וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: קוסמטיקה לגבר בעונה הקרה

27.11.2014 / 8:11

השגרה המתישה ואורח החיים של ימינו מחייבים גם את בני המין החזק להקדיש כמה דקות ביום לטיפוח המראה. ממכונת הגילוח דרך המסכה לשיער ועד הבושם שכדאי לגברברי ארצנו לאמץ. לא למטרוסקסואלים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנים, עוד לא הפנמתם שהעונה החמה התחלפה וכבר לא כל כך מתאים לצאת בטי-שירט גזורה וכפכפי אצבע מהבית? בין סממני הסתיו (מלבד הנחליאלי שהתמקם על אדן החלון) גם עור הפנים שלכם, שמתייבש בגלל הצניחה בטמפרטורות והרוחות הקרות.

האיבר הפוטוגני הכי ישמח להשיב את הלחות האובדת באמצעות קרם פנים מתאים. לא, הווזלין לשפתיים ממש לא מתאים למצח או לסנטר, אבל הנה שלל מוצרים לבני המין החזק, שתוכלו לכלול בתיק הרחצה וישפרו את חייכם בשבועות הקרובים. נסו ותהנו, או שלא.

1. מכונת גילוח HyperFlex של רמינגטון

חובבי הגילוח באמצעות מכונה יגלו מכשיר עם ראשי גילוח גמישים שמתאימים למבנה הפנים, שניתן להשיג במשביר לצרכן, הום סנטר וחנויות החשמל במחיר 699 שקלים.

לאמץ או לקצץ? הסכין המיושן שפוצע או מכשירי ה"טרנטה" הרעשניים של פעם - כמו שגברת ורדה רזיאל ז'קונט אומרת - תזרקי אותו! כי זה הזמן לאמץ את הטוענת לכתר הרולס רויס של מכונות הגילוח, המכונה הנטענת של רמינגטון. המגלחת תשאיר את עור הפנים חלק במידה הנכונה מזיפים, תקצץ את השיער באופן אחיד (ככל שניתן, כן?), עמידה בפני עור רטוב וניתנת לרחיצה. שמור עליה והיא תשמור על פאות הלחיים שלך מעוצבות למשעי. לאמץ.

2. הבושם A-Men Metal של טיירי מוגלר

לקראת סיום השנה האזרחית, בית האופנה משיק מהדורה נדירה לבושם עם הכוכב, שמכיל תערובת מעושנת של פצ'ולי, וניל וקפה - בבקבוק שארוז בתוך מתכת מבריקה. התענוג עולה 475 שקלים ל-100 מ"ל.

המריח הוא המסריח? אנג'ל אמנם נחשב לבושם מיתולוגי, אך ישנם גם גברים חזקים במיוחד שלא מצליחים לעמוד מול הריח הכל כך עוצמתי ובורחים בפאניקה אחרי ההתזה. אבל אם אתה בקטע של הניחוח האגרסיבי שלו, זה שנשאר בחדר הרבה (המון) אחרי שיצאת ממנו פיזית, דע כי מדובר בגרסה שמגיעה באריזת מתכת אקסקלוסיבית, מלאת טסטוסטרון ונוצצת במיוחד - שבה תוכל להשתמש ולמלא שוב ושוב ושוב. רק מספר יחידות מוגבל מגיע לארץ, הכי אוליגרכי שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

3. קרם גרגרים לניקוי הפנים של קיל'ס

המותג האמריקני מציע תכשיר סקראב ממריץ לסילוק לכלוך מעור הפנים, שכולל תמצית קליפת לימון, מנטול וקפאין, במחיר של 100 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות בוטיק הטיפוח בארץ.

למחזר או לוותר? היי גבר, כבר שפשפת היום, נכון? כי אם לא רחצת את הפנים בסקראב לפני גילוח הבוקר או סתם כשהתרחצת בתום עוד יום מפרך של זיעה/ צעקות/ חדר כושר/ לחץ/ אוכל שומני/ כל מטרד אחר שעושה קמטים - כדאי שתעשה שימוש בתרחיץ הגרגרים המשובח הזה, שגורם לזיפים להתרכך לפני השימוש בתער ולעור להיראות עייף פחות. אכן, מדובר בשוט של אספרסו לפנים.

4. רול-און ג'ל לעיניים של SOTHYS

חברת סוטיס הצרפתית משתמשת במיצוי של אבן וולקנית לתוך שפופרת ג'ל שנמרח על העפעפיים, בכדי להעלים סימני נפיחות וקמטים. המחיר הוא 290 שקלים ל-15 מ"ל, במכוני ספא ויופי.

לארוז או לגנוז? השקיות מתחת לעיניים מסגירות שלא ישנת בלילה, כי שכחת לכתוב את העבודה ללימודים. אתה לא רוצה שיחשבו שעבר יום מאז שהיית בן 32, אבל הקמטים (הסקסיים!) כבר מופיעים. הבוס נבח עליך, אז לא הפסקת לבכות (כוסית) והעיניים הכי נפוחות. מזל שישנו רול אנטי סטרס מיוחד לגברים, למריחה תחת העיניים מדי יום. כזה שנספג בקלות, לא מותיר את העור דביק ואמור למתוח ולהציל את העור באזור הכי רגיש בפנים. הזקנה יכולה להמתין.

5. דאודורנט Mr. Laline של ללין

רשת חנויות הטיפוח המקומית מציעה דאודורנט סטיק גברי - פלוס אלוורה, קמומיל ושורש צמח הג'ינסנג, מינוס אלומיניום - ב-79.90 שקלים.

למחזר או לוותר? המחיר לתכשיר שאמור לשמור על בית השחי ריחני (או נטול ריחות) נשמע קצת מופרז לנוכח המבחר הזול על המדף בסופרמרקט, אבל מי שרוכש את הקוסמטיקה שלו בין האקונומיקה למדף התבלינים, לא באמת יכול להתרגש כשהוא מתעורר עם תפרחת. אז הדאודורנט המסוקס של ללין שקוף ולא משאיר סימנים מציקים על הבגדים, הריח הגברי מתפוגג בזמן הנכון וכל עוד זוכרים להשתמש בו הזיעה לא נוכחת. עושה את העבודה? בהחלט. מיוחד? פחות.

6. תחליב אפטרשייב טבק אורגינל

מותג הטיפוח הגברי טבק מרענן באריזה חדשה את התכשיר לאחר גילוח שלו, עם ניחוח שמשלב מאסק, עץ, אמבר ופרחים. על הקלאסיקה משלמים 176 שקלים ל-150 מ"ל ברשתות הפארם.

פחות או יותר? קשה שלא לתהות מה היתה כוונתם של אנשי השיווק של טבק, כשהחליטו לקרוא למוצר "תחליב". הוא מימי כמו אפטרשייב של פעם (ולא כולל שום קשר לחלב ומוצריו), שורף על העור כמו אפטרשייב של פעם ובעל ניחוח חמצמץ, כן, כמו אפטרשייב של פעם, כזה מלפני חמישה עשורים, לפחות. אלא אם חיפשתם מתנה מושלמת להיפסטר שחושב ש'שפם זה מגניב' (פחות) או ליום הולדתו ה-60 של אבאל'ה (שמאזין ל"שעת קסם" ברדיו), כדאי שתחפשו תחליב של ממש כדי להרגיע את הלחיים.

7. קרם Cloud Control לעיצוב השיער של מטריקס

מותג מוצרי השיער שניתן לרכוש רק במספרות, מביא את הקרם לעיצוב הפריזורה מסדרת Design Pulse במחיר של 60 שקלים לצנצנת של 50 מ"ל.

לארוז או לגנוז? אל תאפשרו לצבע הכחלחל לבלבל אתכם, אתם ממש לא דוחפים את האצבע לתוך ענן, אלא לצנצנת קרם עם ריח רענן. המרקם מאוד משחתי, מה שגורם לחומר להימרח על השיער בצורה מוזרה (בין אם הוא יבש או לח), אבל לא מותיר את השיער נוקשה ונותן לו לוק מוקפד גם אחרי יום מתיש במיוחד. צ'ק.

8. מסכת MYTHIC OIL לשיער של לוריאל פרופסיונל

קו טיפוח השיער היוקרתי כולל מסכת הזנה עשירה, שמכילה תערובת של שמנים שמנקים, מבריקים ומוסיפים לחות לשיער. 500 מ"ל יעלו 215 שקלים אצל מעצבי השיער.

פחות או יותר? אם חשבתם שמסכת השיער היא נחלתם של נשים צבועות או גברים עם רעמה ארוכה, אז לא עוד. תכשיר הפלא הזהוב, שנמרח על הראש אחת לשבוע אחרי החפיפה למשך שלוש דקות (בזמן שאתה מסבן את שאר האיברים כמובן), יגרום גם לשיערה המדובללת ביותר להפוך לרכה וקלילה כמו נוצה ומבריקה כמו זנב סוס מסורק היטב, רגע אחרי שטיפה. מדובר בנס פח השמן בגרסה המודרנית!

9. הבושם NUIT של איסי מיאקי

הניחוח החדש של המעצב הבינלאומי מבוסס על תערובת תבלינים ייחודיים, שכוללת ברגמוט, אשכולית, קטורת ועור. החוויה הלילית עולה כ-379 שקלים ל-75 מ"ל.

חביב או מלהיב? דמיין את עצמך יוצא למסע לאור ירח שבו הזאב מיילל תחת העננים שמלווים אותך בדרכך ללב היער ש... עזבו אתכם משטויות, מדובר בסך הכל בגרסת ערב חדישה לניחוח המוכר שהגברים בארץ כל כך אוהבים. הפעם, בבקבוק בגווני שחור וריח סקסי שאינו כבד מדי ומותיר שובל אלגנטי מספיק בכדי להלהיב את בנות המין היפה, שיסניפו אותו בהתלהבות.

אל תגלה לחברה אבל...

נכון שלא היית רוצה שבת הזוג שלך תסתובב עם אצבע לא מטופחת ותעשה איתה דברים? אז למה לאפשר לציפורניים שלך להראות ככה. טיפול כולל באמצעות מניקור מקצועי (שום מילה על לק), או עוד קיצוץ פלוס שיוף הציפורניים אחרי האמבטיה - יקנו לך מראה של גבר מטופח ומתחשב במקרה הסביר, או של אחד שדואג לכך שהיא תהנה, במקרה הטוב מאוד. שמור על הידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully