וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 החלטות יופי ואופנה לשנה החדשה

6.1.2015 / 10:40

במסגרת שלל הבטחותייך ל-2015, הגיע הזמן שגם תלמדי לשים איילינר, תנפחי את השיער, תרכשי סט לנז'רי בגוון מפתיע ותיצמדי למקדם ההגנה. ועוד עצת בונוס אחת שבר רפאלי הפנימה מזמן

אני אסדר ואנקה את תיק האיפור שלי

תיק איפור מנוקד בוורוד-שחור. ShutterStock
תיק איפור מנוקד בוורוד-שחור/ShutterStock

אולי את לא יודעת, או עושה את עצמך קלולס, אבל לתכשירי טיפוח ואיפור יש חיי מדף. אם הם מוחזקים, לאחר הפתיחה, יותר מדי זמן - הם הופכים לקרקע מצוינת לבקטריות. וזה לא מה שאת רוצה בתיק האיפור שלך, ובוודאי לא על הפרצוף שלך. אז עשי סדר וניקיון. השליכי מה שהתיישן, נקי את המגירות והקיטים, וחפפי את המברשות. כן כן, מברשות איפור חופפים ממש כמו את הראש, עם שמפו. מתי בפעם האחרונה חפפת את שיער המברשות שלך?

אני אתאמן באייליינר חתולי מקצועי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייליינר חתולי הוא תמיד באופנה, תמיד מחמיא ומתאים לכל צבעי וצורות העיניים. הוא משדר מראה פתייני ומסתורי. צללית העפעף ועצם הגבה - רצוי שתהיה בגוון פודרה, ניוד או ורדרד כלשהו. כמו שפתון אדום, הוא עשוי להיות העוגן בפנייך, אם הסתפקת באיפור רך ובהיר. כדי להשיג תוצאה מושלמת, יש להתאמן. ממש כמו בחוג כינור או קפיצה לגובה - ככל שתתאמני, התוצאות יהיו טובות יותר, לא פחות ממה שניתן לראות דרך קבע על אסתי גינצבורג. ברשת ניתן למצוא אינספור מדריכי וידיאו העשויים לסייע. שלב ראשון עם עיפרון לשרטוט מדויק, יכול להיות פתרון לחסרות הנסיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אני אשקיע במעיל טרנץ' קלאסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לא השגת אחד כזה עד עכשיו, אז תקני. הטרנץ', מעיל הצבא הבריטי שחצה את הקווים והיה לפריט אופנה איקוני לא פחות מהשמלה השחורה הקטנה, יישאר במודה לתמיד. הוא עשוי להיות מגברדין, עור או כותנה, באחד מגווניו הנפוצים (שחור, כחול-נייבי, קאמל או בז'), אבל תמיד הוא שימושי, שיקי ומרזה. בנוסף, הוא קל לנשיאה ומתקפל בקלות. לא חייבים להשקיע 1,000 דולר בדגם כמו שקייט מוס מדגמנת כבר שנים עבור בית אופנת-העל הבריטי ברברי, כי מותגי רשת כמו זארה וקסטרו מציעים גרסאות טובות במחירים נוחים. בימים גשומים הוא הפריט הכי נכון בארון.

אני אקפיד על מניקור שטיח אדום

סוניה ורגרה באפטר פארטי של פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 15 ינואר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
סוניה ורגרה באפטר פארטי של פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 15 ינואר 2012/GettyImages, Kevork Djansezian

מצאי זמן למניקור רציני ומקצועי. כלומר, מניקור שאינו אקספרסי, אלא ממושך ומעמיק. כזה שלא יימצא בו פגם כלשהו בקלוז-אפ אקסטרימי. מניקור נוסח הוליווד שיהיה ראוי לתכשיטים היפים שלך וללק שבחרת לאחר התלבטות ממושכת והתייעצות מקיפה. בקיצור, שייראה לא פחות טוב מזה של סופיה ורגרה על השטיח האדום.

אני ארכוש סט לנז'רי בגוון מפתיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רכשי לך סט לנז'רי לוהט, אבל לא בלבן ולא בשחור. כבר יש לך כאלו. הפעם נסי משהו אחר. אין שום סיבה שסט סגול, פיסטוק או תכלת-בייבי, כמו זה המוצע בימים אלו באתר מותג הלנז'רי הבריטי אייג'נט פרובוקטור, ייראה פחות טוב. הפתיעי את עצמך וכל פרטנר שאת רוצה לשמח ברעננות ססגונית. תישארי זכורה יותר מכל אחת אחרת.

אני אשים לי שפתון אדום הוליוודי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפתון אדום הוא קלאסיקה אוניברסלית. מגמות שונות באופנת השפתיים באו, נשארו או נעלמו, אך השפתון האדום תמיד היה פה ומעולם לא הלך לשום מקום. הסברה שהוא לא מתאים לכל אחת אינה נכונה. כל עוד נזהרים שלא יימרח, ובטח לא על השיניים, מובטח זוהר הוליוודי ממגנט. הוא גם עשוי להיות הצלה קלה כשאין זמן לאיפור פנים מלא ומושלם. ממרילין מונרו דרך מדונה ועד ריטה אורה - מה שמתאים להן טוב גם לך.

אני אעשן את העיניים בדרמטיות

ג?ניפר לופז בגאלת המט, ניו יורק, 3 מאי 2010. Larry Busacca, GettyImages
ג?ניפר לופז בגאלת המט, ניו יורק, 3 מאי 2010/GettyImages, Larry Busacca

עשני את עינייך. גותי, דרמטי, אקספרסיוניסטי - איך שלא תכני הלוק, הוא נכון לכל גוון ומראה. ובניגוד למה שנהוג לחשוב עליו, הוא עובד מצוין גם ביום. הניגודיות עם אופנת קז'ואל יוצרת עניין מהפנט לא פחות משילוב עם אופנת שטיח אדום. גווני חום, אפור, כחול הם תמיד נכונים. לא חובה, אבל שפתיים ולחיים בוורוד חיוור הם השילוב המומלץ. חלק מן האפיל הידוע של ג'יי לו על השטיח האדום קשור לעיני השקד המעושנות שלה במקרים רבים.

אני אנפח את השיער ככל שאוכל

אדל בטקס האוסקר, הוליווד, פברואר 2013. Jason Merritt, GettyImages
אדל בטקס האוסקר, הוליווד, פברואר 2013/GettyImages, Jason Merritt

נפחי את השיער ככל שתוכלי. אפקט הרטרו מרשים ומחמיא. הוא כמובן גם עשוי לסמן הבדל רצוי בין מראה יומיום שגרתי לבין מראה ערב חגיגי. מסרק ווליום יעשה את העבודה וספריי איכותי יקבע את המאמצים המשתלמים. קשת, סרט או סיכה הם אקססוריז שישלימו מראה קוקטי בלתי ניתן להתעלמות. השיער של אדל לא סתם נראה נפלא על השטיח האדום. הוא נופח במקצועיות.

אני אפסיק לפחד מעקבים גבוהים

נעלי עקב ניוד lk בנט של קייט מידלטון, אדלייד, אוסטרליה, 23 אפריל 2014. Daniel Kalisz, GettyImages
נעלי עקב ניוד lk בנט של קייט מידלטון, אדלייד, אוסטרליה, 23 אפריל 2014/GettyImages, Daniel Kalisz

אל תחששי מעקבים גבוהים. היום ניתן להשיג בלרינות מתקפלות מכל מיני סוגים, כולל כאלו שעשויות לשמש בהצלחה כפריט משלים בכל מראה ערב. אז קחי אתך זוג נוח לרגע הנכון ובשום אופן אל תוותרי על הסילואטה המרשימה שרק עקבים גבוהים יכולים להעניק. אין תירוצים. גם קייט מידלטון לא ויתרה עליהם בהריון מתקדם.

אני אשתמש במקדם הגנה כל הזמן

ג'יזל על שער מגזין ווג פריז, יוני 2012. Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, סריקה
ג'יזל על שער מגזין ווג פריז, יוני 2012/סריקה, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin

אם קרם הגנה הוא לא חלק משגרת הטיפוח שלך (ברצינות, איך לא?), אז זה הזמן להתחיל. גם אם קרם הלחות או המייק אפ שלך כוללים מרכיב SPF, עדיין רצוי להוסיף קרם הגנה נפרד, ולא רק על חוף הים ובחופשת סקי. הקרינה העל-סגולה עלולה לתרום להזדקנות העור, לנזק ל-DNA, ואף לסרטן העור.
קיימים תכשירי הגנה רבים הכוללים דירוג SPF המציין את רמת ההגנה שהתכשיר מעניק וחלקם מתאימים לשימוש קוסמטי כבסיס לאיפור. בכל מקרה, מרבית רופאי העור ממליצים להימנע מחשיפה ארוכה לשמש. העור המושלם של ג'יזל על שער ווג לא נחשף שעות לשמש ללא הגנה. הוא נוצר כעבודת איפור מקצועית הכוללת מייק אפ וברונזר.

אני אחייך גם אם החבר שלי מעצבן אותי

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
בר רפאלי, עדי עזרא/ניר פקין

יותר מכל מסקרה דרמטית שעושה לך מיליון ריסים או קרם לחות מבוסס פנינים, החיוך הוא אקססורי היופי הכי חזק שלך. הסתתרי מאחוריו גם ברגעים הלא מצחיקים של החיים, כולל לאחר ריב מטופש עם בן הזוג על סיבות ילדותיות-קטנוניות-בלתי רציונאליות בעליל שמוציאות אותך מדעתך. חיוך הוליוודי מקסים עושה אותך יפה תמיד. בר רפאלי עשתה מזה קריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully