וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהוב עולה (רק בבגדים): פריטים בהשראת הסימפסונים

14.12.2014 / 8:27

הסדרה האהובה "משפחת סימפסון" חוגגת השבוע 25 שנה, וזה בדיוק הזמן לאתר ברשת פריטים שווים ונדירים בהשראת המשפחה הכי מגניבה בטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת ג'ינס של בארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולצת ג'ינס של בארט

הילד הרע של המשפחה הוא גם ככל הנראה הדמות האהובה בסדרה, בעיקר על הבנות. לא סתם רוב פריטי הלבוש והאקססוריז ברשת הם של בארט. חולצת הג'ינס מהאתר Shineside היא ככל הנראה התוספת המגניבה ביותר שתוכלו להכניס לארון הבגדים שלכן. בעמוד הפריט תוכלו לקבל השראה מבלוגריות מרחבי העולם - איך ועם מה הן לבשו את החולצה. אצלן זה נראה מעולה, בטוחה שיעבוד גם לכן.

מחיר: 20 דולר = 78 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המיטב של בארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוטו של בארט על סווטשירט

עוד פריט שכל כולו בארט סימפסון הוא הסוויטשירט של אסוס, עם מיטב המשפטים של הילד הסורר כמו "אני בארט סימפסון, מי לעזאזל אתה?". מלבד העובדה שהגזרה שלו מעולה, הוא סופר שיקי, ולמי שקשה עם הצבע הצהוב ובכל זאת חובבת סימפסונס, מדובר בפיתרון מושלם.

מחיר: 19.5 פאונד = 120 שקלים

לרכישה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה מצביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סווטשירט ליסה מצביעה

מהילד הבעייתי לילדה הטובה, שלא לומר חנונית - ליסה סימפסון. סווטשירט שכולו ליסה בתנועה אופיינת - מצביעה בכיתה. למרות החנוניות אי אפשר שלא לאהוב אותה, וגם את הפריט. הגזרה קצרה יחסית, מה שהופך אותו לשיקי ולא מסורבל, מומלץ ללבוש עם ג'ינס סקיני או חצאית גבוהה.

מחיר: 19 דולר= 75 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפיון סימפסון לשיער/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפיון לשיער

אקססוריז - הפתרון המושלם למי שרוצה לתבל מעט את ההופעה שלה, אבל פחות בעניין של העזה בבגדים. פפיון הסימפסון הזה הוא מדויק - צבעוני ונועז, אבל בגודל הנכון. ואם גם לבן הזוג שלכן בא להתפרע תוכלו להזמין שניים, הוא עובד גם כפפיון לחולצה של גבר, והוא לגמרי יותר קול מעניבה.

מחיר: 8 דולר = 31 שקלים
לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייס לאייפון של מארג' סימפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייס לאייפון של מארג'

מארג' סימפסון, האישה והאגדה, עושה את קייס האייפון הזה לפריט שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. באתר סוסייטי 6 תמצאו המון אופציות לקייסים של הסימפסונס, אבל הפעם מארג' לוקחת בגדול, בעיקר בזכות השיער האדיר שלה. אגב, המחיר אמנם לא זול, אבל כל הפריטים באתר הם ציורים מקוריים וייחודיים של אמנים שונים.

מחיר: 30 דולר = 117 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מממממ דונאטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילקוט דונאטס

למי שרוצה ללכת עם ולהרגיש בלי - ילקוט הדונאטס ההיסטרי הזה הוא כל מה שאתן צריכות. האהבה הגדולה של הומר סימפסון לדונאטס הפכה את הסופגנייה עם החור באמצע והציפוי הוורוד והמשמין לאחד המאכלים הכי מזוהים עם הדמות ועם התכנית. התיק משגע ועושה טוב על הלב, החיסרון היחיד שלו הוא שהוא גם עושה חשק לפחמימה העגולה.

מחיר: 35 פאונד = 213.5 שקלים

לרכישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully