וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: ריאליזם זו כבר לא מילה גסה

24.11.2014 / 8:03

הריאליזם כובש את עולם האופנה: לראשונה בהיסטוריה דוגמנית פלאס-סייז מככבת בלוח השנה היוקרתי ונטול הבגדים של פירלי, בובת ברבי עם צלוליטיס ואקנה מוצגת על המדף וביונסה מענטזת בתחתונים וסווטשירט בקליפ חדש. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קנדל ג'נר תככב בקמפיין החדש של קרל לגרפלד

קנדל ג'נר צועדת על מסלול התצוגה של שאנל, שבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2014-2015. AP
קנדל ג'נר צועדת על מסלול התצוגה של שאנל, שבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2014-2015/AP

בזמן שאחותה הגדולה קים מתעסקת בתחת של עצמה, באופן הכי מילולי שיש, קנדל ג'נר ממשיכה לקדם את עצמה כנערה הנכונה של עולם האופנה העילית. אחרי שהצטלמה לז'יבנשי ואף הוכתרה כפנים החדשות של מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר, ג'נר לא נחה ודוהרת הלאה אל עבר הכיבוש הבא - הקמפיין של קרל לגרפלד. ג'נר תככב בקמפיין אביב-קיץ 2015 של קיסר האופנה, אשר עבורו צעדה בנחישות בשבוע האופנה האחרון בפריז. ראיות מצולמות טרם נחשפו, אך יומון האופנה המהימן WWD דיווח כי לאחרונה צילם לגרפלד עצמו את הקמפיין בסטודיו הפרטי שלו, שם נצפתה ג'נר לצד שלוש דוגמניות נוספות.

הסטילס: לוח השנה של פירלי באקסטרה לארג'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוח השנה של פירלי כבר כאן, ואיתו 12 טופ-מודלס בלבוש מינימלי כאשר לראשונה בהיסטוריה אחת מהן היא דוגמנית פלוס-סייז. קנדיס האפין האמריקאית מוסיפה עוד קיסם למדורת השבט האופנתית, ומסמנת סנטימטר נוסף בצמיחתה של הפתיחות למודלי גוף נשיים הממוקמים צפונית למידות 34-36. האפין לא הסתפקה בתמונת הבוטילישס שכאן, וסיפקה גם אחת נוספת ללא חלק עליון - ממש כשם שעשו הקולגות השדופות שלה לפרויקט: ג'ואן סמולס, נטליה ודיאנובה, ראקל צימרמן, קארן אלסון, איזבלי פונטנה וסשה לוס. רק חבל שלוח השנה הלועזי הכה-פופולארי בקרב חברי קהילת הטסטוסטרון נראה השנה פורנוגרפי מתמיד, במיוחד כשמאחוריו ניצבים שני אנשי מפתח כמו צלם האופנה המוערך סטיבן מייזל וקרין רויטפלד על תקן הסטייליסטית. לפעמים רק חלומות כחולים מתגשמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הווידאו: מסיבת פיג'מות עם ביונסה

קווין בי לא מפסיקה להפתיע: ללא הפקה גרנדיוזית או אאוטפיטים נוצצים, הקליפ החדש של המלכה האם ביונסה מתפשט ברשת כמו קים קרדשיאן מול כל מצלמה אקראית. עם גרוב מדבק כמו אבולה ואסתטיקת לואו-פיי אותנטית שנוצרה באמצעות מצלמת גו-פרו, תוך פחות מ-72 שעות הצליח הקליפ ללהיט "7/11" לגרוף למעלה מ-11 מיליון צפיות. אמזונת הפופ החליטה להתנהג כאחרונת הסלפיות ולצלם את עצמה רוקדת בסווטשירט ותחתונים במרפסת, מנענעת במכנסי טרנינג מנומרים וחולצת טי מודפסת על רקע עץ האשוח הכריסמסי שבסלון, מתקרחנת עם הרקדניות שלה בחדר האמבטיה ועפה בשאר מלבושים היפסטריים למהדרין ברחביו של חדר מלון אורבאני, במסיבת הפיג'מות הכי קול שיש.

הטרנד: חדש על המדפים - ברבי עם צלוליטיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקנה, צלוליטיס, קימורים וסימני מתיחה - קבלו את גרסת הריאליזם של Lammily Dolls כקונטרה לבובת הברבי המסורתית והלא אנושית בעליל. האמן והמעצב ניקולאי לם מציג את היצירה החדשה שלו: בובת ברבי בעלת פרופורציות המבוססות על ממוצע הנתונים של בת ה-19 האמריקאית הממוצעת, אותם אסף במסגרת פרויקט אמנותי בו עסק בשנה שעברה שהפך ללהיט ויראלי מטורף. הבובה של לם נמוכה יותר, מלאה יותר, כהה יותר ואופנתית פחות מהברבי המוכרת והאריזה שלה כוללת אקססוריז להדבקה בדמותם של קעקועים, סימני מתיחה, צלקות הוזמנו במכירה המוקדמת באתר המעצב אשר הבטיח כי בעתיד הקרוב יוצג הריאליזם גם בגרסה גברית. בתפריט: כרס בירה וקרחת?

הנערה: זואי קרביץ, יורשת העצר המגניבה בעולם

נכון שלתעשיית האופנה יש נטייה מוגזמת להכתיר מדי יום נסיכת-איט חדשה, אבל אין ספק שזואי קרביץ היא פשוט קונצנזוס של סטייל. עם ים של מגניבות בילט-אין גנטית בזכות אבא לני ואמא ליסה בונה, פלוס סטייל סופר-ייחודי ומראה שנע בין האנדרוגיני לאקזוטי - השחקנית/דוגמנית שבזמנה הפנוי מפלרטטת עם ביטים להנאתה, משחררת קליפ חדש עם ההרכב הבועט LOLAWOLF. היא משלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully