וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר גימיק מגימיק: הפרובוקציה החדשה של אמריקן אפרל

8.12.2014 / 15:12

הכירו את הפרנטור החדש של חברת האופנה האמריקאית: ברנדן ג'ורדן, בן 15 מלאס וגאס, טינאייג'ר גיי ג'ינג'י ושמנמן עם ברזלים בשיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא נשים פתייניות, לא נערות פרובוקטיביות ולא ילדות סוררות אלא טינאייג'ר ג'ינג'י עם ברזלים בשיניים - זהו הפרזנטור החדש של אמריקן אפרל. תכירו את ברנדן ג'ורדן, נער הומוסקסואל בן 15 מלאס וגאס שפתח את ערוץ היוטיוב שלו לפני פחות מחודש וכבר הספיק להפוך לדבר הכי חם ברשת.

הכל התחיל כאשר צוות צילום של החדשות המקומיות הבחין בג'ורדן האנרגטי בעת תיעוד האיוונט של פתיחת מרכז קניות חדש. חברת האופנה אמריקן אפרל לא יכולה הייתה שלא להבחין בפוטנציאל הגלום באותו טינאייג'ר קופצני שפצח במחולות במכנסי טייץ משובצים של הרשת. הסרטון הפך לסנסציה, ומשם הדרך אל חוזה דוגמנות הייתה סלולה כמו דרכו של מייסד החברה המודח דב צ'רני אל בית המשפט.

חברת האופנה חובבת הפרובוקציות שנאבקת על קיומה מאז הדחתו של מייסדה בקיץ האחרון בגין התנהגות בלתי הולמת, לא מפסיקה לתור אחר גימיקים ושאר ירקות עסיסיים שיוכלו להשיב אותה אל מסלולה ועל הדרך לפזר קצת איזכורים חיוביים.

אז: הטייץ שעשה אותי

ואם תחושת ניצול מחלחלת לעורכם תוך כדי קריאת שורות אלו, אתם יכולים לחוש הקלה לנוכח העובדה כי ג'ורדן מתכנן לנצל את 15 הדקות שלו למען קידום מעמדם של בני-נוער מקהילת הלהט"ב הסובלים מבריונות.

אמריקן אפרל הוסיפה בצד המודעה בה מככב ג'ורדן תיאור קצר על הסטאר החדש שלה, שם נכתב בין היתר כי הוא אוהב לצלם, לעשות שופינג ולאצור פריטי אספנות של דיסני. בעתיד הוא מקווה לעצב קו אופנה ושתהיה לו תוכנית טלוויזיה משלו, וכי ההשראות הגדולות בחייו הן סבתו לוסי וליידי גאגא. עוד נכתב במודעה מטעם אמריקן אפרל: "קיבלנו השראה מברנדן בעקבות מעשיו הספונטניים וחסרי הפחד, ומאמציו לקדם את הקהילה הגאה".

אין צורך כאמור לשאול האם מדובר בניצול של קטין או לא, הרי התשובה היא ברורה - אך לשם שינוי הניצול הזה עובד באופן הדדי. יו גו בוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ועכשיו: מיומנו של פרזנטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully