וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שנות ה-70: ג'וני מיטשל הפנים החדשות של סן לורן

9.1.2015 / 8:15

אלילת הפולק האהובה ממשיכה את קו הפרזנטורים המוזיקליים שהתווה הדי סלימן לפני קצת פחות משנתיים עם ליהוקים כמו קורטני לאב, מרילין מנסון ומוזות רוקנ'רול נוספות, ומסמנת שיא נוסף במגמת גיוס פרזנטוריות מהקצה השני של מתרס הגילאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנים חדשות-ישנות. ג'וני מיטשל האחת והיחידה בקמפיין של סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבתי האופנה החליטו לאמץ אל חיקם פרזנטוריות בגילאי ארבעים וחמישים, מגיע הדי סלימן ומוכיח כי שבעים זה הדבר האמיתי: ג'וני מיטשל בת ה-71 היא הפנים החדשות של סן לורן פריז. אלילת הפולק שפרצה בשנות השבעים והייתה לאחת מהמשרטטות העיקריות של מפת הפולק-רוק כפי שאנו מכירים כיום, ממשיכה את קו הפרזנטורים המוזיקליים שהתווה סלימן לפני קצת פחות משנתיים עם ליהוקים כמו קורטני לאב, מרילין מנסון, קים גורדון, אריאל פינק ומוזות רוקנ'רול נוספות.

אך מיטשל לא ממשיכה רק את פרויקט המוזיקאים הפרטי של סלימן, אלא גם מסמנת שיא חדש במגמה הגוברת של גיוס פרזנטוריות מהקצה השני של מתרס הגילאים. רק מוקדם היותר השבוע נחשף קמפיין אביב 2015 של בית האופנה הצרפתי סלין, כאשר בפרונט שלו מככבת העיתונאית והסופרת האמריקאית בת ה-80 ג'ואן דידיון. שבוע לפני כן נתגלה קמפיין האביב של דולצ'ה וגבאנה שאמנם היה משופע בניחוחות של רוח נעורים, אך הפך לסנסציה בזכות שלוש קשישות אנונימיות וכריזמטיות במיוחד שכיכבו בו.

בקמפיין של סן לורן מופיעה מיטשל בשמלת שכמיה עשויה עור על טהרת הפולק-סטייל, לראשה מגבעת דרמטית שחורה רחבת שוליים וכמובן האקססורי החשוב ביותר - הגיטרה.

אייקון על-זמני, מוזה נצחית

ג'וני מיטשל מתארחת אצל בוב דילן במסגרת ה-Rolling Thunder Revue, דצמבר 1975. AP
מיטשל מתארחת אצל בוב דילן, דצמבר 1975/AP
ג'וני מיטשל במהלך ראיון בטורונטו בשנת 1988. AP
ג'וני מיטשל במהלך ראיון בטורונטו בשנת 1988/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully