וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לרפתנים בלבד: מגפי הגומי של האנטר

25.12.2014 / 9:23

מותג מגפי הגומי הבריטי האנטר ידע בעשור האחרון שגשוג בזכות קייט מוס. הטופמודל דילגה בין שלוליות בפסטיבל מוזיקה בדגם האנטר קלאסי והוכיחה שאפשר להיראות סקסית גם במגפי גומי. גם אתן כמובן יכולות, רק שדגמים באמת מרהיבים תמצאו רק בחו"ל

קייט מוס ביום הראשון של פסטיבל גלסטונברי, סומרסט, אנגליה, 24 יוני 2005. MJ Kim, GettyImages
המראה שהפך לאיקוני. קייט מוס במגפי האנטר בפסטיבל גלסטונברי, 2005/GettyImages, MJ Kim

ביומו הראשון של פסטיבל גלסטונברי בקיץ 2005, נראתה קייט מוס במגפי גומי של האנטר. דוגמנית-העל דילגה בין האספלט הרטוב והמדשאות הבוציות במגפי המותג הבריטי הוותיק ולא הוטרדה כלל מהרטיבות והקור. כך לפחות זה נראה בתמונות הפפראצי שהתפרסמו בכל העולם. השילוב של המגפיים עם מכנסונים קצרצרים התגלה כבחירה אופנתית הורסת שהייתה להשראה אלמותית. המראה של 'מוסי' באותו יום יצר אימפקט, הועתק בלי סוף והיה לאיקוני. מותג המגפיים בן ה-150 שנה, אותו זמן מנומנם למדי, זכה בתהילה מחודשת הודות לאפקט קייט מוס ונעשה אטרקטיבי וטרנדי. מגפי הגומי שעיצובם לא ממש השתנה במשך עשרות שנים, פתאום נתפסו כפריט אופנה לוהט. אפילו הנסיכה דיאנה, שנראתה במגפי האנטר עוד ב-1981 לצד הנסיך צ'ארלס בזמן אירוסיהם, לא יצרה כזה באזז.

הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה, אז ליידי דיאנה ספנסר, בטירת בלמורל, סקוטלנד, לפני נישואיהם, 1981. Anwar Hussein, GettyImages
המותג הוותיק זכה בצו מלכותי. הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס המאורסים במגפי האנטר, 1981/GettyImages, Anwar Hussein

והבאזז הזה נמשך. היום שכיח למדי לראות ידועניות במגפי האנטר. פעמים רבות הן משחזרות את המראה הבלתי נשכח והכה משפיע של קייט מוס.

דגם מגפי האנטר הקלאסי שנעלו קייט מוס והנסיכה דיאנה מכונה Wellie. הוא עוצב כבר ב-1817 כאשר הדוכס מוולינגטון ביקש מסנדלרו להתקין עבורו מגפיים שיוכל לנעול בקרב וגם בערב. סנדלרים אחרים העתיקו את הדגם ויצרו אף גרסת גומי. ארבעה עשורים לאחר מכן, הנרי לי נוריס, אמריקאי שחי בסקוטלנד, ייסד את 'נורת' בריטיש ראבר אנד קו' , חברה שייצרה מגפי גומי, צמיגים וכדורי גולף. במהלך מלחמת העולם הראשונה, החברה, שבסופו של דבר נודעה בשם האנטר, ייצרה מעל מיליון זוגות מגפי גומי עבור הצבא הבריטי. ב- 1977 הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו, העניק להאנטר צו מלכותי, אשר הגדיר את החברה כספק רשמי של בית המלוכה. החיבור המלכותי קיבל חיזוק עם תמונות של הנסיכים וויליאם והארי במגפי המותג, ולאחרונה גם של קייט מידלטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
1,099 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

להאנטר אין בארץ חנות קונספט, אך ניתן להשיג את מגפי הגומי האיקוניים במספר נקודות מכירה, פה ושם, אף במחירי מבצע אטרקטיביים. הדגמים הקלאסיים בשחור, כחול, אדום והדגל הבריטי, נמצאים פה. לצדם גם דגמים עם שני גוונים, עקבים, הרחבה אחורנית, תפירת טלאים, שילוב עור, מגומי מבריק ומגומי מט. באתר החברה הרשמי מוצעים אינספור דגמים מרהיבים, אך למרבה האכזבה, רק מיעוטם מיובאים לארץ. כל הדגמים עמידים במים, מרופדים קלילות ונוחים להליכה ממושכת, גם בתנאי קור ורטיבות כמובן. עם מכנסונים (כמו קייט מוס) ומעיל טרנץ' מתבקש, מובטח מראה המשלב אופנתיות ונוחות.

טווח מחירים:
549 שקלים - 1,199 שקלים; מידות: נשים: 35-42; גברים: 40-46 (קיימים דגמים גם לילדים)

להשיג ברשת פיוז'ן, רשת סטורי, רשת טפליא וחנויות מובחרות ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully