וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: ביונסה נופלת ברשת

1.12.2014 / 13:18

קניה ווסט מאיים לנטוש את המוזיקה לטובת קריירה אופנתית, ביונסה עוטה על עצמה מסכה מרושתת בצילום תקריב למגזין אינטרוויו הגרמני, וקנדל ג'נר מתגלה כסופר-קולית ומתייחסת במתיקות לביקורות הקוטלות. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קניה ווסט נוטש את המוזיקה לטובת האופנה?

קניה ווסט. GettyImages
קניה ווסט/GettyImages

קניה ווסט כידוע לא נוהג להסתיר את אהבתו העמוקה שלו לאופנה, גם לא לכסף. לאחרונה נדמה כי שתי האהבות הללו עומדות להתעלות על אהבתו הראשונה - המוזיקה. שמועות עיקשות הגיעו לאוזני המערכת של Page Six, אשר לפיהן עומד הטייקון המוזיקלי לקחת צעד אחורה מהדיי ג'וב שלו לטובת התמקדות בקריירה האופנתית שניסה לטפח בעבר, או ליתר דיוק בפוטנציאל המסחרי שלה. ווסט כזכור הציג בשבוע האופנה בפריז לפני שלוש שנים את קולקציית; הביכורים שלו שלא זכתה לתגובות נלהבות בלשון המעטה, בהמשך השיק קולקציית קפסולה שעיצב עבור מותג APC ונחטפה לחלוטין כבר ביום ההשקה; בפברואר האחרון עיצב דגם נעליים לנייקי אשר תוך 11 דקות מהעלתן למכירה באתר החברה הן הפכו לסולד אאוט; וטרם ידוע מה יעלה בגורל שיתוף הפעולה שלו ושל אדידס שכבר שילמה לו מקדמה מדרבנת בגובה של 15 מיליון דולר. מסתבר שיש מחיר לאהבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לולא הכיתוב המסגיר בתחתית הצילום לא בטוח שהיינו מצליחים לזהות את נערת השער המרושתת של מגזין Interview הגרמני, הלא היא קווין בי ביונסה. לרגל צילומי שער הגיליון הדו-חודשי של דצמבר-ינואר 2014-15, עטתה על עצמה המלכה האם מסכה מרושתת בצילום תקריב שחושף את עיניה היפות ואת גבותיה בלבד. לידיעת קים קרדשיאן, ככה נראה השילוב הנכון בין סקס-אפיל לאופנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הווידאו: קנדל ג'נר במחווה לשונאיה

מסתבר שקנדל ג'נר הרבה יותר מגניבה ממה שחשבתם. הדוגמנית העולה והמיוחסת הצטלמה לסרטון ווידאו קצר במסגרת הכתרתה כהבטחה הגדולה ביותר לשנת 2015 על ידי מגזין Dazed And Confused, ובו פשוט התייחסה באגביות מקסימה לכל דברי הנאצה ושאר החולות הרעות שאנשים מסויימים אוהבים להצמיד לה. ג'נר עשתה זאת באמצעות Burn Book בהשראת סרט הקאלט "ילדות רעות", ואימצה באהבה את החצים המורעלים שהושלכו לעברה מכל הכיוונים. אז למי קראתם פרוטקציונרית?

הטרנד: הנצרות מעולם לא נראה אופנתית יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואנחנו לא מדברים על צלבים או סמלים דתיים אחרים, אלא על חגיגות הכריסמס והסילבסטר ששוטפות את אתרי האופנה הבינלאומיים כשבראשם האתר הבריטי הפופלארי asos והאקססוריז המלבבים שהוא מציע בנושא. נזרים מנצנצים, גרביים מקושטות בסגנון חג המולד, תיקים בצורת בקבוקי שמפניה וקישוטי חג עושים חשק להמיר את הסופגניות שבדרך לכרטיס טיסה בכיוון אחד.

הנערה: ווילו סמית' רולז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדמיון השמי והחזותי הם לא מקריים, אם טרם יצא להם להכיר רשמית הגיע הזמן להכיר - נעים מאוד, ווילו סמית', אחת הנערות הכי מגניבות עלי אדמות. בתו בת ה-14 של וויל סמית' נוחתת על שער דצמבר של מגזין האופנה Wonderland תחת הטייטל המוצדק "The Teen Dream". סמית' ג'וניור אמנם התחילה את קריירת המשחק שלה כבר בגיל שבע, ואת הקריירה המוזיקלית בגיל עשר, אבל את מעמדה כנסיכת סטייל נראה כי היא מתחילה לגבש עכשיו. תספורות אדג'יות שמתחלפות בקצב מסחרר, סטריט-שיק גרובי ונטול מאמץ, גזרה גבעולית, וים של אטיטוד - מי אמר איט-גירל ולא קיבל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully