וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: אופנה ללא פילטר

11.1.2015 / 12:00

חברת התכשיטים טיפאני'ס מרימה לקהילה הגאה, קייט מוס מצטלמת עירומה לחלוטין מאיפור, ותופעת הפרזנטוריות הקשישות שוברת שיאים חדשים. כל הדברים החמים שקרו השבוע בתעשיית האופנה - מדור מיוחד בסימן היי בנטורל

הדיבור: הקמפיין ההומוסקסואלי הראשון של טיפאני'ס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שבארץ תעשיית החתונות מכוונת את עצמה לקהל יעד שכולו בריידזילות שתוכנתו מילדות לחלום על האביר שיישא אותן אל האופק שכולו משכנתא ואפליה מגדרית, בתעשיית ה-"I do" מעבר לים מכירים בכך כי האהבה הרבה צורות לה. חברת התכשיטים היוקרתית טיפאני'ס קורצת אל הקהילה הגאה באמצעות קמפיין חדש לטבעות אירוסין, בו מככבים זוג נאהבים מהמין הגברי לראשונה בהיסטוריה של המותג. על מנת לחדד את המסר, נוסף הכיתוב הרומנטי והדביק: "התבטיח לעולם לא להפסיק להשלים את המשפטים שלי או לשיר בסולם הלא נכון, כפי שאתה עושה לעתים כה קרובות? והאם תיתן ליום הזה להיות המשפט הראשון מתוך סיפור ארוך שלעולם לא יגמר?" - ועל כך נאמר, ד"ש חם לחברי הבית היהודי.

הסטילס: קייט מוס מצטלמת ללא איפור לווג איטליה

קייט מוס ללא מייק אפ בהפקה של פיטר לינדברג, ווג איטליה ינואר 2015. צילום: Perer Lindbergh, סריקה
קייט מוס ללא מייק אפ בהפקה של פיטר לינדברג, ווג איטליה ינואר 2015/סריקה, צילום: Perer Lindbergh

קייט מוס ממשיכה לאתגר את האנושות ולהטיל ספק בהיותה בת תמותה. דוגמנית-העל שכבר חצתה את גיל 40 הצטלמה לגיליון ינואר של ווג איטליה כשהיא עירומה לחלוטין מאיפור, ואפילו יפה יותר מאשר גרסת המייק-אפ. צלם האופנה הנחשב פיטר לינדברג שהרבה לצלם את מוס באביב נעוריה בשנות התשעים, תיעד את הסופרמודל באווירה דומה על טהרת המונוכרום הקריר, המינימליזם הטבעי והאטיטוד האותנטי. לחיי הנמשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הווידאו: הקליפ החדש של סיה מעורר סערה

נסיכת הסטייל החדשה מאדי זיגלר מעוררת שוב הרבה באזז תקשורתי, שכולל כרגיל הרבה רגשות מעורבים מפאת גילה הצעיר. הרקדנית בת ה-12 שהפכה לסנסציה בעקבות הופעתה בקליפ "Chandelier" של סיה, משתפת פעולה בשנית עם הזמרת האוסטרלית בקליפ החדש והשנוי במחלוקת "Elastic Heart". פדופיליה, התעללות מינית והתעללות בילדים הם רק חלק מהמושגים שהופרחו לאוויר הוירטואלי של הרשת לאור דואט המחול הסוער בין זיגלר לשחקן שיה לה-באף המבוגר ממנה ב-16 שנים (שאף הותקף מינית בעצמו בצעירותו). סממני הלכלוך הבוציים, המפגן הפיזי האינטנסיבי והכלוב המתכתי בו הוא מתחולל בטח שלא תרמו להרגעת הרוחות. בסוף השבוע האחרון סיה החליטה לפרסם התנצלות רשמית בפני קורבנות של התעללות מינית שנפגעו מהקליפ.

הטרנד: 70-80-70

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הלך הרוח הנוכחי נראה שהעולם כבר לא שייך לצעירים. אחרי שבתי האופנה שלפו שפנים ושפנפנות מפורסמים בשנות ה-40 וה-50 לחייהם, מסתמן כי רף הגילאים רק ממשיך להצפין: דולצ'ה וגבאנה איתרו שלוש קשישות קסומות לקמפיין האביב שלהם, העיתונאית והסופרת בת ה-80 ג'ואן דידיון נבחרה להיות הפנים החדשות של בית האופנה הצרפתי סלין, ואילו ג'וני מיטשל בת ה-71 הפכה מנסיכת הפולק של כל הזמנים לפרזנטורית החדשה של סן לורן. גימיק, ניצול ציני או הכרה בעובדה כי יופי אמיתי הוא נטול גיל? התשובה ככל הנראה אי שם באמצע. בין כה וכה אנחנו מאוהבים בתופעה.

הנערה: FKA Twigs נחשפת על שער מגזין V

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיליון המוזיקה השנתי של מגזין V הוא תמיד סיבה למסיבה, אך גיליון 2015 מסתמן כרותח מתמיד. קברניטי מגזין האופנה הבועט החליטו לצלם ארבעה שערים שונים עם ארבעה כוכבים עולים בשמי הביטים, כאשר אחד מהם לא מפסיק להלהיט את הרשת. הסנסציה המוזיקלית המתכנה FKA Twigs שהפכה השנה גם ליקירת תעשיית האופנה, הסכימה להתפשט כמעט לחלוטין ולהמיר את הבד שהיה אמור להיות בגופה בערב רב של תכשיטי כסף מאסיביים מבית בולגרי ושאנל. אם נניח לרגע בצד את סוגיית העירום כטרנד, אי אפשר שלא להודות שמדובר באחד השערים היפים לפתוח איתם את השנה האזרחית החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully