וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשי זאת בעצמך: איפור מנצנץ לסילבסטר

31.12.2014 / 17:11

הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר. אמיר יהל,
הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר/אמיר יהל

לוק 1: פאם פאטאל

הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר. אמיר יהל,
הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר/אמיר יהל

בחרנו צלליות חמות בצבעי מוקה, חום, קפה, ברונזה וזהב מנצנץ. לפני שמניחים את הצללית רצוי לשים פריימר לעיניים, שהוא למעשה מדביק את הצלליות ועושה אותם עמידות וזוהרות יותר. על הפריימר מניחים צללית מוזהבת על כל שטח העפעף עד עצם הגבה. לאחר מכן לוקחים מעט חומר מהצללית בצבע חום-אדמה, מורחים עם מברשת בבננה (שזה קפל העין בעפעף שנמצא בין קו הריסים לעצם הגבה) ומטשטשים. בעזרת מברשת שפיצית מדגישים את הזווית החיצונית בצבע חום-קפה ומטשטשים. את אותה פעולה מבצעים בזווית הפנימית של העין. בגלגל העין מניחים צללית ברונזה מתכתית.
עם עיפרון חום מדגישים את הזווית הפנימית והחיצונית של העין מתחת לקו הריסים.

את ההצללות מיישמים עם מברשת רחבה, עדיפות למברשת עם שיער טבעי ולא סינתטי למראה חלק וטבעי בעור. בעזרת ברונזר די כהה מצלילים את אזור הרכות ועצמות הלחיים.
סומק ורוד בייבי יתאים לתפוחי הלחיים, ושימר מוזהב לאזורים הגבוהים בפנים - עצמות הלחיים, גשר האף ואמצע המצח.

השפתיים משוחות בליפסטיק אדום-בורדו עם שכבה עליונה של גלוס שקוף.

לוק 2: פצצות לגבות

הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר. אמיר יהל,
הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר/אמיר יהל

כדי שהנצנצים יידבקו בגבות צריך לקחת קצת וזלין ולמרוח. בעזרת מקלון לאוזניים ניתן לקחת קצת גליטר ורוד מנצנץ ולשים על החלק של הגבות שנמצא קרוב לגשר האף -ומשם להמשיך עם גליטר זהב.

בעזרת פריימר לעיניים ניתן להניח צללית חומה על הבננה ולטשטש עליה בעזרת צללית חום אדמה. לאחר מכן למרוח צללית כחול מטאלי כסוף על העפעף. את הזווית החיצונית נכהה ונמשוך החוצה עם צללית חומה. בזווית הפנימית של העין נניח נצנצים כסופים ואז נדביק ריסים למראה בובתי וזוהר.

לוק 3: אייליינר חתולי

הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר. אמיר יהל,
הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר/אמיר יהל

את המראה הזה אני ממליצה קודם לאפר בעיניים ואז לעבור לשלב המייקאפ. טיפ למי שמתקשה לעשות את הקו המדויק של האייליינר: לקחת נייר סלוטייפ ולהניח מסוף העין לכיוון סוף הגבה. לקחת עיפרון שחור ולתחום את האייליינר מהזווית החיצונית של העין לכיוון סוף הגבה ואז לחבר את אותו הקו לכיוון סוף העין בקו הריסים התחתון. בעזרת צלילת שחורה שתעלה על העיפרון השחור אפשר ליצור מעברים רכים. אותו דבר ייעשה בזווית הפנימית של העין, מתחת לשק הדמעות כדי ליצור מראה חתולי. על העפעף ניתן להניח צללית כסופה מנצנצת, ובנוסף בקו האמצעי של הריסים התחתונים.

בעזרת ברונזה משזף ניתן להדגיש את עצמות הלחיים, ובמסגרת הפנים לשים שימר כסוף בהיר.

עיפרון לשפתיים בצבע ניוד טבעי בשילוב גלוס מנצנץ חותם את המראה.

לוק 4: גלאם רומנטי

הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר. אמיר יהל,
הפקת איפור מנצנץ לסילבסטר/אמיר יהל

גם פה מומלץ לאפר קודם את העיניים ורק לאחר מכן להניח את המייקאפ. צריך להניח על העפעף פריימר מיוחד לעיניים, לקחת צללית חומה-אפורה ולהניח על העפעף ואז לטשטש עד הבננה. בעזרת אייליינר שחור רצוי להדגיש את קו הריסים. לאחר מכן ניתן להוסיף עיפרון לבן בזווית הפנימית של העין ועליו להניח גליטר מנצנץ כחול טורקיז.
כדי להדגיש את העין מוסיפים ריסים. את הסומק הורוד בייבי מטשטשים לכיוון הרכות ומוסיפים שימר במקומות הגבוהים בפנים. ולסיום - וגלוס מבריק. שנה טובה.

צלם: אמיר יהל
איפור ושיער: שרון מימון
דוגמנית: ולריה קרמן ל- mc2
עוזרת צלם: לירון כהן אביב
עוזרת מאפרת: דניאל מימון
בחסות מוצרי האיפור בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully