וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשיגי עיניים מעושנות בעשר דקות: שיעורי איפור חינם

24.11.2014 / 11:34

אייליינר חתולי, פני חרסינה, עיניים מעושנות? רשת בובי בראון מבטיחה שאפשר ללמוד הכל בקלות ומשיקה סדרת שיעורי איפור בסניפיה, ללא תשלום. לא בטוח שתיראו בדיוק כמו הפרזנטורית החדשה קייט אפטון, אבל בטוח תקבלו טיפים חיוניים

יח"צ - חד פעמי

במגזינים זה נראה פשוט כל כך, אבל כשאת מנסה בעצמך מול המראה זה לא יוצא אותו דבר, אפילו לא דומה. אז איך תשיגי את שפתי הדובדבן המושלמות או את העיניים המעושנות ההורסות? שיעור פרטי ממוקד עשוי להיות התשובה. רשת האיפור האמריקאית בובי בראון משיקה בימים אלה סדרת שיעורי איפור לפי נושאים כמו אייליינר חתולי, ברונזר זוהר, קונסילר נכון, מייק אפ במראה טבעי, סוד הגבה המושלמת, ועוד. על פי פילוסופיית מייסדת החברה בובי בראון עצמה, הכל ניתן ללמוד וליישם באופן אישי.

השיעורים, באורך כעשר דקות כל אחד, מועברים בסניפי הרשת על ידי מאפרות מוסמכות ומנוסות בתיאום מראש וללא תשלום. אמנם רצוי לתאם מראש, אולם במידה ויש מאפר פנוי ניתן להיכנס לשיעור גם באופן ספונטני. שני שיעורים ארוכים, לאיפור יום מלא ולאיפור ערב מלא, באורך 45 דקות כל אחד, הם בתשלום של 300 שקלים אשר מוחזרים בקניית מוצרים.

כל שיעור אישי מתחיל בסדרת שאלות ולאחריה ביצוע מעשי, צעד אחר צעד. המשתתפות מקבלות מראה ידנית בכדי לעקוב אחר השימוש הנכון בכל מוצר. בתום השיעור נמסר 'פייס צ'ארט' המפרט במה נעשה שימוש להשגת המראה ואת התהליך עצמו לפי הסדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה מוציא את הכחול בעיני", קייט אפטון על איפור העיניים המעושנות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הדרך לעיניים המעושנות של קייט אפטון. צ'ארט פייס חתום על ידי בובי בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בובי בראון (57), מייסדת ומנכ"לית החברה הנושאת את שמה, נולדה בשיקגו למשפחה יהודית. ב-1980, בתום לימודי איפור תיאטרון בקולג' אמרסון בבוסטון, עברה לניו יורק והחלה לעסוק באיפור מקצועי. היא נודעה בסגנון טבעי ומתון שהיה ניגוד מוחלט לצבעים הבוהקים של התקופה. ב-1991 השיקה סדרת שפתונים בשם 'בובי בראון אסנשלס' שנמכרו בלעדית בברגדורף גודמן. הצלחת הסדרה הובילה לרכישת המותג שלה ב-1995 על ידי תאגיד אסתי לאודר. ב-2007 נפתחה בניו-ג'רזי (מדינת מגוריה) חנות קונספט ראשונה של בובי בראון שכללה גם בית-ספר לאיפור. כיום מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-400 נקודות מכירה בעולם. בובי בראון עצמה משמשת כמאפרת בהפקות אופנה ושערי מגזינים.

במקביל להשקת תפריט השיעורים, החברה נפרדת מקייטי הולמס ומציגה את הפרזנטורית החדשה והלוהטת, קייט אפטון. "זה סקסי, קלאסי וזה מוציא את הכחול בעיניי", אמרה בת ה-22 על מראה העיניים המעושנות שלה בקמפיין. בובי בראון, שאיפרה את אפטון בעצמה לצילומי הקמפיין, אף חלקה את הצ'ארט פייס של מראה העיניים המעושנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully