וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: הון שלטון עיתון

3.11.2014 / 8:30

אנה וינטור חוברת להילרי קלינטון בבילוי לילי שייתכן ויוביל לשער חגיגי נוסף, סנופ דוג מעצב גרביים למותג השוודי האפי סוקס, סופיה קופולה מביימת סרטונים לגאפ, מיילי חוברת לרירי תחת אג'נדת הפטמות ולוטי מוס ממשיכה ללכת בעקבות אחותה. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הילרי קלינטון היא נערת השער הבאה של ווג?

הילרי קלינטון עם עורכת "ווג" אנה וינטור ומעצב האופנה מייקל קורס. GettyImages
הכל התחיל אז? אנה וינטור, הילרי קלינטון ומייקל קורס בסלפי חגיגי באירוע אופנה לפני שנה באוקטובר 2013/GettyImages

היא אמם טרם החליטה על יחסיה לאן עם המפה הפוליטית ואם תתמודד על הבחירות לנשיאות ב-2016, אך עבור אנה וינטור הילרי קלינטון היא כבר מנצחת. בימים האחרונים החלו לצוץ שמועות עיקשות כי נערת השער הבאה של ווג היא לא אחרת מאשר שרת החוץ האמריקנית לשעבר. חרושת השמועות החלה לעבוד שעות נוספות לאחר שפורסם כי קלינטון נצפתה מבלה עם עורכת ווג בסטודיו של מעצב האופנה מייקל קורס. וינטור ידועה בתור אוהדת מושבעת של קלינטון, לראיה היא כבר בחרה בה ב-1998 לעטר את אחד מגיליונות המגזין בזמן שכיהנה כגברת הראשונה של אמריקה. בשנה שעברה אף נצפתה קלינטון בחברתם הצמודה של וינטור וקורס באיוונט חגיגי בניו יורק. בקיצור, הגיע הזמן לסגירת מעגל.

הסטילס: איך עושה דוג?

סנופ דוג למותג הגרביים Happy Socks. אינסטגרם, צילום מסך
זה מכחול ביד שלך או שאתה פשוט שמח? סנופ דוג מתחבר לפן האמנותי שבו לכבוד השת"פ עם Happy Socks/צילום מסך, אינסטגרם

כשהכלב הכי מגניב בסביבה חובר למותג הגרביים הכי משמח בתעשייה קשה להישאר אדישים. עד שהקולקציה הנגרבת שעיצב הראפר האהוב סנופ דוג למותג הגרביים השוודי "האפי סוקס" תגיע לארץ, אפשר לשזוף את העיניים בינתיים בהבלחות משיתוף הפעולה הגאוני. לאחר שהעלו לאתר הרשמי של המותג ראיון מצולם ומסוגנן עם הדוג והראסטות, הגיע תורן של הרשתות החברתיות להציע הצצה חטופה מקדימה למייקינג אוף של שיתוף הפעולה. אז מתי בפעם האחרונה ראיתם ראפר שזונח את הבלינג לטובת מכחול?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הווידאו: סופיה קופולה מרימה לגאפ

מה קורה כשמפגישים בין תחכום אירופאי וסחיות כל-אמריקאית? מסתבר שרק דברים טובים. במאית הקולנוע יקירת המדור, הלא היא סופיה קופולה, ביימה ארבעה סרטונים קצרצרים ומעולים במסגרת קמפיין עונת החגים של רשת גאפ האמריקאית. קופולה הזריקה מהקסם הייחודי שלה לשבלונת הגדר הלבנה, ומיקססה את רוח החג המנשבת עם מכונת פינבול, קריוקי, רומנטיקה חטופה והאטיטוד הקופולאי הפשוט אך מתוחכם שהופך כל מלכודת דבש אמריקאית להרבה יותר מעניינת.

הטרנד: פטמות או לא להיות

ריהאנה מיילי סיירוס טום פורד. GettyImages
קלאס. ריהאנה ומיילי סיירוס לא מכסות אף טפח/GettyImages

בזמן שקרן ה-amFAR לחקר האיידס עובדת ימים כלילות, יתר טובי החוקרים בעולם טרם הצליחו לפענח כיצד ריהאנה ומיילי סיירוס עוד לא התישו את עצמן לדעת - או לחילופין איך זה שלא קפאו להן הפטמות. בסוף השבוע האחרון נצפו דיוות הפופ הפרובוקטיביות לעייפה בערב הגאלה החגיגי של קרן המחקר, כאשר הן לא משאירות מקום לדמיון אבל עושות יופי של יחסי ציבור לטובת המדע. רירי ומיילי פרגנו לטום פורד באאוטפיטים חושפניים במיוחד פרי יצירתו של המעצב, ועל הדרך פרגנו למיליוני גברים מריירים ברחבי העולם.

הנערה: לוטי מוס ממשיכה ללכת בדרכה של האחות הגדולה קייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפלאות הגנטיקה. לוטי מוס בקמפיין של רד ולנטינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנכנסה לנעליה הגדולות והשיקיות של אחותה הגדולה בקמפיין של קלווין קליין, לוטי מוס ממשיכה בדרכה של קייט ודוהרת הלאה אל עבר הקמפיין הבא. בית האופנה ולנטינו בחר סימן את מוס ג'וניור, והחליט למקם אותה בפרונט של קמפיין החורף של הקו הצעיר רד ולנטינו. משהו אומר לנו שזו רק תחילתה של ידידות מופלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully