וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה קארה דלווין והקיסר פארל וויליאמס

24.11.2014 / 9:31

בטיזר לסרטון חדש שביים קרל לגרפלד מגלמים הראפר והטופמודל את קיסר אוסטריה ורעייתו בזלצבורג של אמצע המאה ה-19. תצוגת שאנל תתקיים בשבוע הבא בארמון בזלצבורג, העיר היפהפיה ששיחקה מקום משמעותי בחייה של קוקו שאנל

יח"צ - חד פעמי
הסרטון מגולל אפיזודה משמעותית בחייה של קוקו שאנל אשר התקיימה ב-1954 בזמן שנפשה בזלצבורג, אוסטריה; המפגש עם נער מעלית שלבש ז'קט שהיה ההשראה לז'קט האיקוני של שאנל

בהמשך להודעה המסקרנת מהחודש שעבר כי פארל וויליאמס וקארה דלווין יישתפו פעולה במסגרת ההכנות לתצוגת שאנל הקרובה, שוחרר הבוקר טיזר לסרטון עם שני הלוהטים.

בסרטון שביים קרל לגרפלד וצולם בסטודיו 'לוק בסון' בפריז נראים הראפר-זמר-מפיק והטופמודל באופנה תקופתית מאמצע המאה ה-19. השניים רוקדים ואלס ומביטים זה בעיני זו בערגה, אבל זוהי רק סצינה אחת בסרטון המגולל אפיזודה משמעותית בחייה של קוקו שאנל אשר התקיימה ב-1954 בזמן שנפשה בזלצבורג, אוסטריה; המפגש עם נער מעלית בבית מלון שלבש ז'קט שהיה ההשראה לז'קט האיקוני של שאנל. הסרטון, באורך שבע דקות, ישוחרר במלואו יום לפני תצוגת קדם-סתיו 2015 ביום שלישי (2.12) שבוע הבא. התצוגה תתקיים בליאופולדסקרון (Schloss Leopoldskron), ארמון בסגנון רוקוקו על שפת אגם בדרום זלצבורג אשר שימש כרקע לצילומי החוץ של 'צלילי המוזיקה'.

בתפקיד קוקו שאנל משחקת ג'רלדין צ'פלין. בתו של ענק הקולנוע גילמה את האופנאית הצרפתיה בעבר עבור שאנל בסרטון אחר שביים לגרפלד, The Return, אשר הקדים את תצוגת בית האופנה בדאלאס. הפעם, כמובן, תתקיים התצוגה בזלצבורג. העיר המתוירת והיפהפיה נבחרה, כמו ערים אחרות בעבר, בגלל הקשרה לחייה של קוקו שאנל.

"יש כאן טאץ' של פופ-ארט", אמר לגרפלד בראיון בפריז בשבוע שעבר על הסרטון שלו. והוסיף כי "הוא לא אמור להיות שחזור היסטורי או משהו כבד כזה. הוא קליל ומצחיק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קליל ומצחיק". לגרפלד מביים את פארל ודלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פארל וויליאמס מגלם נער מעלית כמו גם את קיסר אוסטריה פרנץ יוזף ה-1. קארה דלווין מגלמת את רעייתו אליזבת מאוסטריה שנודעה יותר בכינוי 'סיסי'. השניים אף שרים את CC the World, דואט אורגינלי שחיבר פארל . CC מתייחס לראשי התיבות של קוקו שאנל כמו גם ל'סיסי'.

סרטונים המקדימים תצוגה מרכזית הם מסורת בשאנל מאז 2008. לגרפלד מקפיד על אורך של מספק דקות. "אני אוהב לעשות סרטים קצרים מאוד. אין לי זמן ולא סבלנות לסרט באורך מלא. לאחר יומיים, אני כבר רוצה לעשות משהו אחר", אמר ליומון האופנה wwd.

דלווין עצמה התרגשה מן ההזדמנות לשיר דואט עם פארל. "הייתי כל כך מאושרת, אני חושבת שצרחתי לו בטלפון", היא אמרה.

עם תפקיד הכרוך במשחק ובשירה, מי שאמרה בעבר כי היא מתכננת לזכות באוסקר וגם בגראמי, ללא ספק בדרך הנכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סרטון שאנל Reincarnation בבימוי קרל לגרפלד עם וויל פארל וקארה דלווין, נובמבר 2014.
מדי קצין נוצצים ושמלת קרינולינה. הראפר והטופמודל בתפקיד פרנץ יוזף ה-1 ורעייתו אליזבת 'סיסי' מאוסטריה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully