וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: גירלז, גירלז, גירלז

6.1.2015 / 15:22

שבוע של מהפכים עובר על תעשיית האופנה. לנה דנהאם מציגה את הצד הסקסי שהיה חבוי בה, קים קרדשיאן לעומתה משוויצה במראה שיקי כפי שלא נראה עליה מעולם, ורק קארה דלווין עדיין מטורפת. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הקאמבק הסקסי של לנה דנהאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסי מאדר פאקר. לנה דנהאם מדגמנת בטחון עצמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שהיא חוזרת לעונה רביעית של סקס, סמים והיפסטר'ול, לנה דנהאם נוחתת על שער מגזין ELLE כמיטב המסורת היח"צנית. קשה שלא לשים לב אל אותות המייק-אובר העצבני שעברה השנה יוצרת וכוכבת "גירלז", בחסותה של סופיה אמרוסו מייסדת אתר האופנה Nasty Gal. דנהאם נראית קולית וסקסית מתמיד באאוטפיט חושפני של סן לורן, איפור כבד השמור לכוכבות רוק אפלות ואטיטוד מלא בטחון - מרחק שנות אור מהקלולסיות הברוקלינאית של האנה אורבת'. ושום מילה על הפוטושופ.

הסטילס: קים קרדשיאן בלתי ניתנת לזיהוי

קים קרדשיאן. מגזין Love, צילום מסך
מכאוס לקוטור. קים מפתיעה על השער של מגזין Love/צילום מסך, מגזין Love

אחרי שנחשף השער בכיכובה של אחותה הקטנה קנדל ג'נר, מסתבר כי גם האחות הגדולה והטראשית לא נשארת מאחור. גיליון האביב המדובר מבית מגזין Love (זה שעורכת אותו לא אחרת מהחברה החדשה בדסק, קארה דלווין), מציג את קים קרדשיאן כפי שמעולם לא נראתה עד היום. צילום השער המסוגנן והאפלולי בקושי מסגיר את זהותה של את כוכבת הטראש שמוצגת באור חדש ומלא שיק, בעיקר בזכות הסטיילינג המוצלח שמבוסס על מיקס של פריטי וינטג' מהארכיון של פראדה ופריטי קסטום-מייד. מי אמר שאי אפשר לשבור את האינטרנט גם בלבוש מלא?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הווידאו: טופשופ בשיר הלל לטירוף של קארה דלווין

בין שלל עיסוקיה כטופ-מודל וכעת גם כעורכת אופנה, הצליחה קארה דלווין למצוא זמן להצטלם בפעם השלישית לרשת טופשופ במה שמסתמן כקמפיין הגדול הראשון שלה לעונה החמה. בין הפריימים הדוממים לא ויתרה דלווין על ההזדמנות לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב בעולם - שטויות. רשת האופנה הבריטית שחררה לפני שעה קלה את סרטון מאחורי הקלעים של צילומי קמפיין אביב-קיץ 2015, שכולו שיר הלל לטירוף שהפך את דלווין לסחורה הלוהטת ביותר בתעשייה.

הטרנד: שיער מלאכותי, לא מה שחשבתם

הפקת אופנה שיער מלאכותי במגזין דייזד אנד קונפיוזד. Andi Galdi Vinko, מערכת וואלה! NEWS
הריסים המלאכותיים מעולם לא נראו אופנתיים כל כך/מערכת וואלה! NEWS, Andi Galdi Vinko

תוספות שיער ואוונגרד הם לא דברים שעל פניו הולכים יד ביד, אך בהפקת האופנה עוצרת הנשימה שפרסם מגזין Dazed & Confused מערכת היחסים בין השניים מגיעה לפיצוץ עוצמתי של סטייל. מאחורי ההפקה עומד ארסנל של צלמת מוכשרת וחבריה היצירתיים שהחליטו להשתמש בתוספות השיער באופן שונה, מקורי ומרגש.

הנערה: אזעקת It - מיה גות' מככבת בקמפיין של מיו מיו

מיה גות' בקמפיין אביב-קיץ 2015 של מיו מיו. סטיבן מייזל, סריקה
מיה מיו/סריקה, סטיבן מייזל

בזמן שבתי אופנה כמו ורסצ'ה, ז'יבנשי, סלין ולואי ויטון מאמצים פרזנטוריות עם נסיון חיים (מדונה, ג'וליה רוברטס, מריסה טומיי וג'ניפר קונלי בהתאמה), בית האופנה מיו מיו מעדיף להמשיך לטפח כוכבות הוליוודיות עולות. בקמפיין הקיץ של בית האופנה האיטלקי מככבת האיט-גירל בהתהוות מיה גות', שחקנית-דוגמנית בת 22 ממוצא קנדי-בריטי עם שורשים ברזילאיים, יופי סהרורי וזוגיות פוטוגנית עם השחקן שיה לה-באף. בקיצור, רשימת המרכיבים הנחוצה במתכון הבטוח להפוך לנערה הנכונה התורנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully