וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשנשים לובשות לראשונה תחתוני גברים (ולהפך)?

10.12.2014 / 11:31

מה קורה כשנשים מנסות להבין את עולם תחתוני הגברים? לפי הסרטון הזה ניתן לראות שהן בעיקר מנסות להבין את מהות הפתח מקדימה. לעומתן, כשגברים ניסו ללבוש תחתוני נשים הם הסתבכו עם הביקיני ולא הבינו את החוטיני. תחתונים ונהנים

לא פעם ניתן לראות, בעיקר בסרטים רומנטיים, אישה בבגדי גברים – כמו חולצת פלנל, או טי-שירט גדולה. אבל מה קורה כשנשים מנסות להבין את עולם תחתוני הגברים? את זה יצאו לבדוק ב"באזפיד". הנשים בסרטון הזה מנסות ללבוש, לראשונה בחייהן, סוגים שונים של תחתוני גברים. כמו שניתן לראות - הן מאוד סקרניות להבין את המהות של הפתח מקדימה ומה בדיוק המטרה שלו וזה פחות או יותר הדבר היחיד שמעניין אותן. אבל אז הן לובשות בוקסר ומתאהבות (עד שמגיע השלב של לבישת מכנסיים מעל). בסופו של דבר הן נותרות תוהות את מה שגם מרבית הגברים תוהים: כמה גברים באמת משתמשים בפתח מקדימה ואם זה לא בשימוש – למה זה עדיין קיים?

הניסוי הזה עם תחתוני הגברים מגיע לאחר ההצלחה של סרטון קודם, בו גברים לבשו לראשונה בחייהם תחתוני נשים – כולל בוקסר נשי, תחתוני ביקיני וחוטיני. הגברים לא בדקו סתם תחתונים, אלא התכבדו בפריטים מהקולקציה של ויקטוריה סיקרטס. לא במפתיע, הם התלהבו מהבוקסר הנשי ואחד מהם אף קרא להם "יוקרתיים". לעומת זאת, הביקיני היה מסובך עבורם: "הם הרבה יותר נמוכים ממה שנדמה" אמר אחד מהם ואחר הוסיף: "בגלל זה נשים כל הזמן צריכות להרים אותם". כשניסו את החוטיני התגובה הייתה פשוטה - "בחיים לא" ולאחר מן הם תהו: "איפה השאר?". אחד מהם אף ציין את מה שהרבה נשים חושבות: "זה מרגיש לי כאילו מישהו שם לי חוט על הישבן".

ככה נראית הגרסה הגברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully