וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טבעי: אלסנדרה אמברוסיו משיקה ליין בגדי ים בעיצובה

11.11.2014 / 14:34

הדוגמנית הברזילאית בת ה-33 משיקה ליין בגדי ים ומבטיחה היצע לכל גזרה

אלסנדרה אמברוסיו על חוף הים בהוואי, אוגוסט 2013 Splash. ספלאש
נולדה בברזיל, גרה במאליבו ולבשה הרבה בגדי ים. אלסנדרה אמברוסיו/ספלאש

לאחר שנים של דוגמנות הלבשה תחתונה ובגדי ים, מלאכית ויקטוריה סיקרט אלסנדרה אמברוסיו משיקה ליין בגדי ים בעיצובה, 'אלה ביי אלסנדרה אמברוסיו'. פריטי הליין החדש עוצבו בהשפעת שורשיה הברזילאיים של הטופמודל, כמו גם בהשפעת סגנון חייה היום במאליבו. השם א?ל?ה (Ale), הוא כמובן קיצור של שמה.

קולקציה ראשונה לעונת קיץ 2015 כוללת 75 דגמים; שלמים, ביקיני ובגדי חוף. טווח המחירים נע בין 120 דולר עד 300 דולר. שמונה קבוצות בקולקציה והסגנון מגוון וצבעוני. למעשה זוהי לא הפעם הראשונה שבת ה-33 שולחת ידה בתחום בגדי הים, ללא ספק תחום עיסוק טבעי עבורה. לאחרונה היא שיתפה פעולה בעיצוב קולקציית קפסולה לעונת אביב 2014 עם רשת הביגוד המבוססת בקליפורניה 'פלאנט בלו'.

"רציתי לעשות משהו המשלב בוהמיינות ושיק באותו זמן ולהציג את כל סוגי הגזרות. יש משהו לכל גזרה", אמרה אמברוסיו ליומון האופנה wwd.

שיווק הקולציה ייעשה על ידי רשת בגדי הים Everything But Water. "אני גרה ממש קרוב ועוברת ליד החנות כל יום. תמיד רציתי שיום אחד קולקציה שלי תוצע בחנות", אמרה אמברוסיו על שיתוף הפעולה עם הרשת האמריקאית שלה 93 סניפים ברחבי המדינה חנות מקוונת.

בימים אלו האם לשניים מתכוננת לתצוגה השנתית של ויקטוריה בקהאם אשר תיערך ב-9 דצמבר בלונדון. לפני כשבוע היא אף הציגה, לא בפעם הראשונה, ויחד עם הקולגה והחברה הטובה אדריאנה לימה את חזיית הפנטזיה של ענקית הלנז'רי האמריקאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully