וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאליטי הנכון להיות בו: תחרות על ג'וב אצל דיאן פון פירסטנברג

6.11.2014 / 13:30

ערוץ E ישדר את "בית האופנה של DVF", תוכנית ריאליטי על שמונה פאשניסטיות המתמודדות על מקום עבודה בבית האופנה של המעצבת הוותיקה דיאן פון פירסטנברג. איך עדיין לא נרשמתן?!

יח"צ - חד פעמי

ערוץ E ישדר החל ממחר (שישי, 7/11) סדרת ריאליטי חדשה - "בית האופנה של DVF'". הסדרה עוסקת במתמחות צעירות המתחרות על מקום בבית האופנה של המעצבת הוותיקה דיאן פון פירסטנברג.

הסדרה בת שמונת הפרקים עוקבת אחר שמונה המתמחות מלאות האמביציה במהלך דרכן האינטנסיבית במקומות שונים בעולם, כולל החובה להוכיח בכל עת ידע נרחב באופנה, טעם טוב, כוח רצון, אינטליגנציה, יחסי אנוש טובים ויכולת לעמוד באתגרים הרבים שמציב עולם האופנה התחרותי והדינמי.

בנוסף מתועדים מאמציהן של המתמודדות גם להתחבב על דיאן ועל צוותה כל הדרך עד לגמר הגדול שיתקיים בשבוע האופנה בניו יורק. המנצחת בתחרות תזכה למשרה יוקרתית כשגרירה בינלאומית של בית האופנה של DVF, תעבוד בצמוד לדיאן, ותטוס מסביב לעולם במסעות העסקים של המותג.

בין האתגרים המוצבים בפני המתמודדות: הפקת תצוגות אופנה, תכנון וביצוע קמפיינים פרסומיים, העברת פרזנטציות מכירה, משימות סטיילינג לשטיח האדום, תכנון והפקת אירוע התרמה, ועוד.

בפרק הראשון, ששודר ביום ראשון השבוע בארצות הברית, הבנות מתמודדות עם ארגון 'טקס פרסי DVF' בבניין האו"ם המעניק פרסים לנשים על הישגים יוצאי הדופן בתחומים שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רציתי ריאליטי מבדר, אבל גם נושא מסר המחזק נשים". דיאן פון פירסטנברג והמתמודדות/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הרבה אולפנים פנו אלי בהצעה לתוכנית טלוויזיה, אבל הציעו דברים נוראיים. החלטתי שאני אעשה תוכנית אמיתית וכנה. משהו מבדר, אבל גם נושא מסר טוב. אתם יכולים לבלות ועדיין לחזק נשים. אני מקווה שהתוכנית עושה זאת".

פון פירסטנברג סיפרה לערוץ כי התעקשה על תוכנית כנה ללא כל דרמה מזוייפת ועם מסר קרוב לליבה: "הרבה סוכנים ואולפנים פנו אלי בהצעה לתוכנית טלוויזיה, אבל הציעו דברים נוראיים. החלטתי שאני אעשה תוכנית, אבל אמיתית וכנה. משהו מבדר, אבל גם נושא מסר טוב. אתם יכולים לבלות ועדיין לחזק נשים. המשימה שלי בחיים היא לחזק נשים ואני מקווה שהתוכנית עושה זאת".

דיאן פון פירסטנברג (67) נולדה בשם דיאן סימון מישל חלפין בבריסל, בלגיה, למשפחה יהודית ממוצא ספרדי. אמה ליליאן נחמיאס, ניצולת אושוויץ, הייתה דמות מפתח בחייה. בגיל 18, בהיותה סטודנטית לכלכלה בז'נבה, פגשה במועדון לילה את אדוארד פון פירסטנברג, בנו של נסיך גרמני ויורש הון חברת פיאט. מספר שנים אחר כך הם נישאו, עברו לדירת יוקרה בפארק אווניו במנהטן והפכו להורים לשני ילדים, הנסיך אלכסנדר והנסיכה טטיאנה, וליקירי חוג הסילון הניו יורקי. למרות התנגדות משפחת פון פירסטנברג לנישואים על רקע מוצאה היהודי של הכלה, היא זכתה בתואר הוד מעלתה הנסיכה דיאן פון פירסטנברג, אך לאחר שלוש וחצי שנות נישואים התגרשה מבעלה עקב חוסר נאמנות מצידו. ב-2001 נישאה לטייקון המדיה האמריקאי בארי דילר וכיום היא סבתא לארבעה נכדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קייט מידלטון לובשת שמלת מעטפת של דיאן פון פירסטנברג בביקור באוסטרליה, אפריל 2014. GettyImages
הוצגה ב-1974 והייתה ללהיט בינלאומי על זמני. קייט מידלטון לובשת שמלת מעטפת של דיאן פון פירסטנברג/GettyImages

את קריירת האופנה שלה החלה פון פירסטנברג בסוף שנות ה-60 כסייעת לסוכן צלמי אופנה בפריז. בשלב מאוחר יותר שימשה כמתמחה אצל יצרן טקסטיל באיטליה, למדה תוך כדי על גזירה, צבעים וחומרים והחלה לעצב שמלות משי-צמר. ב- 1970 היא החליטה לאמץ את עצת אמה, "פחד הוא לא אופציה", ועם הון של 30,000 דולר שקיבלה מאביה, פתחה חנות בשדרה השביעית והציגה קולקציית נשים ראשונה בעיצובה במסגרת מותג פרטי משלה - DVF. ב-1974 הציגה את "שמלת המעטפת", שמלה בעיצובה אשר הפכה להיות הצלחת בזק בכל העולם ולסמל הנשים המשוחררות בשנות ה-70. היום חברת DVF היא אימפריה, מותג יוקרתי, שנמכר בלמעלה מ- 70 מדינות ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את עצת אמה, "פחד הוא לא אופציה". דיאן פון פירסטנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

על זמנית: 40 שנה לשמלת המעטפת

'בית האופנה של DVF':
ימי שישי, החל מ-7 בנובמבר, שעה: 17:10

(ב-21.11, שעת השידור תוקדם ל- 16:45 (מיד אחרי "קורטני וקים עושות את ההמפטונס")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully