וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: CIA בסווט-שירט, ילדים בסווט-שופ

10.11.2014 / 7:39

אמיתי או מזויף? סרטון שהודלף לרשת מחולל סערה לנוכח מה שמסתתר לכאורה מאחורי השת"פ בין וונג ל-H&M - ילדים במפעל סווט-שופ בהודו; קלייר דיינס מציגה גרסה מוצלחת של הפאסט-פוד מבית מוסקינו; ולכם יש הזדמנות לבלות עם אנה וינטור וקרל לגרפלד. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: כבר נגמר? מרקו זאניני עוזב את סקיאפרלי

מארקו זאניני לסקיאפרלי, שבוע הקוטור בפריז סתיו-חורף 2014-15. AP
מארקו זאניני לסקיאפרלי, שבוע הקוטור בפריז סתיו-חורף 2014-15/AP

בקושי שנה חלפה מאז כניסתו של מרקו זאניני אל בית האופנה סקיאפרלי, אך החל מהוויקנד האחרון בית האופנה הפריזאי מחפש מנהל אמנותי חדש. המותג היוקרתי שהתקאמבק כזכור בסערה תקשורתית לאחר שנים של תרדמת עסקית, גייס לשורותיו בספטמבר 2013 את זאניני, המנהל האמנותי לשעבר של רושה (Rochas), לאחר מחול שמועות אינטנסיבי במסגרתו עלו שמות אופציונליים כמו ג'ון גליאנו ופייר ארדם. אחרי חרושת שמועות חדשה שצצה בשבוע שעבר בנוגע לעזיבתו של זאניני, אימתו בבית האופנה את הדברים בסוף השבוע האחרון ואף הרגיעו כי בקרוב יוכרז המנהל האמנותי החדש. הסיבה לעזיבה הדרמטית והמיידית לא ברורה, אך לפי יומון האופנה WWD הסיבה נעוצה ככל הנראה בחוסר התאמה.

הווידאו: קייטנת הסווט-שופ של אלכסנדר וונג?

אמיתי או מפוברק? קולקציית הקפסולה של אלכסנדר וונג ל-H&M עוררה הרבה רעש בסוף השבוע האחרון, ולא בגלל תורי הענק שהשתרכו עם נחיתתה בחנויות נבחרות ברחבי העולם ב-6 בנובמבר. סרטון וידיאו קצר שהודלף לרשת חולל סערת ענק לנוכח מה שמסתתר מאחורי שיתוף הפעולה האופנתי - ילדים שעובדים במפעל בהודו בתנאי סווט-שופ. בתום הסרטון אחד הילדים אף מישיר מבט למצלמה ואומר בגאווה כי הוא "חש כבוד לקחת חלק בשיתופי הפעולה של H&M עם מעצבים". מאחורי הסרטון עומדים שני צעירים גרמנים מטעם אתר האופנה הגרמני DANDY DIARY. ענקית האופנה השוודית התכחשה לסרטון בטענה כי הוא מזויף, וכי החברה אינה מייצרת כלל בהודו, אלא במדינות כמו סין, טורקיה ואיטליה. בנוסף טענו בחברה כי התוויות הממותגות שנראות בסרטון אינן תואמות לתוויות האמיתיות התפורות לבגדים הנמצאים בחנויות, וכי באופן כללי מדיניות החברה היא נגד עבדות ילדים. כך או כך, קרוב לוודאי שתנאי הפועלים האמיתיים שעמלו על הקולקציה היו רחוקים מלהיות חלומיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הסטילס: לפעמים כל מה שצריך זה סווטשירט, סניקרס וקלייר דיינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר שלא תמיד צריך לחשוף פטמה או להתפתל בחוסר חינניות בשביל להשיג פריים מוצלח. קלייר דיינס, יקירת המדור, לקחה הפסקה מסוכנת ה-CIA הקשוחה והמיוסרת שבה, לטובת צילומי שער ומערכת לגיליון דצמבר של מגזין גלאמור הבריטי. במכנסי עור, נעלי סניקרס לבנות עם פנינים וסווטשירט מקדונלד'ס של מוסקינו, דיינס מצליחה לגבור על מיאוס הפאסט-פוד של ג'רמי סקוט ובעיקר להזכיר לנו מחדש למה אנחנו מאוהבים בה כל כך.

הטרנד: אנה וינטור בכיס הקטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חלמתם פעם להסתובב עם אנה וינטור, לצאת לדרינק עם מארק ג'ייקובס או לדהור עם קרל לגרפלד - החדשות הרעות הן שבמאקרו תצטרכו להמשיך לחלום, אך החדשות הטובות הן שבמיקרו תוכלו לסחוב אותם איתכם מדי יום בכיס הקטן. חנות האונליין של המגזין הנהדר NYLON מציעה למכירה את הארנקים הכה-לוהטים של Kayci Wheatley, מותג אינדי עצמאי של אמנית קרטונז כפי שהיא מגדירה את עצמה. המותג נושא את שמה של וויטלי, שמאיירת על ארנקי כותנה דמויות מעולם האופנה והפופ - החל מדיוויד בואי ומיק ג'אגר, דרך הספייס גירלז ומדונה מימי הניינטיז העליזים ועד האליטה של תעשיית האופנה.

הנערה: אריאל ביסלי, חטיף חדש ולוהט במיוחד

יש לה שם של חטיף ישראלי אבל הניחוחות שלה לגמרי זרים. מסתבר שהדוגמנית הצעירה אריאל ביסלי שמצטלמת בזמנה הפנוי למגזיני אופנה מחתרתיים ומיוצגת בסוכנות הדוגמנות הגדולה "ווילהמינה", היא בכלל נסיכת אינדי בבערה. ביסלי בת ה-20 אוחזת בלוק שנע בין נימפה אניגמטית לדמות מיסטית מ"משחקי הכס", היא מנגנת על יוקללה ויש לה קול של פייה. מגזין NYLON מהפסקה למעלה החליט לתעד את כל היופי והכשרון הזה בקליפ קצרצר שצולם לחופי ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully