וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוער זה הסקסי החדש

8.1.2015 / 13:38

ד?ל קינס, אחד הגברים המכוערים שראיתם, סבל מהמראה כל ילדותו, עד שיום אחד צלם גילה אותו והציע לו לדגמן. מאז הספיק לככב בקמפיינים לדיזל, קלווין קליין וליווייס. כעת הוא פותח את סוכנות הדוגמנות הראשונה לבעלי מראה "שונה". צפו בקטע מתוך הסרט שישודר הערב ב-yes

יח"צ - חד פעמי

הסערה שעוררה לאחרונה כתבת "ישראל היום" כשכתבה על אלמה דישי וצילומיה ל"טריומף", ושער העירום המדובר של קים קרדשיאן, העלו שוב את השאלה - איך אפשר להגדיר אם מישהו יפה או מכוער? ועד כמה אפשר לתמרן מראה של אדם כך שייראה כאידאל המראה המושלם, כשניתוחים קוסמטיים, טיפולי בוטוקס ושיפורי פוטושופ הפכו להיות כה נגישים? ובכלל - למה מעניין לראות פנים נטולי פגמים?

עולם האופנה מנסה לאחרונה להציג גם את התפיסה ההפוכה ולתת מקום גם לשמנים, למכוערים ולמקומטים באוכלוסייה. ואז נשאלת שוב השאלה - האם מדובר באמת במגמה של שינוי? זוהי שבירת מוסכמות אידאל היופי או שדווקא מדובר בהטעיה שמחזקת שוב את תפיסת היופי המקורית?

ד?ל קינס - באמת אחד הגברים המכוערים שראיתם - נולד בלונדון וסבל ממראהו לאורך כל ילדותו, עד שיום אחד צלם פרסומות גילה משהו מיוחד בפרצוף שלו והציע לו לדגמן. בשנות ה-90 הוא כבר החל לדגמן עבור דיזל, קלווין קליין וליוויס, אך ההצלחה לא נמשכה זמן רב. הוא עבר לברלין והתקיים שם מקצבת ביטוח לאומי. כעת דל מציב לעצמו מטרה חדשה: לפתוח את סוכנות הדוגמנות הראשונה בגרמניה לבעלי מראה "שונה". הסרט "הדוגמן המכוער בעולם" שישודר הערב ב-yes מציג את מאמציו של דל להקמת הסוכנות ואת הדרך שפיתח להתמודדות עם הכיעור שלו – הרבה חוש הומור וקסם אישי. בימוי: יאן טנהאבן (52 דק', גרמניה, 2014)

"הדוגמן המכוער ביותר בעולם", הערב בשעה 22:00, yes דוקו
וב-yesVOD. שידור נוסף: מוצ"ש, 10.1, 23:50

קטע מתוך הסרט "הדוגמן המכוער בעולם" שישודר בייסד וקו.
קטע מתוך הסרט "הדוגמן המכוער בעולם" שישודר בייסד וקו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דל קינס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully