וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה חדשה: קארה דלווין עורכת את מגזין LOVE

5.1.2015 / 11:58

הסופרמודל עוברת אל מאחורי הקלעים כ"עורכת תורמת" במגזין LOVE בגיליון שיראה אור ב-9 בפברואר, במסגרתו אף קיימה ראיון מיוחד עם זהות שטרם נחשפה (אנחנו מהמרים על קים קרדשיאן). "תמיד ידעתי שדלווין אשה מבריקה, חדה ומשעשעת", אמרה עורכת המגזין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלווין על שער מגזין LOVE. המלאך לובשת פראדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהוסיפה לרזומה העשיר שלה סימני וי בוהקים על שירה, משחק ומחול, קארה דלווין כובשת את היעד הבא: עריכה. הבוקר (שני) הוצפה הרשת בידיעה המרעישה כי הסופרמודל הרותחת עוברת אל מאחורי הקלעים במסגרת תפקידה החדש כ"עורכת תורמת" במגזין LOVE מבית קרטל המגזינים Conde Nast. לפי הדיווחים העורכת החדשה תצלול אל המים העמוקים כבר בגיליון האביב הקרוב שיראה אור ב-9 בפברואר.
בכך מצטרפת דלווין אל הדוגמנית אידי קמפבל שמונתה לתפקיד דומה באותו המגזין בחודש מרץ האחרון, ואף הולכת בעקבותיה של האם הרוחנית קייט מוס אליה היא מושווית ללא הרף. באוקטובר 2013 מונתה כזכור מוס לתפקיד שנתפר אף הוא במיוחד למידותיה במגזין ווג הבריטי, גם הוא מבית Conde Nast.

מערכת היחסים של דלווין ומגזין Love הולכת הרבה אחורה. בשנת 2009 צילמה לראשונה עורכת המגזין קייטי גראנד את דלווין, לאחר שקישר בין השתיים ניקולס קולרידג' סנדקה של דלווין, ולמרבה הנוחות גם נשיא Conde Nast הבינלאומית. מאז הספיקה דלווין להצטלם לארבעה שערים עבור המגזין, כאשר האחרון שבהם הפך למדובר במיוחד לאור הקומפוזיציה הנועזת הכוללת גם את האיט-גירל והבסטי החדשה קנדל ג'נר, וההעמדה השנויה במחלוקת.

הבוקר בירכה גראנד על השפן האופנתי ששלפה מהכובע ואף רמזה על אחת ממשימותיה הראשונות של דלווין, כפי שצוטט על ידי יומון האופנה WWD: "תמיד ידעתי שהיא (דלווין) אשה צעירה מבריקה באופן יוצא מהכלל, חדה ומשעשעת. לכן הייתי כה נלהבת להעניק לה את ההזדמנות לקחת את הכישורים שלה ולהתנסות בהם כעיתונאית וכותבת, והיא הוכיחה עצמה כמראיינת נטולת עכבות, שלעולם אינה מפחדת לשאול את השאלות שכולנו רוצים לדעת את התשובות עליהן".

דלווין אמרה בתגובה כי היא "אהבה את חוויית ההתנסות בצד השני, בלשאול שאלות ולאחוז במושכות". כמשתמע מן הדברים דלווין קיימה ראיון מיוחד על תקן המראיינת, אך זהות המרואיין טרם נחשפה. עם זאת, קשה שלא להמר על ג'נר המתנוססת יחד עם דלווין על שער אותו הגיליון שסייעה בהכנתו. אפשרות נוספת היא האחות הגדולה קים קרדשיאן, אשר תמונת סלפי משותפת שלה ושל דלווין שוחררה על ידי המגזין לאוויר האינסטגרם תחת הכיתוב "פרויקט סודי" באוקטובר האחרון.

עוד באותו נושא:
קייט מוס מונתה לעורכת ווג בריטניה
הפרויקט הסודי של קארה קלווין וקים קרדשיאן
קארה דלווין וקנדל ג'נר שוברות את האינטרנט במגזין לאב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלווין וקנדר ג'נר עושות אהבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קארה דלווין העורכת החדשה של Love Magazine. סריקה
קארה דלווין העורכת החדשה של Love Magazine/סריקה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
הפרויקט הסודי של קארה דלווין וקים קרדשיאן מתוך האינסטגרם של קים. אינסטגרם, אתר רשמי
דלווין וקים קרדשיאן בטיזר לפרויקט סודי/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully