וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה חשבנו על שמלת הכלה של יאנה יוסף?

22.12.2014 / 15:11

שרוולי התחרה של קייט מידלטון, חצאית הסאטן החלקה של גרייס קלי, הסילואטה של שמלת הכלה של נינט בגרסה משודרגת ובלי כל הטעויות. קולולוש

יח"צ - חד פעמי

היא הגיעה לסטודיו כלות לא ממש ידוע ולא מנוסה בעבודה עם מפורסמות, אבל ידעה בדיוק מה היא רוצה. אל בני הזוג מיכל ואבי מור, בעלי סטודיו 'עמנואל' ביפו, פנתה יאנה יוסף בבקשה לעצב לב את שמלת הכלה-נסיכה שעליה חלמה בילדותה. התוצאה - שמלה בגזרת נסיכה דיסני עם שרוולי תחרה נוסח קייט מידלטון, חצאית סאטן חלקה-תפוחה נוסח גרייס קלי וסילאוטה כללית המזכירה את זאת של נינט, רק בגרסה משודרגת. קלילות, נשיות, רוך ורומנטיקה הועדפו על פני הממד האדג'י הלא ברור והלא מחמיא ההוא.

על פי המעצבים, מדובר בדגם מורכב העשוי עשרות מטרים של משי ותחרה צרפתית. לא שובצו כל אבנים או חרוזים מתוך כוונה שלא להעמיס על המראה שכלל טיארה ותכשוט עדין. "הדגש היה על ניקיון", אומרת מיכל מור, "הסגנון אירופאי-מלכותי. לבקשתה של יאנה הושם דגש על נושא הצניעות. שום דבר לא היה חשוף. העובדה שהיתה שמלה נוספת קלילה יותר אפשרה לממש את כל הפנטזיות".

העבודה על השמלה נמשכה זמן רב, לא פחות מ-70 שעות נטו. הכלה המיועדת מדדה את השמלה חמש או שש פעמים, כל פעם במשך שעתיים. לאחר כל מדידה נעשו תיקונים במשך מספר שעות. העלות מוערכת ב-20 אלף שקלים. מזל טוב!

חתונה ציון ויאנה. מערכת וואלה! NEWS
"לבקשתה של יאנה הושם דגש על נושא הצניעות". יאנה וציון/מערכת וואלה! NEWS
ציון ברוך. תמונות גולשים
ציון ברוך/תמונות גולשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully