וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: שלום עולמי ללא ביקיני

22.12.2014 / 9:34

תחרות מיס עולם מבטלת את קטגוריית בגדי הים, הסופמודל קרלי קלוס חושפת את כישורי הריקוד שלה בהפקה מהפנטת של ווג, וקייט אפטון היא הדוגמנית המגוגלת ביותר לשנת 2014. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: תחרות מיס עולם נפרדת מקטגוריית בגדי הים

תחרות מיס עולם 2014. AP
ללא תכלית בתחתית. מיס עולם עושה צעד קטן/AP

צעד היסטורי: תחרות היופי הבינלאומית "מיס עולם" נוטשת את אחד האלמנטים שהפכו אותה לפופולארית ומבזה כאחד - קטגוריית בגדי הים. "היא לא סתם תחרות יופי, אלא תחרות עם תכלית - ולא נראה כי יש תכלית במקטע של בגדי הים", כפי שאמר בראיון לוושינגטון פוסט כריס ווילמר מנהל התחרות הוותיקה ביותר בז'אנר טקסי ההחפצה הנשיים. אין ספק כי האקט הדרמטי מצליח לייצר סדק קטן בקליפה הריקה של עולם הריסים המלאכותיים והידיים המנופפות. יופי. עכשיו כל שנותר הוא לבטל את המוסד האווילי הזה לחלוטין.

הסטילס: FKA טוויגס נופלת לזרועותיו של המיינסטרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

FKA טוויגס, הלא היא נסיכת האינדי התורנית ויקירת המדור, מתחילה לצאת מהשוליים ולגלות את אורו החמקמק של המיינסטרים. הזמרת-יוצרת-רקדנית ואושיית אופנה מחוננת מככבת בהפקת אופנה יוקרתית בגיליון ינואר 2015 של מגזין ווג האמריקאי, בניצוחו של צלם האופנה הנחשב פטריק דמרשליה. הסיבה? הכתרתה של טוויגס כדבר הגדול הבא בשמי הסטייל. התוצאה: פריים חלומי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הווידיאו: מחול השמלות הלבנות של קרלי קלוס

קרלי קלוס, הסופרמודל הכי מסקרנת בתעשייה וככל הנראה הבלרינה הכי יפה באגם, חושפת את כישורי המחול שלה בהפקת וידיאו מהפנטת של מגזין ווג. על טהרת השמלה הלבנה הקטנה, מפזזת קלוס ב-15 שמלות מעצבים יוקרתיות, ביניהן שמלת תחרה רומנטית של שאנל, שמלת קוקטייל ניאו-ויקטוריאנית של סן לורן, שמלה קיצית ואוורירית של קלואה, וכן - אפילו שמלת הקרושה הקצרצרה של לואי ויטון בה נראית טוויגס פסקה אחת למעלה. אין ספק כי מדובר בהפקה הכי מגניבה שנראיתה מזה זמן.

הטרנד: שפתיים בטעם פרוסטיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללקק את השפתיים. שפתוני הלחות של דגני קלוגס באתר ASOS/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין יותר מדי מה לומר על הטרנד הנ"ל מלבד שהוא גאוני. נרתיקי סמארטפון בצורת צ'יפס, תיקים בצורת דונאט, בשמים בצורת קאפקייק - חשבתם שכבר ראיתם הכל? כנראה שלא נתקלתם עדיין בשפתוני הלחות של קלוגס. פרוסטיס או קוקו-פופס, לא משנה לאיזה מחנה אתם משתייכים - שפתוני דגני הבוקר יעשו לכם נעים בשפתיים, וגם טעים.

הנערה: קייט אפטון הדוגמנית המגוגלת ביותר ב-2014

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שברה את האינטרנט. קייט אפטון מלכת החיפושים ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא קנדל ג'נר וגם לא קארה דלווין, אלא קייט אפטון היא הדוגמנית המגוגלת ביותר בשנת 2014. מערכת תנ"ך האופנה הוירטואלי style.com ערכה רשימה של 20 הדוגמניות הפופולאריות ביותר על פי מנוע החיפוש הגדול בעולם, והופתעה לגלות כי בראשה ניצבת הבוטילישס זהובת השיער שמשאירה אבק לשמות גדולים נוספים נוסח ג'יזל בונדשן, היידי קלום, נעמי קמפבל ואפילו קייט מוס. ויש גם גאווה ישראלית: את המקום ה-19 ברשימה ממלאת אחר כבוד לא אחרת מבר רפאלי.

  • עוד באותו נושא:
  • קרלי קלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully