וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את טיפולי הפנים החדשים

שירלי אכסלרוד

4.12.2014 / 14:37

והפעם, יצאנו לשטח: שלושה טיפולים חדשים מבטיחים לשקם את העור שלכן מנזקי הקיץ ולהכין אותו לחודשי החורף הצפודים. אחד בעזרת ויברציות חשמליות, השני בעזרת אדים ופילינג, והשלישי בעזרת הרבה נעימי. נסייניות המדור פזורות על מיטות הטיפולים ומדווחות

טיפול פנים מסדרת MUSE ברשת yullia

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך תרגישי נסיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו הטויוטה שלכם, כך גם האפידרמיס זקוק להכנה לחורף. ה', חובבת גדולה של מוצרי כריסטינה, נשלחה לאוברול מיוחד לרגל עונת המעבר ברשת yullia והיא מעדכנת: "אני מתה על קרם הלחות של כריסטינה, הוא מזכיר לי קציפת תותים בריח ורדים. לכן התמלאתי עקצוצים של התרגשות לשמוע שכל הטוב הזה מגיע גם כטיפול פנים חדש, שכולל 45 דקות בחיקן של מגוון קציפות הפנים המשגעות של המותג. לחות, מסכת פילינג ועוד מיני חומרים שמרוב הנאה לא הספקתי לשנן את שמם. כך או כך, זה נעים וקלאסי לסתיו-חורף, התקופה שבה הפנים יבשות כמו לוח הפגישות של המתקשרת של שולה זקן.
סדרת התכשירים MUSE, שמשתתפת בטיפול, נועדה להעניק הגנה אופטימלית ושמירה על מחסום ההגנה הטבעי של עור הפנים. הסדרה מבוססת על תאי גזע (גזע גזע, לא זרע) של זן ורדים מהאלפים, על פורמולות מדעיות-חדשניות ועל טכנולוגיה נושאת פרסים. לא פלא שהיידי בת ההרים היתה ילדה כל כך מאושרת. כל המוצרים ריחניים ונעימים, במיוחד כשהם מוחדרים לעור הפנים בעזרת ידיה המיומנות של איריס, קוסמטיקאית הבית. הטיפול עושה עור פנים רך ומשגע והאפקט נשמר גם כמה ימים אחרי. הטריט החורפי הזה לא זול, אבל זוהי הרי מהותו של הטיפול הקוסמטי - אחרת איך תרגישי נסיכה? והוא כולל גם עיסוי. הקוסמטיקאית אינה חופרת, והרי זה מה שעומד בין טיפול פנים טוב, לאחד שהוא מושלם ממש".
טיפול פנים מסדרת MUSE ברשת yullia. מחיר: 450 שקלים ל-50 דקות. פרטים נוספים באתר או ב- 1-700-707-606

טיפול קריטה פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג האוליגרכים המהולל יורד אל העם/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריטה, מותג האוליגרכים המהולל, יורד אל העם, ובאקט של תבונה עסקית נותן לישראליות את מה שהן הכי אוהבות: דברים בחינם! כל לקוחה שקונה מוצרים של קריטה (אין סכום מינימלי, מספיק מוצר אחד, ועושה רושם שלא יתקטננו אתכן) תזכה בטיפול פנים ב- Idéal PRO- LIFT, מכשיר טיפולים חדשני, ולפי הנסיינית א' – גם גאוני. א' מדווחת מחדר הטיפולים של קריטה במשביר לצרכן בקניון ארנה (לא המקום הראשון שנשות אוליגרכים ייתפסו בו, אבל "כשנכנסים מרגישים בספא יוקרתי בחו"ל"): "הטיפול שעשיתי הוא ניקוי בסיסי ויסודי, אחד מכמה סוגי טיפולים שהמכשיר המוצלח הזה יודע לעשות. המטפלת מתכנתת אותו בהתאמה למטופלת, אחרי שאבחנה את סוג העור ואת מצבו, והתאימה את עוצמת האלקטרודות שמייצרות ויברציות חשמליות נעימות. במקרה שלי הוא כלל הוצאת שחורים בלי לפגוע בעור - קצת מעקצץ, אבל עדין ולא כואב. הטיפול מסתיים עם עור נקי, זוהר, ומרוצה מעצמו, בלי חצ'קונים או סימני התעללות אחרים, ואפשר להגיע ממנו ישר לדייט או לעבודה, בלי שמישהו ינחש איפה היית קודם".
טיפולי קריטה פריז – במשביר לצרכן, קניון ארנה בהרצליה, או ב- 9ROOMS ביפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טיפול "הידרה 1" של יונקה פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבר שאפשר ללכת לקוסמטיקאית וליהנות מכל רגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה' אחרת, שמקפידה להימרח בכל הסרומים והקרמים שיוקר המחייה מאפשר לה, היתה צמאה לעוד, ולכן צוותה למדריכה הראשית של יונקה פריז, לטיפול בעל שם של חללית מחקר צרפתית - "הידרה 1". אנחנו משוגעים אז נתחיל דווקא מהשורה התחתונה. איך היה? מסתבר שאפשר ללכת לקוסמטיקאית וליהנות מכל רגע.

אחרי שהותאמו לה מוצרים נטולי שומן, הטיפול ב-ה' התחיל בעיסוי עדין מאוד בפנים, בידיים, בקרקפת, ברגליים ובצוואר. בשביל המצב רוח הוספגו בעור הפנים והצוואר שמני אתרים עתירי ניחוחות, בעזרת מכשיר אדים. את הפילינג האכזרי החליף ג'ל עדין שמתקלף ברכות, ואז, כמו סופגניית גנאש שוקולד ב-12 שקל ליחידה, צופתה ה' בסרום ממכר ובקרם לחות גם לעיניים ולשפתיים ואף במסכת לחות. העונג הצרוף נחתם בעיסוי שכמות וצוואר ובפילינג ידיים.

בסיום הטיפול ריחפה ה' אל המראה, מצפה למצוא שם סופרסטאר. אבל שום גמדים לא באו, ואף אחד לא שאל אותה אם היא עשתה משהו בפנים, גם אחרי שניסתה לחלוב מחמאות ללא בושה. מומלץ לפינוק או כטיפול חירום לעור יבש במיוחד.
יונקה פריז, טיפול החדרת לחות הידרה 1 – 400 שקלים לשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully