וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר קאבר: זמרות-פופ, דוגמניות-על, חתולים וחיות אחרות

1.12.2014 / 9:00

טיילור סוויפט טבעית, ג'יזל בונדשן חתולית, ריהאנה אנושית וקנדל ג'נר שוברת את הפרינט. שערי חודש דצמבר של מגזיני האופנה הגדולים

ג'יזל, ווג ברזיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית המצליחה בעולם הצטלמה עם החתולה המפורסמת בעולם באחד השערים היותר חמודים של החודש. מגזין ווג ברזיל בחר בנציגה הטבעית ג'יזל לעטר את הגיליון האחרון לשנת 2014, כשהיא מאובזרת בעיניים חתוליות משוחות באייליינר שחור ובשופט לגרפלד, הבייבי המשופמת של מעצב-העל קרל. שיתוף הפעולה המתבקש נולד כמובן ממערכת היחסים האופנתית שנרקמה בין לגרפלד וג'יזל על סט הצילומים של "שאנל 5", מה שהוליד את הזוגיות הפוטוגנית הנ"ל.

קנדל ג'נר, DAZED AND CONFUSED

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון שכבר כתבנו בנפרד על השער החדש והמשולש של קנדל ג'נר למגזין DAZED AND CONFUSED האהוב כל כך על המדור, אך לאור העובדה כי הוא כה מוצלח לא יכולנו להשמיט אותו מהמצעד. האחות הצעירה והאיכותית לבית קרדשיאן-ג'נר ממשיכה לכבוש את העולם, ולהוסיף לדרכון שלה עוד ועוד חותמות של איכות. מגזין האופנה הבריטי הבועט סימן את ג'נר כראשונה מתוך מאה הכוכבים שהולכים לזרוח בשמי 2015 בתחומי האופנה, הקולנוע, המוזיקה והאמנות, וכיאה לגודל המעמד אף מיקם אותה על שער הגיליון המיוחד עם קסדה עתידנית, שמלת עור צבעונית ואוונגרדית ודב צעצוע אדום מעור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טיילור סוויפט, וונדרלנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיכת הפופ טיילור סוויפט לא עוצרת, ומחודש לחודש היא פשוט נראית יותר מטאור מתקדם אופנתית. בשער הכפול של גיליון דצמבר של מגזין וונדרלנד היא נראית רחוקה שנות אור מזמרת הקאנטרי המעיקה שהייתה בתחילת דרכה, והרבה יותר כמו סופרמודל עם לוק מינימליסטי ונקי. אולי זו החברות הקרובה עם דוגמנית-העל קרלי קלוס שמוציאה ממנה את החיה האופנתית שבה? איך שלא יהיה אנחנו מאוד מרוצים.

ג'ניפר אניסטון, הארפר'ס בזאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיים בבועה הם לא דבר זר לג'ניפר אניסטון או לא סלב מהליגה שלה, ולכן סביר להניח שהיא חשה בבית בתוך בועת הענק השקופה בה ריחפה לרגל צילומי החלק הפנימי של שערו הכפול של מגזין הארפר'ס בזאר. בשמלת קאט-אאוט לבנה עם דיטיילים כסופים של גוצ'י, השקיפה אניסטון בת ה-45 מתוך בועת הפלסטיק על העולם שבחוץ תחת הטייטל "גבהים חדשים". מלבד שיזוף מהוקצע, הציגה השחקנית בגיליון גם את התובנות שלה על החיים אחרי גיל 40 ועל מערכת היחסים הנוכחית בחייה.

ריהאנה, ELLE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השער הפרובוקטיבי שצילמה החודש ריהאנה למגזין אסקוויר הצליח להאפיל על השער האופנתי בו כיכבה למגזין ELLE, כי ככה זה בעולם בו לאופנה מעניינת לא תמיד יש יותר ערך מעירום. רירי הצטלמה לשער המגזין כשהיא לבושה בבגד גוף מעוטר במחוך אוונגרדי מבית ורסצ'ה, שפתיים כהות ושיער מקורזל, ועל הדרך ניאותה לספר על הדבר ממנו היא מפחדת מכל - "לידה", על מה שהייתה עושה בחיים לולא הייתה זמרת - "רעיה" ועל המנטרה שלה לחיים "Fuck bitches, get money!". מילים כדורבנות.

V, ניקי מינאז'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האשה, הקימורים והפה הגדול, AKA ניקי מינאז', התמסרה לעדשת המצלמה של מריו טסטינו לרגל השקת אלבומה החדש והחושפני ביותר עד כה (לדבריה). על תקן נסיכת ההיפ-הופ העכשווית, צולמה אנקונדת הסטייל בשמלה אדומה וחובקת צללית של GUESS, נעלי סטילטו אדומות בהתאמה של ג'ימי צ'ו וכובע וינטג' בסגנון פריזאי כאשר היא נשענת בדומסטיות על פסל בלבו של גן מלכותי. לקראת אלבומה השלישי שיושק באמצע דצמבר, התראיינה ההיפ-הופ סטאר למגזין, וסיפרה בין היתר על חשיבותה של מתיחת הגבולות לקצה ועל אהבתה העזה לבית האופנה ורסצ'ה.

קייט מוס, ווג בריטניה

שערי דצמבר 2014 – ווג בריטניה, קייט מוס. סריקה
שערי דצמבר 2014 – ווג בריטניה, קייט מוס/סריקה

אין שום דבר מפיל מבחינה אופנתית בחלק הזה של השער הכפול שצילמה קייט מוס למגזין ווג הבריטי, אך דווקא בגלל המינימליזם שלו הוא כל כך כובש. הסופרמודל הנצחית בסך הכל מישירה מבט חודר למצלמה כשהיא אוחזת בשיערה, נקייה כמעט לחלוטין מאיפור ולחלוטין מלבוש ומעוטרת בלבד בשרשרת דקה עם תליון הנושא את שמה. מוס שמכהנת בשנה האחרונה גם כעורכת אורחת במגזין, החליטה להיחשף עוד יותר ולהעניק הצצה אינטימית אל חייה בגיליון, שם היא חושפת פריטי אופנה שהיא אוהבת במיוחד, צילומים סנטימנטליים ואת המקומות האהובים עליה שבהם היא תמיד מרגישה בבית.

איימי אדמס, ווג ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השער החביב אך לא מסעיר במיוחד שצילמה איימי אדמס למגזין ווג האמריקאי אינה מסגירה לרגע את הפקת האופנה המופלאה בה היא מככבת בתוך המגזין. השחקנית האדמונית המוכשרת עטתה על עצמה לכבוד צילומי השער שמלה מרהיבה של ולנטינו, ובהמשך החליפה שמלות מופלאות אחרות קוטור בזו אחר זו לרגל הפקת אופנה מדהימה אליה הצטלמה לצד לא אחר מבמאי הקולנוע המוערך והאפל טים ברטון בניצוחה של הצלמת אנני ליבוביץ'. מי שאמר שבלונדיניות נהנות יותר כנראה לא נתקל בג'ינג'ית מימיו.

W, מרגוט רובי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרגוט רובי הלוהטת הצטלמה לשער היפה ביותר שניפק לו חודש דצמבר, שער מגזין W. בשמלת ערב שקופה ומתוכשטת ויכולת מרשימה של עצירת הנשימה, הצטלמה השחקנית האוסטרלית המהפנטת מתחת למים בתוך מיכל מימי ענק בלונג ביץ' קליפורניה. כשאופנה ואמנות נפגשים וצוללים יחד.

גלאמור, לופיטה ניונגו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2014 הייתה השנה לופיטה ניונגו, שחקנית אנונימית עד לפני רגע שהפכה לזוכת אוסקר מוערכת ולפאשניסטה מוערכת לא פחות. לכן, אין בחירה הגיונית יותר מאשר זו בשביל לעטר את השער האחרון של השנה במגזין גלאמור. תחת טייטל "אשת השנה" של המגזין, הצטלמה השחקנית היפהפייה בחיוך רחב וזוהר, חולצה לבנה ונקייה של THE ROW ועגילי שנדליר נוצצים של סלין. מגיע לה לחייך, היא הרוויחה את זה השנה ביושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully