וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ספיישל נס פך השמן

שירלי אכסלרוד

18.12.2014 / 14:59

מהאנשים שהביאו לכם מדור מסכות בפורים וסקירת מוצרים שמכילים דבש בראש השנה - קבלו את ספיישל חנוכה החגיגי! טיפוח עם שמן

סיסלי פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוליגרכים לא טועים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה לא בונים הכל מהחומר של שמן הוורד השחור של סיסלי? או לפחות מטפטפים ממנו על כל אזרחי העולם, ללא הבדל דת, גזע ומין, למטרות שלום עולמי? המחיר המטורררף שלו יכול להיות סיבה, אבל חוץ מזה, באמת שאנחנו לא מבינים למה.
בעלת עור עייף ויבש ובעלת עור שמן ונוטה להתחצ'קנות הורמונלית ולאדמומיות כרונית חלקו את נוזל הקסמים שמגיע בבקבוק עם טפטפת, והתעלפו, כל אחת בדרכה, מעונג: שתיהן דיווחו שכמה טיפות על עור נקי נספגו מהר ויופי. השמנונית שמרחה בחשש לעת ערב, טוענת שהעור הקפריזי שלה נרגע, והגוון האדום הבעייתי נמוג תוך זמן קצר, ואילו היבשה, שהשתמשה בשמן כבסיס למייק אפ, מספרת שהעור שלה מעולם לא נראה יותר טוב – חינני ומואר. אפקט פסיכולוגי של מוצר שקשור לאוליגרכים? אין להכחיש. אבל כנראה שיש שם גם יותר מזה, אוליגרכים לא טועים.
סיסלי פריז, Black Rose Precious Face Oil מחיר: 950 שקלים ל-25 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

ל'אוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד יפה עם תוספת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמן הפנים של ל'אוקסיטן, שליד הגרסה של סיסלי חש שווה לכל כיס, מכיל 7 שמנים צמחיים שעברו סלקציה מוקפדת, ומבטיח לשקם את העור, לשפר את גמישותו כאילו היה מתעמלת אולימפית רומנייה, ואפילו לעשות ניסים כמו עיכוב ההזדקנות. נסיינית עם עור מעורב באמצע ויבש בקצוות ניסתה את השמן כמו שהוא על עור נקי, והרגישה שהוא קצת כבד; ערבוב של כמה טיפות שמן עם המייקאפ לעור שמן הקבוע שלה, לגמרי ביוזמה אישית ולא על פי ההוראות, הוליד מרקם מוצלח במיוחד, מריחה משופרת ואקסטרה זוהר חינני. תוסף נחמד, למי שיכולה להרשות לעצמה להשקיע בתוספים.
ל'אוקסיטן, Divine Youth Oil, מחיר: 429 שקלים ל-30 מ"ל

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בובי בראון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמא תרזה של מוצרי הניקוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ימי הקור היבשים הפכו גם אותך לצפודה ומקומטת, אחת מהדילמות המרכזיות היא כיצד להסיר את האיפור ביסודיות בסוף היום, מבלי לאבד שכבות אפידרמיס חשובות. ישועה נעימה בבקבוק מגיעה מבובי בראון – שמן שהוא האמא תרזה של מוצרי הניקוי, ומכיל קוקטייל של שמנים כמו זית, חמניות וחוחובה, במשאבה הגיינית נוחה. נסיינית שהנקבוביות שלה נוטות להיחסם בקלות אפילו מריחות טיגון ועל כן נוהגת להשתמש רק במוצרים oil free, מרחה אותו על עור יבש והשלימה בשטיפה במים, ומדווחת שהתכשיר יעבוד יופי גם לבעלות עור שמן שהיובש החורפי הכה בו. הוא הצליח להסיר יפה מייק אפ ואיפור עיניים עם נוכחות ללא שפשופים וקרצופים, ברחמנות ועדינות ומבלי לייבש, והשאיר אחריו עור נקי, לח ורך.
בובי בראון, SOOTHING CLEANSING OIL, מחיר: 165 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג בחנויות בובי בראון. תאריך תפוגה: אין

כולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוס הגיע בפינאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הפינה "הבה נדהר על חגי ישראל" מציעים בכולה טיפול חדש לחנוכה, בשם הסופר קריאייטיבי "נס השמן". מדובר בטיפול מרגיע, עדין ונעימי מכף רגל ועד ראש, אך סטנדרטי למדי ולא מאוד מרגש. השוס הגיע בפינאלה של הטיפול, עת שכבה הנסיינית על הגב, מעוכת איברים, משומנת היטב מכל הכיוונים, כמו נתח מפולט היטב של נסיכת הנילוס עם תפוחי אדמה בקייטרינג תעשייתי, וליטרים של שמן רוזמרין חם נטפו לה בתזמון מושלם על המצח, זלגו על קרקפת, התנחשלו לעורף, ושלחו אותה לרקיע השביעי. טקס מהמם ששווה את כל הארבעים דקות המשמימות שלפניו. יש לקחת בחשבון שבסיום האירוע, נדרשות כמה וכמה חפיפות מקרצפות כדי להיפטר משאריות השמן, ובכל זאת השיער משנה את מרקמו בשלושת הימים העוקבים.
נס השמן בכולה - 60 דקות ב- 340 שקלים, 75 דקות ב- 405 שקלים. בית בנמל, האנגר 26, נמל תל אביב. 03-7171540. זוג גרביים של comme il faut למי שתזמין את הטיפול בשמונת ימי החג.

SABON

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשים ברקע דיסק עם קולות של דולפין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיסוי נס השמן, הגרסה העממית יותר – רשת SABON מציעה לחובבות השירות העצמי שמני עיסוי נאים למראה ומבושמים היטב. מ', שקיבלה את הווניל של סבון, ריח קלאסי שתמיד מזכיר לה את השירות הצבאי בקרייה, ממליצה להניח על המיטה סדין לבן שאפשר לטנף, ברקע דיסק עם קולות של דולפין, ולעשות זאת במו ידייך.
SABON, שמן עיסוי – 32.5 שקלים במקום 65 ל- 150 מ"ל, במהלך דצמבר. תאריך תפוגה: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully