנוהל ממשרדים שיוקמו בקרוב בניו יורק. כמו כן, ימונו מנהל, מנהל קריאטיבי ושני מעצבים - האחד לתחום הטכני של ביגוד ספורט והשני לתחום האופנה. שם קבוע עדיין לא נמצא.

"ראיתי אותה בהופעה בפריז. היא רקדנית נהדרת, אחת המוכשרות בעולם. היא מקדישה שעות רבות בחייה לחזרות ואימונים. אולי היא תלמד גם אותי קצת". סיכם פיליפ גרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ביונסה לובשת מוגלר בהופעה במדיסון סקוור גארדן, ניו יורק, יוני 2009. Bryan Bedder, GettyImages
ביונסה לובשת מוגלר בהופעה במדיסון סקוור גארדן, ניו יורק, יוני 2009/GettyImages, Bryan Bedder
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully