וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת האופנה, הקאמבק האמיתי: קת'י הורן חוזרת לבקר אופנה

13.1.2015 / 13:07

מעצבי-על למיניהם, נגמרה לכם הקייטנה: קת'י הורין, מבקרת האופנה האגדית והמושחזת בדימוס של הניו-יורק טיימס, חוזרת לזירה ומצטרפת למגזין האופנה המקוון The Cut

מבקרת האופנה קת'י הורין. GettyImages
תעשיית האופנה נכנסת לכוננות. קת'י הורין חוזרת לשורה הראשונה/GettyImages

תעשיית האופנה התחילה את הבוקר שלה עם לא מעט אגלי זיעה על המצח. הסיבה: קת'י הורין, מבקרת האופנה האגדית בדימוס של הניו-יורק טיימס חוזרת לזירה בתפקיד חדש. מגזין האופנה המקוון The Cut הודיע אמש (שני) על הצטרפותה של עיתונאית האופנה המוערכת לשורותיו ואל השורה הראשונה בתצוגות שבועות האופנה העולמיים החל מהחודש הבא.

בשל סיבות אישיות שנגעו למצבו הבריאותי הרעוע של בן זוגה, הודיעה הורין לפני שנה בדיוק על פרישתה מכס המבקרים של הניו-יורק טיימס בתום 15 שנה. הודעתה הדרמטית של המבקרת האגדית שאף אוחזת בפרס הוקרה מיוחד מטעם מועצת האופנה האמריקאית, אמנם טלטלה את התעשייה, אך לצד זאת נספרו כמה וכמה מעצבים שנשמו לרווחה.

הורין בת ה-58 שידועה בלשונה החדה ונטולת הרסן, הצליחה להסתכסך במהלך הקריירה שלה עם מעצבי-על נוסח אוסקר דה לה רנטה והדי סלימן. בעוד שקטלה את קולקציית הביכורים של המנהל האמנותי של סן לורן, את אחת הקולקציות של דה לה רנטה המנוח כינתה "דביקה כנקניקייה". הורין הצליחה לעצבן אפילו את ליידי גאגא שהתייחסה למילותיה הנשכניות במגזין V לפני שלוש שנים וקראה: "האם לא רצוי שפובליציסטים ומבקרים דוגמת קת'י הורין, יאמצו גישה מודרנית ומתקדמת יותר לביקורת?".

עורכת המגזין סטלה בגבי פרסמה באתר The Cut את התרגשות הצוות מהמאורע הטרי: "קת'י היא ענקית בתעשייה, שהרוויחה ביושר את מעמדה לאור תובנותיה בתחום האופנה וכתיבתה יוצאת הדופן. לפיכך אנחנו נרגשים לצרף אלינו את קולה".

מבקרת האופנה קת'י הורין. GettyImages
מבקרת האופנה קת'י הורין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully