וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורות הנכונות: האיט-גירלז של 2014

3.11.2014 / 8:00

טיילור סוויפט הפכה מנערת קאנטרי מעצבנת לסוכריית אופנה אמיתית, לופיטה ניונגו הפכה משחקנית אנונימית ליקירת מדורי המתלבשים המצטיינים וסולאנז' עקפה את אחותה ביונסה בסיבוב והשאירה לה אבק כוכבים. האיט-גירלז שעשו לנו את השנה ואלה שתעשנה לנו את השנה הבאה

יח"צ - חד פעמי

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט. GettyImages
טיילור סוויפט/GettyImages

היא התחילה את דרכה בתור נערת קאנטרי מעצבנת וסכרינית, אך לפתע בשנה האחרונה היא תפסה תאוצה והפכה לסוכריית אופנה אמיתית. 2014 הייתה שנת המהפך האופנתית של טיילור סוויפט, כפי שיכולים להעיד אינספור השערים שצילמה עבור מגזיני האופנה השווים בעולם, הקליפים המגה-שיקיים ותהליך ההשתבחות האורגאני שהוביל את סוויפט אל מחוזות של פופ-שיק מתוחכם ולפיכך אל מועדון האיט-גירלז האקסקלוסיבי של עולם הפופ.

קנדל ג'נר

שאנל משבוע הקוטור בפריז סתיו-חורף 2014-15. GettyImages
שאנל משבוע הקוטור בפריז סתיו-חורף 2014-15/GettyImages

קמפיינים יוקרתיים לז'יבנשי, אסתי לאודר ועוד אחד בקנה לקרל לגרפלד; שער כפול לטין ווג; שער משולש למגזין דייזד אנד קונפיוזד שגם הכתיר אותה במקום הראשון מתוך מאה השמות הלוהטים ביותר שהולכים לכבוש את שנת 2015; תצוגות מסלול לבתי אופנה נחשבים נוסח שאנל ומארק ג'ייקובס בשבועות האופנה ברחבי העולם - וזו אפילו לא הרשימה המלאה של כל הדברים שקנדל ג'נר הספיקה לעשות השנה. בעוד שאחותה הגדולה קים קרדשיאן איימה לשבור את האינטרנט כשהיא חמושה בתמונות עירום זולות ונטולות כל הצדקה אמנותית, ג'נר בת ה-18 כבשה יעד אחר יעד וסימנה עצמה כמרענן הרשמי של עולם האופנה העילית.

לופיטה ניונגו

לופיטה ניונגו. GettyImages
לופיטה ניונגו/GettyImages

היא פרצה אל חיינו בסערה ולא רק בשל כישורי המשחק המופלאים שלה כמו שבזכות חוש הסטייל המשובח. זו ללא ספק הייתה השנה של לופיטה ניונגו, שחקנית אנונימית ויפיפייה עד לפני רגע שהפכה בין לילה לזוכת אוסקר מוערכת מחד ולנסיכת השטיחים האדומים מאידך (וגם לפנים של לנקום). אי הרתיעה מצבע, המשיכה אל ניסויים אופנתיים והיכולת לרקוח מראות קסומים אחד אחרי השני הפכה את ניונגו ליקירת מדורי המתלבשים המצטיינים. וגם אם פישלה פה ושם, עדיין הצליחה להישאר הבחורה הכי מעניינת על השטיח האדום.

ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד. AP
ג'יג'י חדיד/AP

היא נולדה לטייקון נדל"ן פלשתיני ולדוגמנית עבר הולנדית שהשתקעו בארצות הברית, יש לה חיוך זוהר ודמיון מבהיל למיכאלה ברקו וגם גב ממעצב העל טום פורד שגילה אותה השנה. על הרקע הזה אין פלא שהמניה של ג'יג'י חדיד לא מפסיקה לנסוק. הדוגמנית הצעירה בת ה-19 הצטלמה לראשונה כבר בגיל שנתיים והוחתמה בגיל 16 בסוכנות הדוגמנות המובילה IMG MODELS, אך רק השנה פרצה לתודעה הקולקטיבית של התעשייה. בשנה הזו היא הספיקה כאמור להצטלם לקמפיין של טום פורד, לככב על מסלולי התצוגות בשבוע האופנה, לעשות מחווה מצולמת לשער המיתולוגי של מיכאלה ברקו לגיליון ווג הראשון בעריכתה של אנה וינטור, ולזכות לכבוד השמור לדוגמניות גדולות באמת ולהצטלם ללוח השנה של פירלי.

סולאנג'

סולנג' נואלס בפסטיבל קואצ'לה אפריל 2014. GettyImages
סולנג' נואלס בפסטיבל קואצ'לה אפריל 2014/GettyImages

חברה נוספת במועדון "האחיות הקטנות שעוקפות את האחיות הגדולות בסיבוב" היא סולאנג' נואלס הלוהטת. אחותה הקטנה של קווין בי, הלא היא המלכה ביונסה, הפכה בשנה החולפת סוף כל סוף לאושיה לגיטימית בפני עצמה, ולא נעים להודות - אך גם לאושייה אופנתית הרבה יותר מסקרנת. מהחליפה הגברית והמנצנצת של H&M Studio שהפכה ללהיט בעקבות ועד בגדי החתונה המגניבים ביותר שנצפו אי פעם - כשזה קשור למשפחת נואלס ולסטייל, ברור מיהי המלכה האמיתית.

וחמש לשנה הבאה

הן מוכשרות, נכונות ויפות, או לפחות מצוידות בלוק ייחודי ובהרבה סטייל. רובן עדיין יחסית אנונימיות, אך לא לזמן רב. חמישה שמות שרצוי לשנן לקראת 2015:

FKA Twigs

FKA Twigs. GettyImages
FKA Twigs/GettyImages

נכון שהטייטל האובר-משומש "It girl" מוצמד כיום לכל בחורה שנייה, אך במקרה של טאליה דברט דנרט ההייפ הרבה יותר ממוצדק. הזמרת והרקדנית הבריטית בת ה-26 שמופיעה תחת השם FKA Twigs הפכה בשנה האחרונה לאחד השמות החמים בסצנות האינדי והדרים-פופ, מה שלא נסתר מעיניה של תעשיית האופנה כמובן. תוסיפו לכל החבילה סטייל יוצא דופן, מוזיקה שנרקחה מהחומרים מהם עשויים פסקולים של הפקות אופנה ותצוגות, שיתוף פעולה אופנתי עם גוגל גלאס, רומן מתוקשר עם השחקן רוברט פטינסון וקוליות אינסופית - וקיבלתם את נסיכת הסטייל החדשה לשנת 2015.

ווילו סמית'

ווילו סמית'. GettyImages
ווילו סמית'/GettyImages

קשה להאמין אבל הבייבי-גירל של וויל סמית' כבר בת 14, עוד יותר קשה להאמין שווילו סמית הצעירה ככל הנראה תהפוך בשנה הקרובה לסחורה הרבה יותר חמה מאשר אבא שלה. אמנם בגיל 7 היא השיקה את קריירת המשחק שלה ולפני ארבע שנים כבר שחררה סינגל בכורה, אך בתקופה האחרונה היא החלה למצב את עצמה גם כאושיית סטייל לנוכח הסטריט-שיק הגרובי ונטול המאמץ, גזרת הסופרמודל הטמירה והדקיקה, מחלפות השיער המשתנות מדי רגע והאטיטוד האדיש. גם המגזין האופנתי WONDERLAND לא פסח על סמית' ג'וניור הלוהטת והקדיש לה את חציו של השער הכפול של גליון דצמבר, כאשר בצדו השני מתנוססת מנגד טיילור סוויפט. הרמה לא רעה בסך הכל.

מאדי זיגלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה כי משנה לשנה מתרחשת נסיגה מטרידה בגיל האיט-גירלז הממוצע, ועושה רושם כי בשנת 2015 הוא יגיע לשפל חדש. הכל בגלל ילדה מופלאה בת 12 בשם מאדי זיגלר. מי שהחלה ללמוד מחול בגיל שנתיים, התגלתה בתוכנית ריאליטי של רקדנים ופרצה בענק בקליפ "שנדליר" של סיה מוקדם יותר השנה, הפכה לאחד השמות המדוברים ביותר כיום בעולם האופנה. את גושפנקת ה"איט" הרשמית קיבלה ילדת הפלא ממש לאחרונה כשהצטלמה להפקת וידאו מיוחדת של מגזין DAZED AND CONFUSED, ולהפקת אופנה של מגזין ELLE. איט צ'יילד בפריחה.

וויני הארלו

הדוגמנית וויני הארלו. GettyImages
הדוגמנית וויני הארלו/GettyImages

רוחות קבלת האחר והפתיחות למודלים שונים של יופי עומדים להתעצם ב-2015, ואחת ההוכחות לכך היא וויני הארלו, הדוגמנית המיוחדת הסובלת ממחלת העור הנדירה ויטיליגו. אחרי שפרצה בתוכנית "אמריקן נקסט טופ מודל" של טיירה בנקס, התהלכה על המסלול בשבוע האופנה בלונדון והצטלמה לקמפיין של מותג האופנה דסיגואל - מסתמנת הארלו כדבר הגדול הבא בתעשייה. הדוגמנית הקנדית בת ה-19 שמסרבת לטשטש את הפגמים הגנטיים במייק-אפ, הפכה אותם אמנם לסימן ההיכר שלה, אך בעיקר לסמל תקווה עבור כל אדם בעולם הסובל ממחלה או ליקוי כזה או אחר, וזה הדבר הכי יפה שיש.

ג'יה קופולה

ג'יה קופולה. GettyImages
ג'יה קופולה/GettyImages

משפחת קופולה ממשיכה להשתלט על העולם, והפעם לא מדובר בסופיה או בפרנסיס. ג'יה קופולה אחייניתה של הבמאית האופנתית ביותר בעולם, עומדת לקרוא תיגר ולהתמודד על התואר בעצמה. כבר לפני שנתיים היא התחילה לעורר עניין בתור צלמת אופנה ואיט-גירל מיוחסת עם נטייה פוטוגנית טבעית, ולקראת סוף 2013 העלתה הילוך כאשר השיקה את קריירת הבימוי שלה עם סרט הביכורים "פאלו אלטו". את שנת 2014 הקדישה קופולה הצעירה בת ה-27 לסבב יחסי הציבור של הסרט, ותעשיית האופנה לא נשארה אדישה לסטייל המחוכם והתורשתי - באוקטובר הכתיר מגזין MARIE CLAIRE את ג'יה כקופולה המגניבה מכל בני משפחתה, מגזין DAZED AND CONFUSED סימן אותה כאחת ממאה האנשים המבטיחים לשנת 2015 ומגזין גלאמור התוודה כי מדובר באובססיה החדשה שלו, אז מי אנחנו שנתווכח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully