וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע הקדוש: כל מה שצריך לדעת על חזיות

3.11.2014 / 16:22

למה המידה משתנה ממותג למותג, איך לא הורסים אותה בכביסה ומה זה לעזאזל חוק האגודלים? הנה כמה כללים שיעזרו לך לשמור על מערכת יחסים תקינה עם האביזר הכי בסיסי בארון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את הכי יפה כשנוח לך. בערך/מערכת וואלה!, צילום מסך

נפתח בעובדה מפתיעה במיוחד: רוב הנשים לובשות חזיה שלא מתאימה למידה שלהן. מדובר בפריט לבוש בסיסי שיכול להרים או לחרב לוקים שלמים, אז איך יכול להיות שהוא לא זוכה לתשומת הלב לו הוא ראוי? בדיוק בגלל זה ליקטנו מספר עצות שיעזרו לך להתחיל לעשות את זה נכון.

לחץ, תנו לו לצאת

האם החזייה שלך הדוקה מדי? סביר להניח שכן. חשוב לזכור שהמטרה היא לתמוך בחזה ולעטוף את הטורסו. היא אף פעם לא תהיה נוחה כמו טרנינג חמים, אבל חוק האגודלים יעזור לך לדעת אם את עושה את זה כמו שצריך: אם את מצליחה להכניס שני אגודלים בין הגב שלך לרצועת החזייה, את כנראה עושה זאת נכון.

הכל טמון בקרסים

טיפ מפתיע לשמירה על חיי חזייה ארוכים: קרסים סגורים. חזיות שנותרות פתוחות מושכות אליהן שלל חוטים, אבק ושאר דברים ששוחקים את הקרסים ועלולים לגרום להם להישבר או להיתלש ממקומם. סגירת החזייה לפני שמכניסים אותה למגירה תבטיח רכיסה ופתיחה קלות יותר לאורך זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
לקרסים כבר דאגת?/ShutterStock

שתיים זה תמיד ביחד

או שלוש, ארבע ובכלל, כמה שיותר. חזייה אחת, טובה ככל שתהיה, לא תספיק לך. מדובר בפריט הלבשה תחתונה וממש כמו תחתונים, את לא תלבשי את אותה חזייה ימים שלמים ברציפות.

לבן על לבן

מישהו צריך להגיד את זה אחת ולתמיד: חזיות מכבסים ידנית. שימוש במכונה עלול לפגוע בברזלים, לשבור את הקרסים ולעוות את הצורה של הגביעים. לא חייבים לעשות את זה בכל יום, אבל כשעושים - שווה להשקיע. אין הרבה דברים פחות אסתטיים מכתפיות צהבהבות ומסולסלות.

אתמול בערב היית שונה

ממש כמו ג'ינסים, נעליים וחולצות, גם מידות של חזיות משתנות ממותג למותג ומחנות לחנות. גם אם את בטוחה במידה שלך וממש, אבל ממש אין לך כוח למדוד - אל תדלגי על השלב הזה. אם תתעצלי, את עלולה להגיע הביתה ולגלות שהרכש החדש שלך לא עומד בחוק האגודלים, וחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully