וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דוגמנית חסרת יד שרוצה לכבוש את העולם

16.11.2014 / 16:08

הכירו את רבקה מרין חסרת היד, שבניגוד לכל הציפיות, הצליחה להפוך לדוגמנית מצליחה ולהוביל קמפיינים. "השליחות שלי היא להוכיח שנשים בכל הצורות והגדלים יכולות לדגמן"

צילום מסך

רבקה מרין, בת ה-27 מוודברי ניו ג'רזי, הייתה הילדה הכי יפה בכיתה, אך יופיה מעולם לא זכה להתייחסות מאחר שנולדה עם יד אחת בלבד.

בילדותה סבלה מרין מגילויי בריונות ונמנעה ככל האפשר מפעילויות חברתיות. עד גיל 22 היא לא הצליחה להתגבר על חוסר הביטחון והאשימה תמיד את כשלונה עם בנים במום שלה. כל זה השתנה כשהיא צוידה לראשונה בזרוע תותבת ושוכנעה, על ידי חבר קרוב, לתת צ'אנס לעולם הדוגמנות.

רבקה מרין, דוגמנית בעלת יד אחת. עמוד הפייסבוק הרשמי, אתר רשמי
מילדה חסרת בטחון לדוגמנית מצליחה. רבקה מרין עם היד התותבת/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי

בשנים הראשונות היא דגמנה עם זרוע תותבת, אך השינוי האמיתי חל כשהציע לה אחד הצלמים להצטלם נטורל והיא נענתה לבקשתו. בעולם האופנה אהבו את הדוגמנית חסרת היד ומאז היא ממשיכה להצטלם ללא התותב, בתקווה שסוכנות דוגמנות מצליחה תיקח אותה תחת חסותה.

"השליחות שלי היא להוכיח שנשים בכל הצורות והגדלים יכולות לדגמן", סיפרה הדוגמנית ל- The Post, "אני מקווה שהסיפור שלי יעניק השראה לאנשים אחרים שסובלים מנכות, שלא יתנו לשום דבר לעמוד בדרכם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רבקה מרין, דוגמנית בעלת יד אחת. עמוד הפייסבוק הרשמי, אתר רשמי
"אני מקווה שהסיפור שלי יעניק השראה לאחרים"/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי

מלבד רבקה מרין, ישנן עוד מספר דוגמניות "לא שגרתיות" שמצליחות לגוב מעט מאור הזרקורים של הדוגמניות הרגילות. קחו לדוגמא את שנטל בראון-יאנג, שסובלת מויטיליגו (מחלת עור אוטואימונית) וזכתה להוביל את קמפיין הסתיו של המותג הספרדי דסיגואל, או את קסנדרה בנקסון שצעדה בשבוע האופנה בניו יורק למרות שהיא סובלת מאקנה דלקתי חמור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנטל בראון-יאנג, שסובלת מויטיליגו בקמפיין של דסיגואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למען האמת, החסרון שלי אינו ביד אלא בגובה. גובהי 157 ס"מ", מספרת מרין, שמוקדם יותר החודש נבחרה לשגרירת הפרויקט "Lucky Fin" לצד אומן לחימה, מלכת יופי ומוזיקאי שנולדו גם הם עם מום בגפה העליונה. הרביעייה לוקחים חלק בקמפיין להעלאת המודעות והתמיכה לקטועי גפה עליונה.

רבקה מרין, דוגמנית בעלת יד אחת. עמוד הפייסבוק הרשמי, אתר רשמי
"למען האמת, החסרון שלי אינו ביד אלא בגובה"/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי

"זה נהדר, כי אני זוכה לדבר עם ילדות בתיכון שעברו ילדות דומה לשלי", היא מספרת על הפרויקט, "אני מדברת איתן על הכול, החל מאיך שאני מסתרקת ועד איך זה מרגיש לצאת לדייטים במצב כזה".

אם כבר בדייטים עסקינן, דעו שרבקה מתחזקת זוגיות ארוכה ומאושרת ואין בכוונתה לדבר עוד על הבדידות שחוותה בילדותה, "אני לא מעוניינת להתעכב על זה. המשכתי הלאה".

רבקה מרין, דוגמנית בעלת יד אחת. עמוד הפייסבוק הרשמי, אתר רשמי
"אני לא מעוניינת להתעכב על הילדות שלי"/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי
רבקה מרין, דוגמנית בעלת יד אחת. עמוד הפייסבוק הרשמי, אתר רשמי
סיפור אנושי מרגש. רבקה מרין/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully