וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישבן המפורסם של קים קרדשיאן זוכה למחווה צהובה במיוחד

17.11.2014 / 8:05

קייט מוס מצטלמת כנערת שעשועים פתיינית, טיילור סוויפט מציגה בקליפ חדש 20 שמלות קוטור עתירות שיק, ג'רמי סקוט משיק בושם באריזת דובי ואזליה בנקס חוזרת בסטייל. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קים קרדשיאן, גרסת הסימפסונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכלס, השערים האלה הרבה יותר מוצלחים. גרסת הסימפסונס לקים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שאיימה למוטט את האינטרנט באמצעות אחוריה המפורסמים, קים קרדשיאן יקירת הצהובונים זוכה למחווה צהובה במיוחד. אמן איטלקי בשם אלכסנדו פאלומבו יצר גרסה מאוירת לשעריה הפרובוקטיביים של קרדשיאן למגזין PAPER שחוללו הוריקן אימתני בשבוע שעבר. מלכת הטראש זכתה למחווה פארודית ונהדרת, הודות לאמן המוכשר שאייר אותה כאילו הייתה אחת הצלעות החסרות במשפחת סימפסון הצהבהבה. אין ספק שזו גרסה הרבה יותר מוצלחת מזו המקורית.

הסטילס: קייט מוס נערת שעשועים

קייט מוס בצילום של מריו טסטינו לגליון דצמבר 2014 של ווג הבריטי. צילום: Mario Testino for Vogue UK,
נערת זוהר. קייט מוס לווג הבריטי/צילום: Mario Testino for Vogue UK

אחרי שכבר סיימנו להתמוגג מהשער הכפול של קייט מוס לגליון דצמבר של ווג הבריטי, קורא צלם האופנה מריו טסטינו תיגר על מערכת הנשימה שלנו עם צילום יפהפה של דוגמנית העל. מוס הידועה כאחת המוזות החביבות על הצלם המוערך, הצטלמה בחזיית גדילים מנצנצת וחלק תחתון תואם כאילו הייתה נערת שעשועים זוהרת ומולטי-אופנתית. קסם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הווידאו: טיילור סוויפט קוטוריסטית

אחרי שהתנערה מתדמית נערת הקאנטרי הלא קולית במיוחד, החלה לגבש זהות אופנתית גורפת שבחים ואפילו צברה נקודות אצל ההיפסטרים - טיילור סוויפט שועטת לכיוון היעד האופנתי הבא: הקוטור. בקליפ החדש שלה לסינגל "Blank Space" חורכת סוויפט את המסך הקטן באמצעות 20 אאוטפיטים עתירי סטייל שלא הותירו אף מגזין אופנה אדיש, כולל האדג'יים יותר שבהם. החל משמלת תחרה שחורה דו-שכבתית עם ניחוח גותי של אלי סאאב, דרך שמלת קוקטייל שמנתית עם פפיונים רקומים בכסף, עד שמלת תכלת מחופה בשכבת שיפון שקופה שזורה בקריסטלים מבית ג'ני פקהאם ועד מכנסי הרכיבה של ראלף לורן - כל אלו ועוד מחזקים את מעמדה המתלהט של סוויפט כאחת מאושיות האופנה החזקות יותר כיום בתעשייה.

הטרנד: זה לא צעצוע, זה הבושם החדש של מוסקינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא תתכרבלו איתו בטעות. הבושם החדש של מוסקינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת כמרקחה: המעצב שלא מפסיק לשלוף שפנים מהכובע, החליט לגוון ולשלוף הפעם דובי במקום. אחרי שהפגין את חיבתו הרבה לצעצועים בתצוגת הברביות המתוקשרת בשבוע האופנה האחרון במילאנו, מציג המאסטרו לבית מוסקינו, ג'רמי סקוט, את הלהיט החדש שלו - בושם באריזת דובון צעצוע. זהו הבושם הראשון שמשיק המעצב במסגרת כהונתו כמנהל האמנותי של בית האופנה האיטלקי, ובחוץ כמובן השמחה רבה. האריזה הלא קונבנציונלית נוצרה לדבריו של סקוט כמחווה לשמלת הדובונים המפורסמת שעיצב פרנקו מוסקינו לקולקציית סתיו-חורף 1988. למרות יחסו האמביוולנטי של המדור אל סקוט, אכן קשה שלא להתמוסס בפני הדבר הזה.

הנערה: אזליה בנקס חוזרת, התגעגענו

נסיכת הגרוב והזמרת הכי מגניבה בסביבה כנראה חשה בכיסופיו של המדור עד למעבר לים, כי בדיוק בסוף השבוע האחרון היא שחררה קליפ חדש לאחר תקופת צינון יחסית של חודשים ארוכים. הקליפ לסינגל "Chasing Time" שכבר שוחרר קודם לכן מרגיש כמו פלאשבק קשה לניינטיז, בצורה הכי עכשווית שיש - הסאונד הניינטיזי המסונתז זכה לקליפ בעל אסתטיקה דומה על טהרת השחור-לבן, להק הרקדנים אה-לה "ווג" של מדונה ובגד הגוף הא-סימטרי חושף השד נוסח ג'נט ג'קסון. מודים שכבר קצת התעייפנו מכל טרנד העירום הזה, אבל כל כך התגעגענו לאזליה בנקס שזה נסלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully